Oletteko saaneet yhtä naurettavia soittoja Elisalta kuin minä?
Käytän lankapuhelinta, koska soitan etupäässä kotoa vanhalle äidilleni, töistä taas saan työliittymän, eli työkännyn.
Tämän lisäksi minulla on ns. hätävarapuhelimena oma kännyliittymä elisalta. Tästä luonnollisesti soitan vähän, pari puhelua/kk.
Ja arvatkaapa mitä elisan asiakaspalvelija sanoi soittaessaan minulle: "miten teillä voi olla noin pieni lasku joka ainoa kk? Miksi te ette soita enemmän, miksi ette lähetä koskaan tekstiviestejä ettekä käytä koskaan edes datasiirtoa? "
VOI ELÄMÄ! Siis nauroin siihen vaan, että voisiko asiakaspalvelija kertoa minulle, miksi minun pitäisi maksaa suurempia laskuja, kun EN TARVITSE heidän palvelujaan!
Että kovaa ja surkeaa on ASIAKASPALVELU! Pitää varmaan tarkkailla jatkossa laskuaan, etteivät laita niihin jotain "liian vähän soittavan asiakkaan laskulisää tms! NAURETTAVAA!
Soittivat Elisalta - liian vähän puhun
4
847
Vastaukset
- dfgdfgsdgdg
eipä oo yllätys.. kun itselläni oli joskus elisan kytkypaketti ni laskut oli 100€ kk ni ne vaan heitti niit summia siihen.. tyyliin joku 80€kk oli mun lasku vaiks en ikinä ees soittanu niin pal.. nykyään ku saunalahden liittymä on mul ni laskut on reilun 10€kk ni miten voi olla näin saatananmoinen ero???? vaiks puhun yhtä pal ku sillon elisan helvetti aikaan?? jos sielt oikeest rupee tulee helvetin isoi laskui niin kannattaa vähän äkkiä lähteä sieltä pois ennen kuin oot todellisissa vaikeuksissa.. koska sen jälkeen sieltä rupee tippumaan intrum justitia perintätoimiston kirjeitä vaikka elisan laskun eräpäivä ei oo ees ummessa.. raivostuttaa niin paljon toi elisan toiminta.. et en yhtään ihmettele ku ne soittaa sieltä ja valittaa että mikset puhu enemmän jotta saataisiin enemmän rahaa nyhvättyä teiltä asiakkailta... LOL ei saatana mikä pulju HAHA ! xD
- _henriikka_
oon seurannu sun kirjottelujas tällä palstalla ja aina sama laulu.. ekan kerran ku luin sanoit että makselit joka kk 60€ laskuja elisan kytkystä, sit vähän ajan päästä jossain keskustelussa se oliki jo 70€ joka kk ja nyt onkin jo 100€.. :D aina sama valivali kytkypaketista. ootko sä kenties savosta, kun nuo jutut menee vähän liioitteluksi vai mikä sulla on hätänä?
- gdfgdfs
_henriikka_ kirjoitti:
oon seurannu sun kirjottelujas tällä palstalla ja aina sama laulu.. ekan kerran ku luin sanoit että makselit joka kk 60€ laskuja elisan kytkystä, sit vähän ajan päästä jossain keskustelussa se oliki jo 70€ joka kk ja nyt onkin jo 100€.. :D aina sama valivali kytkypaketista. ootko sä kenties savosta, kun nuo jutut menee vähän liioitteluksi vai mikä sulla on hätänä?
nyt heitän kommenttei.. ottaa vaan päähän ku omil parhail kavereil on ollut niin pal ongelmia kytkyjen kaa ja muiden puhelin hömpötysten kaa vaiks ne ei oo mitään ihmeellist tehny ni ne on joutun maksaa turhia laskuja ni haluan vaan et ei kenellekään muulle tapahdu samaa..
- fgdfsggfd
_henriikka_ kirjoitti:
ja sen takia joka summa on ollu eri mitä oon kirjoitellu koska ne vaihteli aina tollai et joko oli 60€, 70€ tai sit oli niit 100€ laskui mitä aina arvottiin vaiks käytin kännyy ihan samal taval ku aina ennenki.. et semmost..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812