Olen autonostoaikeissa. Smart tuntuisi sopivan tyyliini ja kukkarooni. Ongelmana vain polkupyörän kuljetus toisinaan. Vetokoukkuun istuvia kuljetustelineitä olisi tarjolla, mutta mikä on pienin smart-malli, johon vetokoukun saa? Tarvinnee myös joskus peräkärryä koiranruokasäkin tms. kuskaamiseen.
Vetokoukku
6
1383
Vastaukset
- tuolta jotain
http://www.smart.com/view/smartlisävarusteet/mpc-fi_fi_FI_EUR_urn:uuid:739fe46d-9391-5372-9362-6c1077071b23
- vroommm
kokeile... kirjoitti:
Smarttiin on kyllä saatavilla oma pyöränkuljetusteline. Kannattaa katsoa Smartin omilta www-sivuilta.
Ja kyllä sinne takaosaan mahtuu koiranruokasäkki.
Itse olen kuljettanut multasäkkejä, kasveja, parin viikon ruokaostokset, matkalaukkuja ym. ilman mitään ongelmia.
- meillä 2 koiraa
Ette vain nyt ole ikinä nähnytkään smartin tilaa penkin takana? esim 15 kg säkkeja vaikkapa alkuunsa nyt 6kpl. Koukun saatietty. Pienemmissäkin autoissa on ollut koukkuja .
- ap.
Myönnän, että pieneenkin tilaan saa mahtumaan paljon tavaraa, järjestelykysymys. Pienimmissä maastureissakaan ei ole tavaratilaa juurikaan enempää kuin smartissa. Vetokoukkuja on myös ollut pienemmissäkin autoissa, minullakin oli 80-luvulla 100A datsun koukulla. Säännöt vain ovat muuttuneet, valmistaja ei salli koukkua pienimpiin smartteihin.
Harmi tosiaan, koska haluaisin pienen auton pienellä koneella takavetoisena. Sitä unelma-autoani ei valmisteta joten järkisyyt voittavat, jostain on tingittävä. Pitää alkaa katselemaan muita pikkuautoja ja hylättävä takavetohaaveet.
Joskus kuitenkin tulee tilanteita, että pitää kuljettaa jotain pientä, pirtin pöytää, nojatuolia tms. En raski laittaa niin vähäistä kuljetustarvetta varten useita tuhansia euroja kalliimpaa autoa.
Pitää siirtyä fiat-, citroen-, toyota- tms. osastolle.
- tarpeelliset lisävarusteet
Eipä taida saada, ei sitä kyllä saanut ferrariinkaan joten auton koosta se ei pitäisi olla kiinni. Eipä silti, ei se koiranruokasäkkikään taida mahtua sen kummemmin ferrariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561198
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531158Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82986Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721