yhden katkeran tyypin, touhuista, vaikka en ole vasikka, nyt teen poikkeuksen, kaikki todisteet on. :)
Rikosilmoituksen
10
1465
Vastaukset
- nainen vai mies
Onko nainen vai mies? Ja uteliaisuutta mistä teet rikosilmoituksen?Mitä se tyyppi on tehny??
- herätti ??
sivullinen olen. Kysymyksesi outo jos tunnet itses syyttömäksi!
- tollasia
Tyhmiä joku tänne kirjoittaa?Kirjoittais järkeviä juttuja ihmiset.
- Anonyymi
tollasia kirjoitti:
Tyhmiä joku tänne kirjoittaa?Kirjoittais järkeviä juttuja ihmiset.
Heh
- Anonyymi
nainen seon, vainoaa ja uhkailee tavallisia veronmaksajia täysin ilman mitään syytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nainen seon, vainoaa ja uhkailee tavallisia veronmaksajia täysin ilman mitään syytä
Oletko itse synnitön?
- Anonyymi
Tee ihmeessä. Mitään todisteita ei ole.
- Anonyymi
Onko rikos olla katkera kun on leikitty tunteilla?
- Anonyymi
Siihen tehtävään saat koulutuksen ja siihen tähtäät. Se on elämäsi työ tehdä ilmoituksia. Sitä varten olet olemassa. Onnea.
- Anonyymi
Sithän sä teet mitenkä tuo ny oli mikään ilmoitusasia täällä luulis että olisit tehny jo eiköhän tämä palsta kuulu niihin sivustoihin joita poliisi kenties seuraa muutoinkin resursseista riippuen varmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886