Koira ns. röhkii, mikä kyseessä ?

Maijjuus

Niin siis minun kolmivuotias koirani on alkanut ns. röhkimään. Ihan kuin sitä kutittaisi kurkusta.
Olisiko kyseessä keuhkomadot, vai jotain muuta ?
tarvitsen apua,kiitos !

10

5475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terristi

jos matoja on jo paljon, ne voivat kutitella jopa siellä kurkussa ja keuhkoissa. Olethan madottanut koiran väh. 2krt/vuosi?

Toinen vaihtoehto on nenäpunkki, koiran ns. sisäänpäin-aivastus voi kuulostaa röhkimiseltä. Ell. kirjoittaa tähänkin vaivaa reseptin.

• Maijjuus

voisin koiran madotttaa varmuuden vuoksi ja katsoa haviääkö se jos ei niin sitten eläinlääkärin puheille. ja koiralle on annettu yksi madotus tänä vuonna, olisi ehkä nyt toisen vuoro.

• päivässä..
        Maijjuus kirjoitti:

voisin koiran madotttaa varmuuden vuoksi ja katsoa haviääkö se jos ei niin sitten eläinlääkärin puheille. ja koiralle on annettu yksi madotus tänä vuonna, olisi ehkä nyt toisen vuoro.

koirasi röhki? meidän toinen koira tekee nyt samaa, jonkun viikon verran kerran pari päivässä. toisella koiralla ei mitään.

• röhkii
        päivässä.. kirjoitti:

koirasi röhki? meidän toinen koira tekee nyt samaa, jonkun viikon verran kerran pari päivässä. toisella koiralla ei mitään.

meiän koiralla on ollu sama juttu ja onneks se teki sen taas just kun oltiin kasvattajalla,joten hän totesi sen olevan nenäpunkki.on sitten kalliita noi lääkkeet!koirille 35ekee paketti ja kissoille 47ekee!! ja nämä olivat lääkäri asemalta haettu,reseptillä vielä kalliimpia!samassa taloudessa jos on muitakin kuin koira esim.kissoja kannattaa nekin samalla hoitaa.tarttuvat helposti.

• Gordonin mamma
        röhkii kirjoitti:

meiän koiralla on ollu sama juttu ja onneks se teki sen taas just kun oltiin kasvattajalla,joten hän totesi sen olevan nenäpunkki.on sitten kalliita noi lääkkeet!koirille 35ekee paketti ja kissoille 47ekee!! ja nämä olivat lääkäri asemalta haettu,reseptillä vielä kalliimpia!samassa taloudessa jos on muitakin kuin koira esim.kissoja kannattaa nekin samalla hoitaa.tarttuvat helposti.

Vein koiramme eläinlääkäriin juuri röhkimisen takia.
        Hän totesi keukoissa olevan nestettä. Neste kerääntyy sinne sydänvian takia. Nyt meillä on sydänlääkitys ja nesteenpoistolääkitys. Toivottavasti se on teillä jotain harmittomampaa!

• Fläsä-
        Gordonin mamma kirjoitti:

Vein koiramme eläinlääkäriin juuri röhkimisen takia.
        Hän totesi keukoissa olevan nestettä. Neste kerääntyy sinne sydänvian takia. Nyt meillä on sydänlääkitys ja nesteenpoistolääkitys. Toivottavasti se on teillä jotain harmittomampaa!

13v. vanha sheltti herra röhki ja niiskutti....elli totesi vaikean sydänvian ja sille matkalle koira sitten jäi :(

• päikdgö

ettei kyseessä olisi trakeakollapsi?

• ,

Nenäpunkilta vaikuttaisi.

• vetääkö henkeä

ulos vai siis sisään? Jos vetää henkeä sisään voi olla nenäpunkki. Jos köhii kovasti ilmaa ulos voi olla kennelyskä. Lopullisen tiedon antaa eläinlääkäri eli soittoa sinne.

• olikin

aika vanha aloitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe