Hokkuspokkus simsalapim

runo64

Kumpa olisin taas vapaa
myrskyjen haltija
tuulella ratsastaja vielä kerran
niin kieppuisin ympärilläsi
pyörteen lailla
ja täydellä antaumuksella
intohimon voimalla.

Ei ole hyvä aina tuulla.
Tuulikin vastaisensa
vertaisensa sinussa kohtaa
vaikka iloissani pyörin ympärilläsi
kruunusi sotkien
ja prinsessa halvalta hempukalta näytti.
Sellainen peli ei vetele ei.

Sinä vangitsit myrskyn
taltutit tuulen
maailman ääret peilipöytäsi
rihkamalaatikon pimeään vaihtui.

Hokkuspokkus simsalapim!!!

Mitkä sanat vapauden tois?
Minä rakastan sinua(ko) sen sois?

13

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      jopas paiskasit runolla tänään.

      Ensimmäinen säkeistö, waude. Ja seuraavat -
      ihmettelen uudistumiskykyäsi, se näkyy tässä ru-
      nossasi erityisesti. Hokkuspokkus ja siinä se on,
      hienoa työtä.

      • runo64-1

        ..kappale meni metsään
        kun piti kuvata miltä prinsessa
        näyttää kieputuksen jälkeen
        nyt jäi tuo toinen mielikuva vallalle.
        kiitos rakas oppimestari kun poikkesit,
        yritän oppia sitä vahvuutta sinun runoistasi
        mutta en kai onnistu koskaan.
        kaikkea hyvää ja kaunista alkavaan
        viikkoosi.


    • Sinulta aamu tuimaan oivaa
      tekstiä josta pidän,sillä olet
      tälläisen tekstin osalta
      erikoistekijä,jota on
      mielenkiintoista teksteissä
      seurata.
      Otsikko pirun oiva myöskin.

      Nyt pienelle runon teko
      tauolle,vai malttanetko
      pitää...Sataa...

      • runo64-1

        ..se olet erikoistekijä
        ja runosi ovat niin monisäikeisiä
        joista ei voi olla pitämättä.
        pitäisi oppia kirjottamaan vielä niin
        että osaisi itsensä jättää pois runosta
        ja runojen hiomista pitäisi alkaa
        tekemään mitä nyt en tee koskaan.
        toit todella hyvän mielen vierailullasi
        josta suuri kiitos
        ja kaikkea hyvää alkavaan viikkoosi.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ..se olet erikoistekijä
        ja runosi ovat niin monisäikeisiä
        joista ei voi olla pitämättä.
        pitäisi oppia kirjottamaan vielä niin
        että osaisi itsensä jättää pois runosta
        ja runojen hiomista pitäisi alkaa
        tekemään mitä nyt en tee koskaan.
        toit todella hyvän mielen vierailullasi
        josta suuri kiitos
        ja kaikkea hyvää alkavaan viikkoosi.

        Minäkö erikoistekijä...pitäiskö
        muodostaa pieni kisa siitä,että
        kuka eniten torpedoi itseään
        ja mahdollisia kykyjensä
        idun poikasta.
        Puutteita löytyy minulta ja
        tarjota vajavaista verbaliikkaani
        muillekin.

        Katsellaan ja kuunnellaan
        vesisateen sävel sointuja,
        että löytyykö mitään ylös
        laitettavaa.


    • Minänoita

      ja hyvää huomenta..
      Hyvä oli runosi sinun,
      erityisesti pidin:

      Sinä vangitsit myrskyn
      taltutit tuulen...melkein
      loitsun tuntua wau!

      • runo64-1

        ...tässä runossa vangittiin,
        ja tuo runon prinsessa oli joskus
        rakas jne.
        no nyt tuntee onnistuneensa
        mitä tunnetta harvoin tuntee pääsevän
        kokemaan.
        kiitos kun poikkesit luonani
        ja kaikkea hyvää alkavaan viikkoosi.


    • 'm-p'

      ja näppärä runo.
      Hyvä on runo-kotkan
      kulkea myrskyjen teillä.

      ..vai hal..hem... ? ...

      • runo64-1

        ..on minun nyt kiittäminen.
        sinun palaute eiliseen runooni
        tavallaan vyöryn liikkeelle
        ja yhden tapahtuman elämän varrelta
        kirjasin ylös sanojen kerrankin
        tulessaan itsestään.
        kiitos kultainen prinsessa
        kun vieraillit luonani
        ja hyvää alkavaa viikkoa
        sinulle.


    • Nyt oli potkua..läpi runon
      ja hauskaakin,
      pohjavireestä huolimatta.

      *prinsessa hempukalta näytti*

      *pyrsk* sanoo Marin,,, loistava lause!!
      Vaikkakin pidin koko paketista:)

      • runo64-1

        ...lindallekkin sanoin
        että kirjoitin väärin toisen kappaleen
        kun se tuo hempukan päälimmäiseksi.
        nyt kerrankin oma runo tuntuu
        pikkuisen hyvältä.
        kiitos rakas ystävä kun kunnioitit
        runoani vierailullasi
        ja hyvää alkavaa viikkoa sinulle.


    • mies-v57

      Olisinpa taikuri,muuttaisin
      hänet valkoiseksi ilmalaivaksi,
      joka lentäisi luokseni.Ottaisi minut
      koriinsa,matkaansa ja lentäisimme.

      Ja sininen taivas kuljettaisi
      meidät.Veisi meidät rakkauteemme.
      Ohjaisi miedät yhdessä,minne omin
      voimin osaisi.Kotiimme.

      Siellä muuttuisimme samaksi
      ja sydämemme löisi samaan rytmiin.
      Rakastaisimme samaa rakkautta.
      Ja meidän laulumme soisi.

      Soisi niin,että se kuuluisi
      kaikkialla.Ja kaikkialla käsi tarttuisi
      toiseen ja nyrkit avautuisivat.Aseet
      sulaisivat.Vihat imeytyisivät hiekkaan.

      Jos olisin taikuri ja hän
      ilmalaiva,ei se olisi taikuutta,
      vaan rakkautta.Sillä rakkaus antaa
      unelmille siivet ja haaveille mahdollisuuden.

      Kiitos runostasi.

      Taidetaan olla molemmat taika
      tuulella tänä aamuna? Mitähä
      naiset ajattelee?

      Vaativat ehkä taikoja?

      Mukava runo sinulta ja iloa...takoja
      päivääsi.

      • runo64-1

        ...ilmalaivastasi että tämän
        runon prinsessan sormeen olisi
        yläilmoissa pitänyt sormus pujottaa
        -niin ne suunitelmat muuttuvat
        elonteillä pilvilinnoissakin.
        kiitän palautteestasi joka on
        huippu luokkaa kuten runosikin
        ja todella hyvää alkavaa viikkoa
        sinulle toivotan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe