Olen aloittamassa opiskelun ja minun tarvitsisi viedä kouluun opiskeluun alkaessa elintarviketodistus(salmonella) Tarkoittaako se sitä että pitää ottaa salmonellanäyte,viedä se labraan ja viedä tuloslappu kouluun? Onko väliä muuten mitä laittaa tutkimuksen syyksi salmonellanäyte lapussa? Olisi kiva saada vastauksia. =)
Elintarviketodistus(salmonella)
3
1199
Vastaukset
- kokki 07
salmonella näyte on pakollinen kaikilla elintarvike linjoilla kouluissa
salomenellan nimellä se menee ja just niinkuin kirjoitit
t: kokki - Vastausta
Eli meillä sen tarvi ainakin vaan sillon kun oli ulkomailla käynyt.
Ja haet lääkäriltä näytepurkin ja sitten kun tulokset tulee, viet sen lapun kouluun.
Ei ne sielä lääkärissä mitään syitä kysele - ajfi
Ei tarvitse ottaa näytettä, jos et ole ollu Pohjoismaiden ulkopuolella viimeseen 3 kuukauteen eikä ole oireita salmonellasta. Menet terkkarin puheille ja se kirjoittaa todistuksen. Jos on syytä epäillä että olisi salmonella, niin terkkari kirjottaa lähetteen, samalla saat tarvikkeet ja tarkemmat ohjeet joko terkkarilta tai labrasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352