Oinasmies kysymys?

tiinuliinu.

Millaisista naisista pidät?

11

2609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinas J

      Ulkonäkö ok,mukava,terve..kaikki menee!Millainen nainen sinä olet?

    • neotus.,.,.

      kauniista naisista elikä hoikka vaaleat pitkät tai lyhyeet fiksu ei mikään bimbo sopivan pitkä ei pätkä siro rakenteinen elikä nainen niin minkä lainen itse olet nam

      • tiinuliinu.

        ajatelin millaisesta luonteesta naisessa pidät oinasmies??


      • jyuygug
        tiinuliinu. kirjoitti:

        ajatelin millaisesta luonteesta naisessa pidät oinasmies??

        Pidän vahvaluonteisesta naisesta,jossa on vastusta ja haastetta oinaalle muodostamaan tasa-arvoinen parisuhde. Taka-alalle jääville mielipiteettömille hissukoille:ei kiitos.


      • neotus ahistus tukehdus
        tiinuliinu. kirjoitti:

        ajatelin millaisesta luonteesta naisessa pidät oinasmies??

        hellä huumorintajuinen periksi antamatton voikamas luonteinen ihminen kenestä on vastusta mieli piiteelisissä asioissa koska mielen kiinto laantuu asiassa kun asiassa oinailla jos ei ole haastetta kieltämättä välillä sitä on vähän turhaankin mutta se on ihan ok nukkuu yön hyvin kun tuntuu että pää hajoo


      • vuoristoradan ajuri
        jyuygug kirjoitti:

        Pidän vahvaluonteisesta naisesta,jossa on vastusta ja haastetta oinaalle muodostamaan tasa-arvoinen parisuhde. Taka-alalle jääville mielipiteettömille hissukoille:ei kiitos.

        Sinulle kysymys. Mitä on se naisen vahvuus sinusta? itse olen huomannut ettei teitä sovi neuvoa ,ohjata saatikka arvostella.Jos olet se menevä ja aktiivinen oinasmies jolle työ on kuin perhe ja harrastukset tärkeää harrastuskavereineen.Jos sinulle joskus täytyy muistuttaa että kotona odotaisi yleishyödyllisiä tehtäviä ,suututko tai suunnittelen että josko tuon asian jo voisi tehdä loppuun kun se on jo jonkin aikaa siinä ollut kesken,suututko ? Tai jos puutun juomiseesi ja poissaoloosi kotoa,suututko? Kyllä sinä suutut koska ensinnäkin työ on sinulle työkavereineen toinen perhe ja siihen ei sovi puuttua eikä mitään kysenalaistaa.Kotityöt saa odottaa niinkauanaikaa kun kun sua se huvittaa tehdä,menköön vaik vuosi toisensa jälkeen. Ja voi jumalisten jos ei saa harrastaa viikkoa ja ryypätä kavereittenkaa koko viikon kun on sentään loma ,niin siitä vasta mekkala nousee.Minäpä sitten leikkaan sen nurmikon ,avaan viemärin siivoa varaston ja sinun työkalusi että saan nämä puutarhakalustot mahtumaan talviteloille.Sinun tavallasi tai ei millään tavalla,joten oinas menee itsekkäästi totwuttaen itseään rentoutuen ja rellestäen vailla huomisen murheita ja velvotteista viis ellei se koske työtä,työkavereita,harrastuskavereita tai muuten hyvää jätkäporukkaa joitten kans on kivaaaa!! Joo joo vahvaa naista se kysyy olla oinaan kanssa ,mut ei pelkästään henkisesti vaan myös fyysisesti koska vaikka sinä oletkin riski mies ,olen se minä joka teen ne hommat koko talossa,kun ei ne ikinä muuten tulisi tehtyä!


      • vuoristoradalla edelleen
        vuoristoradan ajuri kirjoitti:

        Sinulle kysymys. Mitä on se naisen vahvuus sinusta? itse olen huomannut ettei teitä sovi neuvoa ,ohjata saatikka arvostella.Jos olet se menevä ja aktiivinen oinasmies jolle työ on kuin perhe ja harrastukset tärkeää harrastuskavereineen.Jos sinulle joskus täytyy muistuttaa että kotona odotaisi yleishyödyllisiä tehtäviä ,suututko tai suunnittelen että josko tuon asian jo voisi tehdä loppuun kun se on jo jonkin aikaa siinä ollut kesken,suututko ? Tai jos puutun juomiseesi ja poissaoloosi kotoa,suututko? Kyllä sinä suutut koska ensinnäkin työ on sinulle työkavereineen toinen perhe ja siihen ei sovi puuttua eikä mitään kysenalaistaa.Kotityöt saa odottaa niinkauanaikaa kun kun sua se huvittaa tehdä,menköön vaik vuosi toisensa jälkeen. Ja voi jumalisten jos ei saa harrastaa viikkoa ja ryypätä kavereittenkaa koko viikon kun on sentään loma ,niin siitä vasta mekkala nousee.Minäpä sitten leikkaan sen nurmikon ,avaan viemärin siivoa varaston ja sinun työkalusi että saan nämä puutarhakalustot mahtumaan talviteloille.Sinun tavallasi tai ei millään tavalla,joten oinas menee itsekkäästi totwuttaen itseään rentoutuen ja rellestäen vailla huomisen murheita ja velvotteista viis ellei se koske työtä,työkavereita,harrastuskavereita tai muuten hyvää jätkäporukkaa joitten kans on kivaaaa!! Joo joo vahvaa naista se kysyy olla oinaan kanssa ,mut ei pelkästään henkisesti vaan myös fyysisesti koska vaikka sinä oletkin riski mies ,olen se minä joka teen ne hommat koko talossa,kun ei ne ikinä muuten tulisi tehtyä!

