Soittivat Elisalta - liian vähän puhun

naurettava soitto

Oletteko saaneet yhtä naurettavia soittoja Elisalta kuin minä?
Käytän lankapuhelinta, koska soitan etupäässä kotoa vanhalle äidilleni, töistä taas saan työliittymän, eli työkännyn.
Tämän lisäksi minulla on ns. hätävarapuhelimena oma kännyliittymä elisalta. Tästä luonnollisesti soitan vähän, pari puhelua/kk.

Ja arvatkaapa mitä elisan asiakaspalvelija sanoi soittaessaan minulle: "miten teillä voi olla noin pieni lasku joka ainoa kk? Miksi te ette soita enemmän, miksi ette lähetä koskaan tekstiviestejä ettekä käytä koskaan edes datasiirtoa? "
VOI ELÄMÄ! Siis nauroin siihen vaan, että voisiko asiakaspalvelija kertoa minulle, miksi minun pitäisi maksaa suurempia laskuja, kun EN TARVITSE heidän palvelujaan!

Että kovaa ja surkeaa on ASIAKASPALVELU! Pitää varmaan tarkkailla jatkossa laskuaan, etteivät laita niihin jotain "liian vähän soittavan asiakkaan laskulisää tms! NAURETTAVAA!

4

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfgsdgdg

      eipä oo yllätys.. kun itselläni oli joskus elisan kytkypaketti ni laskut oli 100€ kk ni ne vaan heitti niit summia siihen.. tyyliin joku 80€kk oli mun lasku vaiks en ikinä ees soittanu niin pal.. nykyään ku saunalahden liittymä on mul ni laskut on reilun 10€kk ni miten voi olla näin saatananmoinen ero???? vaiks puhun yhtä pal ku sillon elisan helvetti aikaan?? jos sielt oikeest rupee tulee helvetin isoi laskui niin kannattaa vähän äkkiä lähteä sieltä pois ennen kuin oot todellisissa vaikeuksissa.. koska sen jälkeen sieltä rupee tippumaan intrum justitia perintätoimiston kirjeitä vaikka elisan laskun eräpäivä ei oo ees ummessa.. raivostuttaa niin paljon toi elisan toiminta.. et en yhtään ihmettele ku ne soittaa sieltä ja valittaa että mikset puhu enemmän jotta saataisiin enemmän rahaa nyhvättyä teiltä asiakkailta... LOL ei saatana mikä pulju HAHA ! xD

      • _henriikka_

        oon seurannu sun kirjottelujas tällä palstalla ja aina sama laulu.. ekan kerran ku luin sanoit että makselit joka kk 60€ laskuja elisan kytkystä, sit vähän ajan päästä jossain keskustelussa se oliki jo 70€ joka kk ja nyt onkin jo 100€.. :D aina sama valivali kytkypaketista. ootko sä kenties savosta, kun nuo jutut menee vähän liioitteluksi vai mikä sulla on hätänä?


      • gdfgdfs
        _henriikka_ kirjoitti:

        oon seurannu sun kirjottelujas tällä palstalla ja aina sama laulu.. ekan kerran ku luin sanoit että makselit joka kk 60€ laskuja elisan kytkystä, sit vähän ajan päästä jossain keskustelussa se oliki jo 70€ joka kk ja nyt onkin jo 100€.. :D aina sama valivali kytkypaketista. ootko sä kenties savosta, kun nuo jutut menee vähän liioitteluksi vai mikä sulla on hätänä?

        nyt heitän kommenttei.. ottaa vaan päähän ku omil parhail kavereil on ollut niin pal ongelmia kytkyjen kaa ja muiden puhelin hömpötysten kaa vaiks ne ei oo mitään ihmeellist tehny ni ne on joutun maksaa turhia laskuja ni haluan vaan et ei kenellekään muulle tapahdu samaa..


      • fgdfsggfd
        _henriikka_ kirjoitti:

        oon seurannu sun kirjottelujas tällä palstalla ja aina sama laulu.. ekan kerran ku luin sanoit että makselit joka kk 60€ laskuja elisan kytkystä, sit vähän ajan päästä jossain keskustelussa se oliki jo 70€ joka kk ja nyt onkin jo 100€.. :D aina sama valivali kytkypaketista. ootko sä kenties savosta, kun nuo jutut menee vähän liioitteluksi vai mikä sulla on hätänä?

        ja sen takia joka summa on ollu eri mitä oon kirjoitellu koska ne vaihteli aina tollai et joko oli 60€, 70€ tai sit oli niit 100€ laskui mitä aina arvottiin vaiks käytin kännyy ihan samal taval ku aina ennenki.. et semmost..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe