yhden katkeran tyypin, touhuista, vaikka en ole vasikka, nyt teen poikkeuksen, kaikki todisteet on. :)
Rikosilmoituksen
10
1545
Vastaukset
- nainen vai mies
Onko nainen vai mies? Ja uteliaisuutta mistä teet rikosilmoituksen?Mitä se tyyppi on tehny??
- herätti ??
sivullinen olen. Kysymyksesi outo jos tunnet itses syyttömäksi!
- tollasia
Tyhmiä joku tänne kirjoittaa?Kirjoittais järkeviä juttuja ihmiset.
- Anonyymi
tollasia kirjoitti:
Tyhmiä joku tänne kirjoittaa?Kirjoittais järkeviä juttuja ihmiset.
Heh
- Anonyymi
nainen seon, vainoaa ja uhkailee tavallisia veronmaksajia täysin ilman mitään syytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nainen seon, vainoaa ja uhkailee tavallisia veronmaksajia täysin ilman mitään syytä
Oletko itse synnitön?
- Anonyymi
Tee ihmeessä. Mitään todisteita ei ole.
- Anonyymi
Onko rikos olla katkera kun on leikitty tunteilla?
- Anonyymi
Siihen tehtävään saat koulutuksen ja siihen tähtäät. Se on elämäsi työ tehdä ilmoituksia. Sitä varten olet olemassa. Onnea.
- Anonyymi
Sithän sä teet mitenkä tuo ny oli mikään ilmoitusasia täällä luulis että olisit tehny jo eiköhän tämä palsta kuulu niihin sivustoihin joita poliisi kenties seuraa muutoinkin resursseista riippuen varmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351