ei kaasoa

jonnin joutavaa hömpötystä

Mieheni olisi halunnut bestmanin, itse en halua kaasoa. Mitä niillä tekee? Pidämme kuitenkin juhlat vain ihan lähisukulaisille, vieraita n. 30, joten kaasoille ja bestmaneille ei ole niissä juhlissa töitä. Sitä paitsi, mulla ei ole niin läheistä ystävää, jota haluaisin pyytää kaasoksi. Joten kenenkään ei tervi stressata mun häiden takia. Ja mikä parasta, mulla ei tule olemaan polttareitakaan, joten ei tarvi pelätä että joutuu nolatuksi.

6

3020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienet häät

      Valintasi kuulostaa hyvältä, kun näkee asenteesi kaasoa ja bestmania kohtaan. "Eihän pienissä häissä ole heille töitä..."

      • töihin pestata

        niitä kaasoa ja bestamania,
        Ihan kummallinen perustelu kyllä.
        Toisaalta, polttareissa ei morsiota nolata, sekin on omituinen ja kaheskytlukuinen ajatus.
        Teet toki niinkuin parhaaksi näet, mutta jos haluat suurelta yleisöltä vahvistusta mielipiteillesi, ovat perustelut sen verran hataria, että laihaksi voi jäädä...


      • perustelut
        töihin pestata kirjoitti:

        niitä kaasoa ja bestamania,
        Ihan kummallinen perustelu kyllä.
        Toisaalta, polttareissa ei morsiota nolata, sekin on omituinen ja kaheskytlukuinen ajatus.
        Teet toki niinkuin parhaaksi näet, mutta jos haluat suurelta yleisöltä vahvistusta mielipiteillesi, ovat perustelut sen verran hataria, että laihaksi voi jäädä...

        Minusta se on oikein hyvä perustelu, jos ei halua tai ei koe tarvisevansa kaasoa. Itsekään en ollut ajatellut pyytää ketään kaasoksi kun häämme olivat pienet, mutta yksi ystäväni tarjoutui ja suostuin siihen kun ei ollut syytä olla suostumattakaan. Hän piteli kukkakimppua vihkimisen aikana, katsoi vähän minun tavaroideni perään ja hoiti lahjapöytää. Näitä tehtäviä hoitamaan minun olikin tarkoitus pyytää jotain sukulaistani tai ystävääni. Suunnitteluun ja mihinkään etukäteisjärjestelyihin kaaso ei osallistunut, sen teimme kahdestaan miehen kanssa.

        Minusta on hienoa, jos joku uskaltaa tehdä oman päänsä mukaan, eikä noudata pakolla jotain kaavaa, että häissä on pakko olla sitä ja tätä.


      • Joutavatkin jo mennä
        töihin pestata kirjoitti:

        niitä kaasoa ja bestamania,
        Ihan kummallinen perustelu kyllä.
        Toisaalta, polttareissa ei morsiota nolata, sekin on omituinen ja kaheskytlukuinen ajatus.
        Teet toki niinkuin parhaaksi näet, mutta jos haluat suurelta yleisöltä vahvistusta mielipiteillesi, ovat perustelut sen verran hataria, että laihaksi voi jäädä...

        Morsian käyttää kaasoaan hyväkseen ja kaaso on se, joka joutuu ottamaan morsiamen kiukunpurkaukset vastaan kun ei löydy kaupan kynsilakoista juuri sitä täsmälleen oikeata vaaleanpunaisenvioletinvalkoista jossa olisi vielä hilettäkin. Koko kaasokoohkaus on lapsellista ja typerää. Taitaa olla jo niin, että koko tämä nykyinen häävouhotus on mennyt niin yli hilseen suurimmalta osalta porukkaa, että jo olisikin aika alkaa pitämään pieniä häitä ilman naurettavia leikkejä ja ohjelmia ihan pienelle porukalle.


    • kaasolla sitten

      teettää jotain muita juoksevia asioita, kuten asuntonne siivous ja kaupassa käynti, saat siten paremmin aikaa keskittyä häihin.

      • rouva jo

        Kuka on oikeasti niin moukkamainen, että teettää ystävällään omia juoksevia asioitaan? Kaason ainoa tehtävä on tukea morsianta hääpäivänä, ei toimia minkäänlaisena piikana tai orjana morsiamen oikkujen mukaan!

        Ihan puistattaa ajatellakin, että jollain tulee mieleen laittaa kaveri tekemään omia arkihommiaan häiden varjolla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe