Onko kenelläkään kokemusta Magnifik Midgetistä? Miksi se on hieman esim Maxi68,a halvempi? Onko se todella niin tarkka purjeistaan kuten sivustot väittävät? Ja minkä hintainen se on Suomessa?
http://www.sailguide.com/Magnifik_M.htm
Magnifik Midget
3
704
Vastaukset
- Kuuno
Ehkä se on siksi niin halpa, että esimerkiksi istuinkaukalo on niin ahtaan näköinen, ettei sinne miehistöä mahdu. Oletko katsellut lainkaan kuvia ko. veneestä. Jotenkin ahtaalta ja pieneltä näyttää 7-metriseksi.
Ei ole kokemusta, kunhan vain kuvamuistista kommentoin.- 7-metrinen
Siis jutuissakin lukee että kaukaloon mahtuu vain kaksi mukavasti. Jos useampi, niin ahdasta on. Toisaalta se taitaa olla suurin samanmittainen sisätiloiltaan. Täyspitkä sänky, makuupituset sohvat ja vielä keittiö. Ei ihme että kaukalo jää lyhyeksi.
Tosaalta taas aina kun purjehdin, niin kaikki haluaa istua keulilla. Eli kaukalo saa olla pieni omaan käyttöön. Siksi satsaan hyvään sisämittaan ja haluan lisätietoa kyseisestä veneestä. - timi
7-metrinen kirjoitti:
Siis jutuissakin lukee että kaukaloon mahtuu vain kaksi mukavasti. Jos useampi, niin ahdasta on. Toisaalta se taitaa olla suurin samanmittainen sisätiloiltaan. Täyspitkä sänky, makuupituset sohvat ja vielä keittiö. Ei ihme että kaukalo jää lyhyeksi.
Tosaalta taas aina kun purjehdin, niin kaikki haluaa istua keulilla. Eli kaukalo saa olla pieni omaan käyttöön. Siksi satsaan hyvään sisämittaan ja haluan lisätietoa kyseisestä veneestä.moi
omistin moisen veneen muutama vuosi sitten. ensimmäinen purkkarini, ja sillä opin purjehtimaan. kiersimme saaristomerta ja ahvenanmaan, kaksi aikuista ja kissa. hyvin mahtui ja sopu säilyi, neljäkin viikkoa putkeen. viikonloppureissuilla neljä aikuista meni just just. sohvista saa selkänojat irti ja pöydän nostettua kattoon, niin siinä varapunkat. keulapunkkaan mahduin ihan ok (olen 189 cm).
vene oli kiva purjehtia, hiukka laiska nousemaan, tosin purjeet oli aika kuluneet. rantautuminen ja käsittely oli helppoa, venehän on aika kevyt. hinta oli -94 vuoden -78 veneestä 19 000 mk. ja lisäetuna oli taatut sympatiapisteet ahvenanmaan satamissa miljoonaveneiden vieressä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255