Jouhevaa Arto Paasilinnaa. Ihan meinasi alakaa ahdistamaan kun piti hiljaa lukea illalla eikä voinut oikeen nauraa ettei lapset olisi heränneet...
Ken huumoria haluaa niin siinäpä kirja, kertoo erään rikollisen pakomatkasta lapin kairaan ja eipähän voi sanoa että ukolla mitenkään tylsää olisi:))))).
Joku voi kommentoida kirjaa, että siinä "hiukka" kiroillaan, mutta sehän kuuluu perisuomaliseen romantiikkaan...
hirtettyjen kettujen metsä
5
939
Vastaukset
- eväät
Ehkäpä paras paasilinna, mutta yhdistävä tekijä kaikissa paasilinnan kirjoissa -> eväät on syöty ensimmäisen 50 sivun aikana. Sen jälkeen toistetaan vain samaa.
- hedgehog
Onko ne muut sen kirjat miten luettavia?? Kysyn täälä ku oon ite liian laiska ottaakseni selvää... =)
- ~aurora~
hedgehog kirjoitti:
Onko ne muut sen kirjat miten luettavia?? Kysyn täälä ku oon ite liian laiska ottaakseni selvää... =)
Hyviä kirjoja vielä : suloinen myrkynkeittäjä, jäniksen vuosi, rovasti huuskosen petomainen palvelija, elämä lyhyt rytkönen pitkä ja hurmaava joukko itsemurha... siinä mun mielestä parhaat. Arto Paasilinnan lukijana sen voin sanoa että vähän jokaisessa romaanissa viitataan johonkin aiempaan kirjaan... itse aloitin aikanaan suloisesta myrkun keittäjästä ja nyt on kirjahyllyssä mukava kokoelma hänen kirjojaan, pääsi puraisemaan ns. paasilinna paarma.
Suosittelen lämpimästi.. yleensäkkin kirjojen lukemista. - wilma
hedgehog kirjoitti:
Suloinen myrkynkeittäjä ja Hurmaava joukkoitsemurha
On muitakin ihan (hyviä!)luettavia, mutta toistaa aika paljon itseään... (pakko kai ideoitten loppua noin monen kirjan jälkeen?)
- miikka
... ja haisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294