Kun napero oli pienempi, vaipat piti ihan mukavasti, mutta nyt on pissamäärät sen verran kasvaneet, että lisäimuineen vaipoista tule ikävänkokoisia paketteja, jotka ei kaikkiin housuihin mahu. Mulla siis käytössä FuzziBunzit ja lisäimuna kaksin-tai kolminkertainen bamgu tai hamppugollege (eli käsittääkseni ohuimpia mahdollisia lisäimuja...), tämä pakkaus vielä suht. siedettävän kokoinen. Mutta sitten ostin juuri Swaddlebeeseja, sisävaippa-kuorisysteemillä ja niihin kun vielä lisää lisäimun niin jo on melkoisen tönkkö paketti! Ja villavaipat ne vasta vuotaa ja kuten aiemmassa ketjussa on juttuu niin hahtuvat kaikkein mielettömin paketti ja teolliset ei pidä mitään!!!!Pottailu ei vielä suju, käytössä L-koko, joka tuntuu hyvältä, kun vielä vähän kasvunvaraa. Alkaa motivaatio kestoiluun hiipua! Teettekö te muut niitä jättipaketteja, ostatte isompia vaatteita vai vaihdatte vaipat usein tsekkailen vähän välii että jokohan on tullut????
1,5v:n kestoilu hankalaa!
7
609
Vastaukset
- ap.
esim.äsken käytiin 2 tunnin kauppareisulla ja oli Fuzzit kolminkertaisella lisäimulla niin eikös vaan kotiintullessa oli taas housut märät-niinkuin lähes aina jos esim. 2 tuntii ulkoillaan. Siis vaihdatteko kesken kauppareissun vaippoja?????
- marikki
Toi on kyllä kaikista vaikein ikä kestoilla! Meilläkin tuossa iässä livahti usein kertakäyttövaippa käyttöön... Homma helpotti heti, kun lapsi alko tehdä muutamat pissat päivässä pottaan.
Mut kyllä sitä paksuakin pakettia väännettiin. Meillä oli käytössä sisävaippa villikset/muovikuori. Olihan se ärsyttävää, kun housut ei oikein mahtunu päälle, kun oikein varman paketin väänsi.
Mitenhän mä neuvoisin... Kyllä se kestoilu kohta helpottaa! Yrittäkää edes osakestoilla, jos välillä meneekin hermot! Nyt kun lapsi on "puolikuiva" kestoilu on taas tosi mukavaa ja on mukava katsoa taaksepäin, kun ei ole jättänyt jälkeensä ihan tuhatta kiloa jätettä, vaan on seuraavalle lapselle monia hyviä vaippoja odottamassa.
Meillä oli myös muutamia hyviä L-koon sisävaippoja, jotka piti ihan hyvin. Mut mulla iski sitten pihiys, enkä raskinut ostaa niitä tarpeeksi lisää, olis ehkä kantsinut... en tiedä.
- mieleen?
Että kannattaisko opettaa se lapsi kuivaksi vai onko unohtunut kestohysteriassa?
- ...
Ei oo kyllä ollu mitään ongelmaa, meillä käytössä fuzzi bunzit ja kahdella imulla selviää hyvin. Poika on jo 1v8kk mut ei meillä ollu missään kohtaa ongelmaa vuotojen kans ja sama vaippaa voi olla kolmekin tuntia yhteen menoon. Potalla käy vaipanvaihdon yhteydessä mut ei muullon.
- ---------------
Eikö kuivaksi opettelu ole oikein sujunut vai miksi lapsi pissaa edelleen vaippoihin?
Esim. minut 80-luvulla istutettiin 7 kuukauden ikäisenä potalle, heti kun istuminen ilman tukea oli sujuvaa. Näin neuvottiin ihan yleisesti neuvoloissakin. Olin sisäsiisti vähän päälle vuoden ikäisenä, kuten isoveljenikin aikoinaan.
Eikö neuvolasta saa nykyään enää tietoa tuosta kuivaksi opettelusta, vai miksi nykyaikana niin monet lapset päästävät tuon ikäisenä vaippaan?- se on kiinni
Ei se lapsesta ole kiinni, vaan vanhemmista. Eihän sitä tässä nykypäivän urajohteisessa elämänvaiheessa jouda kuivaksi opettaankaan, helppoa kun voi vaipan laittaa ja menoks!
Meillä tyttö 1v 10kk ja kuiva on. Vaatihan se viitseliäisyyttä viedä potalle mutta sanon kyllä että se kannatti. Monet on ihmetelleet miten se jo on kuiva... - kanssa on
se on kiinni kirjoitti:
Ei se lapsesta ole kiinni, vaan vanhemmista. Eihän sitä tässä nykypäivän urajohteisessa elämänvaiheessa jouda kuivaksi opettaankaan, helppoa kun voi vaipan laittaa ja menoks!
Meillä tyttö 1v 10kk ja kuiva on. Vaatihan se viitseliäisyyttä viedä potalle mutta sanon kyllä että se kannatti. Monet on ihmetelleet miten se jo on kuiva...meillä kanssa kestoja käyttänyt 1.8kk tyttö on nyt ollut ilman vaippoja jokusen aikaa eikä ongelmia oo ollut. Oppi kahdessa viikossa. En viitsinyt roppakaupalla tunkea niitä kankaita sinne vaippakuoreen...ja kertikset eivät ole ratkaisu...nyt tuo neljän kuukauden ikäinen kuopus on ainoa vaippahousu tässä taloudessa mikä on todella suuri helpotus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029