Lääkäri haluaa lopettaa pitkäaikaisen Xanorin käytön. Haluaisin Xanorin käyttöä jatkaa koska siitä en saa mitään sivuoireita.
Nyt on kokeiltu kolmeakin eri lääkettä, kaikista saan hirveitä haittavaikutuksia, mutta lääkäri on itsepäinen, ei välitä, pääasia hänelle että Xanorista eroon. Hän ei lainkaan välitä minkälainen vointi minulla on, eli kuinka huonosti voin.
Olen sÿönyt noita kolmenlaista mielialalääkettä seuraavasti.
Seroxattia lähes 500 päivää, Cipramilia seitsemän kuukautta ja Cipralexia puoli vuotta. En ole saanut niistä muuta kuin kammottavat haittavaikutukset, varsinaisiin jännitys- ja pelkotiloihin lääkkeet eivät mulla auta.
Tunnen olevani jo koekaniini.
Onko teillä muita vaihtoehtoja, jotka olisivat yhtä hyvä kuin Xanor. Xanorissa on tosi hyvää siis se että se vie nuo vaivat heti pois eikä aiheuta haittavaikutuksia. Käytin lääkettä 0,5Mg päivässä. En tunne olevani mitenkään koukussa sillä pystyn tiettyinä aikoina olemaan myös ilman sitä.
Kenelle lääkärille kannattaisi mennä puhumaan Xanorin käytön jatkosta, kun nämä ns. mielialalääkkeet, jotka aiheuttavat isoja haittavaikutuksia, eivät minulle auta.
Xanor näyttäisi rentouttavan myös lihaksiani, sillä mulla on lihakset aivan jäykkänä.
Mikä lääke auttaa?
4
937
Vastaukset
- no panic...
auttaa Alprox (suurinpiirtein vastaava kuin Xanor?)eikä koskaan mitään sivuvaikutuksia. Syöny jo 20v. (0,5 tabl. kerran tai kahdesti päivään)
Ei käyny Seroxat alkuunkaan, en halunnut syödä sitä kauan.
Lääkkeiden vaikutushan on aina yksilöllistä. Sitä vaan kommentoin että millä perusteella sinulle ei anneta lääkettä joka auttaa. Sen sijaan minullekin on tuputettu ja kokeiltu jos vaikka mitä noita 'serotoniini' sellaisia.
Seroxat vei jopa orgasmikyvyn ...- kauppanimet
Alprox on vain toinen kauppanimi Xanorille.
- mulle se sopi hyvin
Mulle Seroxat sopi hyvin, sillä sitä kehun. Ensimmäiset kolme viikkoa oli kuin hirressä olisi ollut haukotusta, raajojen jäykistymist. ja hikoilua.Sitten sivuoireet katosi kokonaan.Kun lääke on mennyt jonkin aikaa ja jos huomaa että se on vaikuttanut orgasmikykyyn, annosta voi vaikka yrittää puolittaa, silloin haitat jää pois. Itselläni oli sama ongelma jossain vaiheessa ja itkukaan ei tullut vaikka olisi halunnut itkeä. Annosta pienentämällä nämä asiat taas sujuu. Tsemppiä!
- hoitoa jatkamaan
Xanor ja Alprox ovat rinnakkaisvalmisteita.
Et kertonut hoitavasta lääkäristäsi.
Mutta oletan että lääkärisi on joku nuorehko
henkilö, joka työskentelee psykiatrisella
poliklinikalla.
Etsi yksityislääkäriasemalta joku kokenut
Psykiatri, joka toimii yliopistollisessa keskus
sairaalassa,tai pyykkiatrisessa sairaalassa.
Kun saat häneltä lääkkeet,uusita resepti
aina samalla psykiatrilla, tällöin potilassuhde säilyy.
Puhuit myös lihasjäykkyydestä,liittyen Xanoriin.
Itse olen sairastanut 20 vuotta hajapesäkkeistä
sidekudossairautta, johon kuuluu lihaskivut,
ja lihas jäykkyys.Näihin vaivioihin käytin
kipulääkettä, jolla oli niin kovat haittavaikutukset, että sen käyttö piti lopettaa
Olen käyttänyt myös Xanoria 20 vuotta.
otin ennen 0,25 mg/vrk, mutta kun lisäsin annoksen 0,5 mg/vrk, niin en tarvitse enää kipulääkkeitä.
Xanorilla on tosiaan lihaksiarentouttava vaikutus
Käyppä yksityislääkärillä, äläkä luovuta.
kyllä kaikki järjestyy aikanaan
ppilleri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793