Heips!
Olen lähdössä 3h kestävälle lennolle, olisiko siis aiheellista lentotukisukat? Milloin niitä suositellaan käytettävän? Onko sy lentotukisukkiin ainoasataan se, että pitkään paikallaan istuminen ei tee hyvää jaloille? Vai onko itse lentäminen se syy? Vrt. pitkät juna- ja automatkat.
Kiitos
Lentotukisukat, mitä varten?
6
1840
Vastaukset
- sukat
Enpä ehkä noin lyhyelle lennolle lentosukkia laittaisi, jos ei mitään erityistä veritulppariskiä ole. Nilkkojen pyörittely, jalkojen oikominen ja pieni jaloittelu ajavat ihan saman asian. Kaukolennoilla olen lentosukkia käyttänyt eivätkä jalat kyllä ole turvonneet.
- Maija Poppanen
Kiitos vastauksesta, ihan puskan takaa tuli koko tukisukkahomma, ei ollut tullut omaan pieneen mieleenikään että sellaisia on olemassakaan :)
Ei muuta kuin koneessaa jaloittelemaan!
- tai on ollut veritulppa ala...
Ihmiset, joilla on riski tai kohonnut riski veritulppiin, käyttävät varmaan tukisukkia muutenkin. Itse ostin tuommoiset sukat yhtä lentomatkaa varten, ainoa vaikutus oli kipeät päkiät, joka johtui siitä, että piti kulkea vaihtolentoasemalla pitkät matkat käytävillä, ja karkea sukka hiersi päkiää. Meidän lentomatka oli myöhään illalla työpäivän päätteeksi, ja ajattelin, että helpottaisi seuraavien päivien kävelyretkiä. Voi, kuinka väärässä olinkaan.
- minulla on
virhe että ostit sukat tavaratalosta 23 eurolla kun ne pitää ostaa erikoisliikkeestä esim. Intsrusta ja maksavat liki 100 euroa. Oikea tukisukka ei hierrä ja on tarpeeksi tiukka.
- lentotukisukat
minulla on kirjoitti:
virhe että ostit sukat tavaratalosta 23 eurolla kun ne pitää ostaa erikoisliikkeestä esim. Intsrusta ja maksavat liki 100 euroa. Oikea tukisukka ei hierrä ja on tarpeeksi tiukka.
En kärsi suonikohjuista, laskimotukoksista, eikä minulla ole perussairautta, jonka vuoksi tarvitsisi olla tulppariskin takia huolissaan (äidiltäni leikattiin suonikohjut 30-kymmpisenä, itse olen jo yli 40).
Tukisukat pitäisi laittaa jalkaan ennen kuin nousee sängystä, mutta en todellakaan olisi laittanut niitä ensiksi töihin ja jatkanut samoilla (hikisillä) sukilla vielä reissuun, perillä kohteessa oltiin illalla klo 23 jälkeen.
- niitä
, liikkumista ja veden juontia (desi per tunti)
kolmisenlkin tuntia kestäville lennoille. Mielipide voi
tyypillisesti vaihdella lääkärien kesken.
Olen naispuolinen 39v. e-pillerinkäyttäjä,
muita riskitekijöitä ei ole. Tormbosyytit normaalitasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391