Haluan vain Sinut.

Rakas ystävä,
juuri Sinä
minä joka olen juuri tässä
tämä
muistojen ketju
jonka kaulaasi pujotan
on sydämeni
rinnassasi

Tämä ei ole mitään
- vain arvoton -
joka ei loista
eikä ole toista

niin arvokkaampaa kuin

Kauneutesi kaareutuvat laineesi
jossa asustaa puhdas hellyyden

sisäinen poltteesi

Rakkautesi huokuva lämpö
joka polttaa hehkullaan
nuotion palamaan

mielihalujen maailmaani
jonne matkaasi teet
naisen lailla

ja minä sytykkeenä
välillä.

Yhteinen
rakkautemme tässä
Elämämme ketjussa

Symbolimme; nyt loistakoot
- tule viereeni-

Minä Rakastan juuri Sinua
- ja haluan sen todistaa-

Haluan vain Sinut.

10

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      Olet tainnut nyt jollekkin menettää sydämesi täy-
      sin, teksti on niin pulppuavaa eikä taida kyllä
      olla ihan ystävä, vaan rakastettu.

      Todella todistit tunteesi häntä kohtaan, onnelli-
      nen on hän joka rakkautesi saa.

      ' Kauneutesi kaareutuvat laineesi
      jossa asustaa puhdas hellyyden
      sisäinen poltteesi ' nuo lauseet on runossasi eh-
      dottomasti kaunein kohta.

      • Älä kiusaa tätä elämän kolhimaa
        mies parkaa,sillä ihan huippaa
        että mihin suuntaan kuljettaa
        tämä elämäni boss.

        Tietääkö tämä henkilö sitä
        ja ottaako miten vastaan
        - mielikuvitus persoona.

        Minä Kiitän sanoistasi.


    • 'm-p'

      runo, ovela. Tämä on suorastaan hykerryttävä:
      "ja minä sytykkeenä
      välillä."

      • Minä pahus äijä tämmöisiä.
        Pitäiskö laittaa pää pensaaseen,
        ja laittaa palamaan.

        M-P minä Kiitän Sinua...sillä
        Te naiset olette niitä
        Elämän sytykkeitä,kiva että
        olette olemassa.


    • Niin herkkä runo, etten uskalla rikkoa
      tunnelmaa millään höpinöillä.

      Sinä osaat tämän lajin!

      • Sinä olet tässä runossa...syytä
        itseäsi.
        Se siitä salaisuudesta sitten.


      • dolan kirjoitti:

        Sinä olet tässä runossa...syytä
        itseäsi.
        Se siitä salaisuudesta sitten.

        Jos minussa on näin paljon syytä.... niin huh!

        Minänoidalla on semmoisia litkuja, joilla
        auringonpimennyksen jälkeinen houretila
        saadaan helposti poistettua:D

        Kiitän runostasi, sinä olet mysteeri,
        jota tuskin ratkaisen:))


      • marinfrist kirjoitti:

        Jos minussa on näin paljon syytä.... niin huh!

        Minänoidalla on semmoisia litkuja, joilla
        auringonpimennyksen jälkeinen houretila
        saadaan helposti poistettua:D

        Kiitän runostasi, sinä olet mysteeri,
        jota tuskin ratkaisen:))

        Nyt sitten tulee totuus- Kestätkö:

        Tuon runon Sinä sait aikaan ;

        joten-Ole Hyvä...miksi,koska
        luin sun vastaukses,ettet ole
        saanut eräänlaisia tunnustuksia,
        siltä sanojen lempeimmiltä
        puolilta jos jotain mieheltä
        saa...-et tos on pidä hyvänäs.

        Silloin leimahti ja ajattelin,
        että Marinia "noin kohdella"
        -tunteettomalla esityksellä.

        Siitä syntyi runoni.
        Omi se itsellesi,sillä Sinä
        olit se ns."syypää"....-eihän
        tätä toiset lue kuitenkaan...

        Siis et tiedä miten dolan
        mysteeriö ratkaistaan...se on
        helppo toimenpide ja Hyvää Yötä.


    • kaaru

      ...runo dolan, sanaton...

      • -voi järkytyksen järkytys-


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe