mitä tarkoittaa toimituspalvelu(en ole suomalainen, en siis täydellinen kielen hallitsija) ??
Kävin sen sivuilla, eikä siellä löydy paljon mitään infoa, kun että on mitä tarvitsen, ja että on toimistopalvelu, joka mua hieman askarruttaa, että voiko siellä käydä ostamassa, siis onko se myymälä ???
tietääkö joku asiasta ??
jos kiinnostaa, täällä on sivu:
http://www.picato.fi/
Picato - Picatosta toimisto- ja ATK-tarvikkeet
kiitos etukäteen.
Mikä Picato Oy on ??
5
550
Vastaukset
- sitten ovelasti mainostaa
jotain paskafirmaa.
- Yrmy.
Tarkoittaa sitä, että tuotteet kuljetetaan asiakkaalle ja asennetaan hänen niin halutessaan.
Kauppa on enemmän suunnattu yrityksille tarjouspyyntö-periaatteella.
Voithan mennä käymään liikkeessä, kun katuosoitekin on annettu.
Yrityksiin erikoistuneet liikkeet myyvät myös yksityisille. - mutta kuitenkin
katsoin sen sivun.
Kun ei kerran yhtäkään tuotetta ole näkyvissä sivuilla, hinnoista puhumattakaan, sanoisin että kyseessä on hyvällä onnella ns. puulaaki ja huonolla onnella 100 % kusetus.
Homma toiminee näin: kerrot mitä haluat, hra toimjoht. arvaa paljonko sinulta kehtaa riipiä ja jos menet halpaan, tavarat tilataan tukusta.
Kierrä kaukaa. - Urho Kekkosen kadulla
Sieltä saa mm. vanhanaikaisia värikasetteja ja -nauhoja manuaalisiin kirjoituskoneisiin. Menemällä kauppaan, jossa mielestäni palvellaan hyvin. Firmassamme pidetään yhtä tai kahta manuaalista kirjoituskonetta pahvilappujen tai vanhanaikaisten lomakkeiden kirjoittamista varten, ja olipa hyvä että on tämä kauppa, jonne voi mennä paikan päälle, ettei tarvitse tilata nettikaupasta tavaraa, josta ei tiedä, onko se juuri oikeaa tyyppiä. Toinen artikkeli oli laminointipussit jäsenyys- ym. kortteja varten, ja taas oli hyvä, että näki siinä tiskillä, onko sopiva koko.
On siellä varmaan vaikka mitä uusiin koneisiinkin tarvittavaa, mutta ne on firmaamme ostettu suoraan tukusta. Olen siis ollut vain asiakkaana pari kertaa, muuta yhteyttä ei mulla ole tähän.- kysyjä,,,
kiitos vastauksestasi, asia selveni, mutta kirjoitin heille s-viestin myös, muttei vastausta vielä tullut. odottelen viikkosen ja sitten meen sisään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381