Biohajoavat vaipat kohta kaupoissa täälläkin...
www.naty.com
Nature Babycare
12
2457
Vastaukset
- olla
jo, hirveen hintasii. mielummin käytän kestoja :)
http://www.iloinenmaapallo.fi/ruohonjuuri/product_info.php?cPath=26_77&products_id=946- varmaa tietoa
kuulemma tulevat olemaan....syyskuussa kuulemma olemme viisaampia
- on hienoa
varmaa tietoa kirjoitti:
kuulemma tulevat olemaan....syyskuussa kuulemma olemme viisaampia
voi sitten itse kukin säästää niitten avulla luontoa. kävin yksi päivä sitten eko kaupassa niin huomasin että onpas ne kalliita.. mitä linkkii laitoin tähänkin ketjuun. mut tosi hienoo että sellasii kohtuu hintaisiikin on tulossa jos välillä laiskottaa, niin .... ;)
- Anita1978
Eihän tuo Wiona ole ollenkaan sama asia kuin nämä Nature Babycare -vaipat. Ei saa Suomesta vielä näitä.
- jep jep
Luin itsekkin tuosta Ässä-lehdestä. Täytynee kokeilla.
- pistäkää kommentteja
Onko joku ehtinyt kokeilemaan näitä? Onko laatu ok? Entä mikä on hintataso?
- Ei bioastiaan!
Prismassa vaipat maksoivat 11,95 (36kpl Maxi-koon housuvaippoja), siis melkein saman kuin tavallisetkin kertikset. Meillä toimii hyvin, mutta ainoa miinus on se, että vaippaa ei saa heittää bioastiaan! Kuulemma sen vuoksi, ettei ulosteita sa päästää biojätteeseen (ehkä ihan ymmärrettävääkin). Harmi, tulee vaan ajatelleeksi että mitäs järkeä tässä sitten on kun kaatopaikalle kuitenkin menevät. Hajoavat kuitenkin nopeammin.
- Iituliina1978
Ei bioastiaan! kirjoitti:
Prismassa vaipat maksoivat 11,95 (36kpl Maxi-koon housuvaippoja), siis melkein saman kuin tavallisetkin kertikset. Meillä toimii hyvin, mutta ainoa miinus on se, että vaippaa ei saa heittää bioastiaan! Kuulemma sen vuoksi, ettei ulosteita sa päästää biojätteeseen (ehkä ihan ymmärrettävääkin). Harmi, tulee vaan ajatelleeksi että mitäs järkeä tässä sitten on kun kaatopaikalle kuitenkin menevät. Hajoavat kuitenkin nopeammin.
Minä menin täysin halpaan, mutta en ehtinyt vielä ko. nature babycare tuotteita ostamaan. Itse asiassa kyseisin firman tuotteista vain vaippapussien sanotaan olevan 100 prosenttisesti maatuvia. Missään pakkauksissa ei ole ohjeita siitä, miten ne tulisi hävittää ja vaipassa vain 60 prosenttia sisällöstä on biologisesti hajoavaa ja biologista alkuperää, (sanotaan firman omilla nettisivuilla faq-osuudessa), vaikkakaan tätä seikkaa ei näköjään kauheasti mainosteta... Tunsin tulleeni huijatuksi, vaikka en vaippoja ollut ostanutkaan. www.naty.com
- anni
Iituliina1978 kirjoitti:
Minä menin täysin halpaan, mutta en ehtinyt vielä ko. nature babycare tuotteita ostamaan. Itse asiassa kyseisin firman tuotteista vain vaippapussien sanotaan olevan 100 prosenttisesti maatuvia. Missään pakkauksissa ei ole ohjeita siitä, miten ne tulisi hävittää ja vaipassa vain 60 prosenttia sisällöstä on biologisesti hajoavaa ja biologista alkuperää, (sanotaan firman omilla nettisivuilla faq-osuudessa), vaikkakaan tätä seikkaa ei näköjään kauheasti mainosteta... Tunsin tulleeni huijatuksi, vaikka en vaippoja ollut ostanutkaan. www.naty.com
Joo, toimivat biohajoavat vaipat ovat (pääosin) n. 60% biohajoavia, mutta yleensä myös ne muut osat ovat tavallisia vaippoja ekologisempia, esim. vähemmän valkaisua, myrkkyjä jne.
Joten vaikka kestovaippa tietysti olisi se paras vaihtoehto, on biovaippa tavallista parempi ratkaisu silloin, kun olosuhteet ovat kestovaipoille haastavat (esim. lomamatkalla tai muuten pitkään "kodinomaisista" oloista pois ollessa).
- anni
Ja tietysti myös Wiona, jota saa kaupasta tai tilaamalla verkosta:
http://www.iloinenmaapallo.fi/ruohonjuuri/product_info.php?cPath=26&products_id=831- kuinkahan
moni käyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892