oikea palsta kysymään tätä no olkoon,myykö mikään taho suomessa.Oikeaa härkäruoskaa tyyliin(indiana jones) mikä mahtaa olla hinta?,olisikko liian kallis
sittenkin seinälle roikkumaan Kertokaa tästä IJ ruoskasta.
En tiedä onko tämä...
8
709
Vastaukset
- whipplash
En minä tuommosta tarkota,urpo! aina kun puhuu
härkäruoskasta niinjotain Kinkyä jollai tulee mieleen.Tuskimpa indiana jones elokuvassa tuommosella nahkan pätkällä mitään tekee!!ei tunnu
olevan tietämystä sulla,sori vaan.
asiaa! - Seinäkoristeeksi
whipplash kirjoitti:
En minä tuommosta tarkota,urpo! aina kun puhuu
härkäruoskasta niinjotain Kinkyä jollai tulee mieleen.Tuskimpa indiana jones elokuvassa tuommosella nahkan pätkällä mitään tekee!!ei tunnu
olevan tietämystä sulla,sori vaan.
asiaa!Jos ei muuta. Sorry, yritin vain Googlaamalla. No, jos jollain toisella olisi parempi tietämys.
- whipplash
Seinäkoristeeksi kirjoitti:
Jos ei muuta. Sorry, yritin vain Googlaamalla. No, jos jollain toisella olisi parempi tietämys.
Asian ydin on vain se,indyville myö kyllä ulkomaisia ihan helvetin hyviä (BULLWHIP)härkäruoskia,halvin tossa n.80e
kysyisin joltain jos ,kotimaasta sais oikean
tollasen.Ei kehtais kumminkaan ulkomailta tilata,seinä koristeeksi kumminkaan.
- Eri maisemat
Kovin tarpeelista tavaraaa tuntuu olevan valikoima. Voi ..ttu!
- paukutarosasasd
Oletteko koskaan kokeilleet läsäyttää hupimielessä selkään karjaruoskalla? Kannattaisikohan sitä kokeill? Tulee varmaan kiva punainen viiru.
- ruoska-john
Amerikassa aikoinaan tuli kokeiltua aitoa ruoskaa ja kyllä se napsuikin muhevasti! Tosin ei sillä ketään selkään vedelty mutta nenänpää meinas yhdeltä cowboylta mennä halki kun hieman liki pääsi käymään! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783