Mikä Picato Oy on ??

toimituspalvelu

mitä tarkoittaa toimituspalvelu(en ole suomalainen, en siis täydellinen kielen hallitsija) ??

Kävin sen sivuilla, eikä siellä löydy paljon mitään infoa, kun että on mitä tarvitsen, ja että on toimistopalvelu, joka mua hieman askarruttaa, että voiko siellä käydä ostamassa, siis onko se myymälä ???

tietääkö joku asiasta ??

jos kiinnostaa, täällä on sivu:

http://www.picato.fi/
Picato - Picatosta toimisto- ja ATK-tarvikkeet

kiitos etukäteen.

5

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten ovelasti mainostaa

      jotain paskafirmaa.

    • Yrmy.

      Tarkoittaa sitä, että tuotteet kuljetetaan asiakkaalle ja asennetaan hänen niin halutessaan.
      Kauppa on enemmän suunnattu yrityksille tarjouspyyntö-periaatteella.
      Voithan mennä käymään liikkeessä, kun katuosoitekin on annettu.
      Yrityksiin erikoistuneet liikkeet myyvät myös yksityisille.

    • mutta kuitenkin

      katsoin sen sivun.

      Kun ei kerran yhtäkään tuotetta ole näkyvissä sivuilla, hinnoista puhumattakaan, sanoisin että kyseessä on hyvällä onnella ns. puulaaki ja huonolla onnella 100 % kusetus.

      Homma toiminee näin: kerrot mitä haluat, hra toimjoht. arvaa paljonko sinulta kehtaa riipiä ja jos menet halpaan, tavarat tilataan tukusta.

      Kierrä kaukaa.

    • Urho Kekkosen kadulla

      Sieltä saa mm. vanhanaikaisia värikasetteja ja -nauhoja manuaalisiin kirjoituskoneisiin. Menemällä kauppaan, jossa mielestäni palvellaan hyvin. Firmassamme pidetään yhtä tai kahta manuaalista kirjoituskonetta pahvilappujen tai vanhanaikaisten lomakkeiden kirjoittamista varten, ja olipa hyvä että on tämä kauppa, jonne voi mennä paikan päälle, ettei tarvitse tilata nettikaupasta tavaraa, josta ei tiedä, onko se juuri oikeaa tyyppiä. Toinen artikkeli oli laminointipussit jäsenyys- ym. kortteja varten, ja taas oli hyvä, että näki siinä tiskillä, onko sopiva koko.

      On siellä varmaan vaikka mitä uusiin koneisiinkin tarvittavaa, mutta ne on firmaamme ostettu suoraan tukusta. Olen siis ollut vain asiakkaana pari kertaa, muuta yhteyttä ei mulla ole tähän.

      • kysyjä,,,

        kiitos vastauksestasi, asia selveni, mutta kirjoitin heille s-viestin myös, muttei vastausta vielä tullut. odottelen viikkosen ja sitten meen sisään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe