Mihin hävisi

viestiketju?

4

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ERNST

Kirjoitus sisälsi ajankohtaista tietoa homeopatian tilasta Englannissa. Siksi seriffin piti poistaa se. Kopiodaan se googlen välimuistista uudelleen, jotta jokainen voi päättää itse, oliko viesti kovinkin asiaton.

Briteissä 40% pudotus homeopatian resepteissä:
      http://www.dailymail.co.uk/health/article-1038422/40-ce nt-fall-homeopathic-prescriptions-GP-shuns-alternative- medicine.html

Olisiko tässä tulos, siitä kovasta kritiikistä jota homeopatia on saanut Britanniassa viime aikoina. Pääpiruna on tainnut häärätä vaihtoehtolääkinnän proffa Edzard Ernst - sama joka lupasi £10000 toimivasta hp-hoidosta.

Hienoa, että kritiikki tulee kerrankin (?) homeopatian "sisältä" (Ernst työskenteli hp-sairaalassa). Suomeksi juttua: http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2008/05/vaiht oehtohoitojen-tutkimista.html

• Kapteeni Kurkk

Aurum, voisitko kertoa miksi se ketju poistettiin?

• Aurum
        Kapteeni Kurkk kirjoitti:

Aurum, voisitko kertoa miksi se ketju poistettiin?

Sitä sinun on kysyttävä suoraan Suomi24:n ylläpidolta. Kannattaa muistaa, että sheriffi ei ole ainut, joka viestejä tarvittaessa poistaa, kuten ei nyt tässäkään tapauksessa.

• Kapteeni Kurkk
        Aurum kirjoitti:

Sitä sinun on kysyttävä suoraan Suomi24:n ylläpidolta. Kannattaa muistaa, että sheriffi ei ole ainut, joka viestejä tarvittaessa poistaa, kuten ei nyt tässäkään tapauksessa.

Juu, laitoin palautetta ylläpidolle. Toivottavasti vastaavat, sillä olisi ihan mielenkiintoista tietää syy jotta tietäisi vastaavaa "syntiä" tulevaisuudessa välttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16