Tää on varmaan tyypillistä ravuille. Ihan mielettömän kivaa ja mukavaa, kenen kanssa tahansa ja varsinkin parisuhteessa. Sitten tulee se VÄÄRÄ sana, ele tai ilme ja fiilis on tipotiessään. OU jee, niiiiin ärsyttävää, jopa omasta mielestänikin!!
Miesystävä ihmettelee näitä mun "pimahtamisia", eikä voi käsittää..en mäkään. Kyllä me ravut ollaan vaikeita :))
"tuulella käynti"
RapuN.
3
1347
Vastaukset
- toteisin
että jokikinen nainen on tuulellakäyvä ja siks just niin pirun sulosia!
- N.Rapu
sano. Itsekin olen rapunainen ja just tuollainen.
Kauris mies on aika hyvä kestämään. Viime aikoina sitten tulikin oikein kunnolla suututettua leijona mies ...iik.
Toisaalta ajattelen että ne on todella harvassa jotka muakin kestävät :)- Tämäkin rapu
Jepa jee, se on kyllä niin totta, että ei tarvita ku yks väärä sana tai väärä pääte sanaan, niin johan käy tuli ja leimaus... siinä on taas riita valmis aivan mitättömästä asiasta. Pakkoko sitä on olla niin vaikia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91314Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10771
- 106747
- 27721