        jatkan vielä,..Jotkin oinaat vielä ovat sellaisia ettei millään löydy sitä elämänkumppania vaan aina muutaman vuoden seukkaamisen jälkeen tulee klikki ja se siitä!!Kumma homma että juuri hänelle sattuu ne väärät naiset kerta toisensa jälkeen...Miten on mahdollista ,että niinkin fiksulle ja ihmisläheiselle ja helvetin hyvän ihmistuntemuksen omaavalle oinas miehelle voi sattua niin monta pieleen mennyttä ihmissuhdetta!!! Varmaan vain huonoa tuuria...


      • AriesN
        vuoristoradan ajuri kirjoitti:

        Sinulle kysymys. Mitä on se naisen vahvuus sinusta? itse olen huomannut ettei teitä sovi neuvoa ,ohjata saatikka arvostella.Jos olet se menevä ja aktiivinen oinasmies jolle työ on kuin perhe ja harrastukset tärkeää harrastuskavereineen.Jos sinulle joskus täytyy muistuttaa että kotona odotaisi yleishyödyllisiä tehtäviä ,suututko tai suunnittelen että josko tuon asian jo voisi tehdä loppuun kun se on jo jonkin aikaa siinä ollut kesken,suututko ? Tai jos puutun juomiseesi ja poissaoloosi kotoa,suututko? Kyllä sinä suutut koska ensinnäkin työ on sinulle työkavereineen toinen perhe ja siihen ei sovi puuttua eikä mitään kysenalaistaa.Kotityöt saa odottaa niinkauanaikaa kun kun sua se huvittaa tehdä,menköön vaik vuosi toisensa jälkeen. Ja voi jumalisten jos ei saa harrastaa viikkoa ja ryypätä kavereittenkaa koko viikon kun on sentään loma ,niin siitä vasta mekkala nousee.Minäpä sitten leikkaan sen nurmikon ,avaan viemärin siivoa varaston ja sinun työkalusi että saan nämä puutarhakalustot mahtumaan talviteloille.Sinun tavallasi tai ei millään tavalla,joten oinas menee itsekkäästi totwuttaen itseään rentoutuen ja rellestäen vailla huomisen murheita ja velvotteista viis ellei se koske työtä,työkavereita,harrastuskavereita tai muuten hyvää jätkäporukkaa joitten kans on kivaaaa!! Joo joo vahvaa naista se kysyy olla oinaan kanssa ,mut ei pelkästään henkisesti vaan myös fyysisesti koska vaikka sinä oletkin riski mies ,olen se minä joka teen ne hommat koko talossa,kun ei ne ikinä muuten tulisi tehtyä!

        ...saman olen kokenut oinasmiehen kanssa.Ja koen edelleen.Voimia sulle,niitä tarvitaan.


    • oinaspoju

      Ihan normaaleista tytöistä/naisista ainakin minä luulen pitäväni. Viehättävän näköinen, normaalivartaloinen ja pari perusvikaa.

      - osaa laittaa vastaan ja tarvittaessa ojennukseen
      - suht vilkas, mutta osaa tarvittaessa rauhoittua
      - persoonallinen, luonnonläheinen, jalat maassa
      - ei jätä minun tehtväkseni keksiä aina tekemistä niin yhteistä tai esim. hänelle jos itsellä jtk. menoa
      - luotettava on pakko olla, mutta yllätyksellinen saa olla sekä myös kokeilunhaluinen
      - diivat ja hissukat jäävät valitettavasti ulkopuolelle

      • Hermina***

        Oinas mies tarvitsee vahvan kumppanin. Omani on kova pompottelemaan, ihan hyvässä mielessä, mutta minun kanssa sellainen ei onnistu. Meillä menee hyvin, välillä räiskyy mutta periksi ei anneta! Ihan vinkkinä naisille; anna vastusta ja suhteen alkumetreillä ei kannata ns. roikkua, päinvastoin.


    • oikukas oikku

      Jos ulkonäköä ensin niin, mielellään persoonallisen näköinen, jokin pieni juttu mikä pistää silmään.. Ei mielellään missi eikä tusinablondi, Ei myöskään tarvi olla langanlaiha, mielellään ehkä jotain mistä ottaa kiinni, muodokas.

      Sit persoonallisuudesta: Kiltti, iloinen, pikkasen hullu, suht puhelias sais olla( olen aika hiljainen oinas), Ei mikään neljän seinän sisällä kyhjöttävä pirttihirmu mut ei toisaalta sellanenkaan joka ei osaa olla hetkeäkään paikallaan.. Tykkää seksistä =).. Ja on vaan sellanen.. suloinen! :) :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe