Hokkuspokkus simsalapim

runo64

Kumpa olisin taas vapaa
myrskyjen haltija
tuulella ratsastaja vielä kerran
niin kieppuisin ympärilläsi
pyörteen lailla
ja täydellä antaumuksella
intohimon voimalla.

Ei ole hyvä aina tuulla.
Tuulikin vastaisensa
vertaisensa sinussa kohtaa
vaikka iloissani pyörin ympärilläsi
kruunusi sotkien
ja prinsessa halvalta hempukalta näytti.
Sellainen peli ei vetele ei.

Sinä vangitsit myrskyn
taltutit tuulen
maailman ääret peilipöytäsi
rihkamalaatikon pimeään vaihtui.

Hokkuspokkus simsalapim!!!

Mitkä sanat vapauden tois?
Minä rakastan sinua(ko) sen sois?

13

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      jopas paiskasit runolla tänään.

      Ensimmäinen säkeistö, waude. Ja seuraavat -
      ihmettelen uudistumiskykyäsi, se näkyy tässä ru-
      nossasi erityisesti. Hokkuspokkus ja siinä se on,
      hienoa työtä.

      • runo64-1

        ..kappale meni metsään
        kun piti kuvata miltä prinsessa
        näyttää kieputuksen jälkeen
        nyt jäi tuo toinen mielikuva vallalle.
        kiitos rakas oppimestari kun poikkesit,
        yritän oppia sitä vahvuutta sinun runoistasi
        mutta en kai onnistu koskaan.
        kaikkea hyvää ja kaunista alkavaan
        viikkoosi.


    • Sinulta aamu tuimaan oivaa
      tekstiä josta pidän,sillä olet
      tälläisen tekstin osalta
      erikoistekijä,jota on
      mielenkiintoista teksteissä
      seurata.
      Otsikko pirun oiva myöskin.

      Nyt pienelle runon teko
      tauolle,vai malttanetko
      pitää...Sataa...

      • runo64-1

        ..se olet erikoistekijä
        ja runosi ovat niin monisäikeisiä
        joista ei voi olla pitämättä.
        pitäisi oppia kirjottamaan vielä niin
        että osaisi itsensä jättää pois runosta
        ja runojen hiomista pitäisi alkaa
        tekemään mitä nyt en tee koskaan.
        toit todella hyvän mielen vierailullasi
        josta suuri kiitos
        ja kaikkea hyvää alkavaan viikkoosi.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ..se olet erikoistekijä
        ja runosi ovat niin monisäikeisiä
        joista ei voi olla pitämättä.
        pitäisi oppia kirjottamaan vielä niin
        että osaisi itsensä jättää pois runosta
        ja runojen hiomista pitäisi alkaa
        tekemään mitä nyt en tee koskaan.
        toit todella hyvän mielen vierailullasi
        josta suuri kiitos
        ja kaikkea hyvää alkavaan viikkoosi.

        Minäkö erikoistekijä...pitäiskö
        muodostaa pieni kisa siitä,että
        kuka eniten torpedoi itseään
        ja mahdollisia kykyjensä
        idun poikasta.
        Puutteita löytyy minulta ja
        tarjota vajavaista verbaliikkaani
        muillekin.

        Katsellaan ja kuunnellaan
        vesisateen sävel sointuja,
        että löytyykö mitään ylös
        laitettavaa.


    • Minänoita

      ja hyvää huomenta..
      Hyvä oli runosi sinun,
      erityisesti pidin:

      Sinä vangitsit myrskyn
      taltutit tuulen...melkein
      loitsun tuntua wau!

      • runo64-1

        ...tässä runossa vangittiin,
        ja tuo runon prinsessa oli joskus
        rakas jne.
        no nyt tuntee onnistuneensa
        mitä tunnetta harvoin tuntee pääsevän
        kokemaan.
        kiitos kun poikkesit luonani
        ja kaikkea hyvää alkavaan viikkoosi.


    • 'm-p'

      ja näppärä runo.
      Hyvä on runo-kotkan
      kulkea myrskyjen teillä.

      ..vai hal..hem... ? ...

      • runo64-1

        ..on minun nyt kiittäminen.
        sinun palaute eiliseen runooni
        tavallaan vyöryn liikkeelle
        ja yhden tapahtuman elämän varrelta
        kirjasin ylös sanojen kerrankin
        tulessaan itsestään.
        kiitos kultainen prinsessa
        kun vieraillit luonani
        ja hyvää alkavaa viikkoa
        sinulle.


    • Nyt oli potkua..läpi runon
      ja hauskaakin,
      pohjavireestä huolimatta.

      *prinsessa hempukalta näytti*

      *pyrsk* sanoo Marin,,, loistava lause!!
      Vaikkakin pidin koko paketista:)

      • runo64-1

        ...lindallekkin sanoin
        että kirjoitin väärin toisen kappaleen
        kun se tuo hempukan päälimmäiseksi.
        nyt kerrankin oma runo tuntuu
        pikkuisen hyvältä.
        kiitos rakas ystävä kun kunnioitit
        runoani vierailullasi
        ja hyvää alkavaa viikkoa sinulle.


    • mies-v57

      Olisinpa taikuri,muuttaisin
      hänet valkoiseksi ilmalaivaksi,
      joka lentäisi luokseni.Ottaisi minut
      koriinsa,matkaansa ja lentäisimme.

      Ja sininen taivas kuljettaisi
      meidät.Veisi meidät rakkauteemme.
      Ohjaisi miedät yhdessä,minne omin
      voimin osaisi.Kotiimme.

      Siellä muuttuisimme samaksi
      ja sydämemme löisi samaan rytmiin.
      Rakastaisimme samaa rakkautta.
      Ja meidän laulumme soisi.

      Soisi niin,että se kuuluisi
      kaikkialla.Ja kaikkialla käsi tarttuisi
      toiseen ja nyrkit avautuisivat.Aseet
      sulaisivat.Vihat imeytyisivät hiekkaan.

      Jos olisin taikuri ja hän
      ilmalaiva,ei se olisi taikuutta,
      vaan rakkautta.Sillä rakkaus antaa
      unelmille siivet ja haaveille mahdollisuuden.

      Kiitos runostasi.

      Taidetaan olla molemmat taika
      tuulella tänä aamuna? Mitähä
      naiset ajattelee?

      Vaativat ehkä taikoja?

      Mukava runo sinulta ja iloa...takoja
      päivääsi.

      • runo64-1

        ...ilmalaivastasi että tämän
        runon prinsessan sormeen olisi
        yläilmoissa pitänyt sormus pujottaa
        -niin ne suunitelmat muuttuvat
        elonteillä pilvilinnoissakin.
        kiitän palautteestasi joka on
        huippu luokkaa kuten runosikin
        ja todella hyvää alkavaa viikkoa
        sinulle toivotan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe