Taksi lentokentältä vanhaan kaupunkiin

Tacu

Hei! Minkä verran taksimatka vanhan kaupungin keskustaan maksaa maksimissaan? Ja hinta pitää aina muistaa, sopia etukäteen? Ettei heti kättelyssä putsata :)

4

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .... asukas

Labas
      Takseissa on mittarit joten hintoja ei kentalla sovita. Lentokenttaa hallitsee Martonas taksiyhtio ja he ryostavat matkasta keskustaan. Asun itse Vanhassa Kaupungissa ja hinta kentalta kotiin on ollut nykyisin 45-60 lt valiin. kentalle paasen soittamalla halvan yhtion auton ja hinta on noin 12-13 lt.
      Jos haluat halvalla keskustaan ota minibussi 3 lt tai normaali bussi 1,40 lt ja jaa pois Savanoriun ja Basanaviciuksen kulmassa. Vihreakupolista kirkkoa kohden ja maki alas niin olet vanhassa kaupungissa.

• Tacu

Kiitos tiedoista! Vaikuttaa aika villiltä menolta, mutta maassa maan tavalla :) Tänään lähden Vilnaan.

• Tacu
        Tacu kirjoitti:

Kiitos tiedoista! Vaikuttaa aika villiltä menolta, mutta maassa maan tavalla :) Tänään lähden Vilnaan.

No niin, reissu tehtynä ja kentältä hotelli Artis Centrumiin maksoi 57 litaa. Paluumatkalle hotelli tilasi samaisen firman mustan taksin ja maksoi 36 litaa eli mittari kävi edelleen turistilisällä. Muuten mahtava ja edullinen kaupunki viettää lomapäiviä!

• valtov

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe