miten aloitan lankapuhelimeen soittoa skypella

kiitollinen avusta

Soitan Ruotsiin ja kalliiksi tulee. Nyt en voi käyttää ip soittoa koska meillä toimii vain hidas internetliittymä. Mutta kuulemma voi soittaa lankapuhelimeen skypen kautta. Olen kokeillut tavallista skypechattia mutta kuuluvuus on liian heikko ja katkeaa koko ajan, sitä ei voi käyttää.
Ilmeisesti pitäisi ostaa tili. Skype out-systeemiäkö pitäisi käyttää? Maksaisin mieluimmin kerran kuussa. Ymmärsin että maksaa 2.95 euroa kk ruotsiin. Mutta siihen tulee varmaan minuuttimaksu. Kiitollinen jos kokenut käyttäjä voi auttaa että pääsen alkuun. Toivottavasti kuuluvuudessa ei ole sitten moittimista.

6

1858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...miksèt sä soita
      • ...miksèt sä soita..

vielä lisäys kun mainitsit hitaan yhteyden, minulla oli aiemmin 512 littymä, ja ainakin sillä nopeudella toimi aivan hyvin.

• soittoruotsiin

Meillä on vain 256kbit, eikä kuulemma voida saada tällä hetkellä nopeampaa meidän kylään. On laajakaista modeemin kautta. Yritin soittaa ruotsiin tavallisella skypella skypeen videokuvalla mutta pätki ettei onnistunut. Riittääkö nyt jos soittaa lankapuhelimeen? Miten jos se silloinkin pätkii? Skypen kotisivulla ymmärsin että 10 E on minimi etukäteismaksu? Jos ei toimi, kannattaako ottaa se paketti 2.95 /KK. Ymmärsin että tulee vielä lisää 0.017 cent/minuutti. Kuinka laskutetaan? Kiitos avusta!

• video
        soittoruotsiin kirjoitti:

Meillä on vain 256kbit, eikä kuulemma voida saada tällä hetkellä nopeampaa meidän kylään. On laajakaista modeemin kautta. Yritin soittaa ruotsiin tavallisella skypella skypeen videokuvalla mutta pätki ettei onnistunut. Riittääkö nyt jos soittaa lankapuhelimeen? Miten jos se silloinkin pätkii? Skypen kotisivulla ymmärsin että 10 E on minimi etukäteismaksu? Jos ei toimi, kannattaako ottaa se paketti 2.95 /KK. Ymmärsin että tulee vielä lisää 0.017 cent/minuutti. Kuinka laskutetaan? Kiitos avusta!

pois päältä niin onnistuu skypeen.

• paraneeko se siitä?

nimittäin jos sulla on vain hidas internetliittymä ja aiot koneen kautta soittaa?

• malla-malla

Hei! Jos ostat sen "maapaketin" eli Unlimited Country, ja valitset Ruotsin (tai minkä tahansa yksittäisen maan, joka löytyy sieltä listalta) niin se maksaa 3,39 euroa kuussa ja saat soittaa sillä hinnalla 10 000 minuuttia kuussa eli lähes 6 tuntia päivässä joka päivä sen maan lankapuhelimiin. Siihen ei tule päälle mitään minuuttitaksaa.

Siitä en osaa sanoa että riittääkö sulla se kaista, mutta voithan kokeilla, jos uskallat riskeerata muutaman euron.

http://www.skype.com/intl/en/allfeatures/subscriptions/?region=europe#europeanSubscriptionTab

Ne isot hinnat on muuten verottomia hintoja ja "oikeat" hinnat näkyy siinä pienempänä harmaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe