poskiontelopunktio!

apuaa!!millainen

toimen pide on?? lääkäri sanoi puhelimessa että voi olla aiheellista punktioida kun ei ole penisiliinikuuri auttanut mun tulehdukseen :(

millä ne puuduttaa? niillä hirveillä neuloilla nenään?? käykö kipeää kun ne punkteeraa?

onko tuo toimen pide täysin aiheellinen? ei mulla ole nuhaa edes nyt kovin mutta ääni on juuri sellainen kuin olis tulehdus vielä päällä ja flunssa kestänyt jo puolitoista viikkoa, ei ole kuumetta mutta pientä nuhaa ja ärsytysyskää kokoajan ja limaa tulee yskän mukana.

antakaa neuvvoja niin ei tarvitse punkteerata :(

tv:tyttö 19v

3

2214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

      suolavesihuuhtelua sarvikuonokannulla ? Siitä voisi olla apua, myös höyryhengitys helpottaa. Itse laitan myös valkosipulinkynnen palat nenään (paperiin käärittynä), myös sukkiin laitan usein yöksi ja myös syön valkosipulia. Haju on kyllä sen mukainen, mutta auttaa, lisäksi laitan joskus sipulikääreen niskaan. Poskionteloiden akupisteiden painelu ja hieronta auttaa myös.

      Niin, ja rupeapa syömään maitohappobakteereja. Ne vahvistavat immuunipuolustusta. Antibiootit tuhoavat hyviä bakteereja suolistosta, maitohappobakteerit palauttavat tasapainon. Mielestäni ainakin Biolatten tai Biomedin tai DDS:n maitohappobakteerit ovat hyviä. Muitakin hyviä varmasti on.

      Itse käytän myös homeopaattista hoitoa. Kannattaisi käydä homeopaatilla, tai ehkä jossain luontaistuotekaupassa voisi myyjä osata neuvoa myös homeopaattisten aineiden käytössä.


      Tsemppiä itsesi hoitamiseen !
      Mutta ei se punkteerauskaan niin kamalaa ole. Jos on kova tulehdus, niin se yleensä helpottaa.

    • kokemus1

      eilen olin elämäni ekassa punktiossa joka uusitaan ens viikolla. ei ollut ollenkaan kamalaa, puudutus toimii hyvin. Kipua en tuntenut, pieni rutina tosin kuulostaa inhottavalta.

    • huh4

      kivulias!!!!miksi yleensä tehdään???????????????????. antib.pitäisi riittää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe