elikkä paljon tulee maksaan yhteensä kun päättettii kaverin kanssa että lähetään risteilylle perjantaina mitään ei olla varattu vielä mutta paljon tulisi maksamaan kahdelta aikuiselta?? 1-2 yön reissu ja mitenkän tarviiko passia tai mitään henklöllisyys todistusta mukaan?? auttakaa tyhmää kiitän vastauksista!!!
helsinki-tukholma risteily paljon maksaa
3
1634
Vastaukset
- pänä
Riippuu millä laivalla menette ja missä hyttiluokassa.
Passia ei tarvitse olla matkassa mukana, mutta henkilöllisyys pitää pystyä todistamaan tarvittaessa.
Aikuisia on monen ikäisiä, ikärajat kannattaa tarkastaa, että ikä varmasti riittää matkaan. Taitaa olla 21v alaikäraja.
Siljan hintoja:
SUITE 1296 sis.aamiaisen
COMMODORE 752 sis.aamiaisen
DELUXE 544 sis.aamiaisen
FAMILY 441
A-hytti 350
PROMENADE 324
B-hytti 259
C-hytti 220
Hinnat on tämän viikon perjantaille ja koskevat koko hyttiä (ei/henkilöä)
Viikkarin hinnat:
Säästöhytti, sisähytti
(vain Mariellalla) 126
C ja B2P sisähytti 222
B sisähytti 264
B2L, B4L, iso sisähytti
(vain Gabriellalla) 306
A ulkohytti 306
LXB, ulkohytti (max. 2 hlö) 340
LXA, ulkohytti (max. 2 hlö) 410
LUX, ulkohytti (vain Gabriellalla, max. 2 hlö) 410
Minisviitti, ulkohytti
(vain Gabriellalla, max. 2 hlö) 560
Sviitti, ulkohytti, aamiainen sis. hintaan (max. 2 hlö) 630 - aaaaasssasasas
Yhden yön risteilyä HKI-STO-HKI ette voi tehdä...Ovat meinaan kaikki kahden yön risteilyjä
- tota...
Jos on joku alennuskuponki, niin pääse tosi halvalla. Ite olin viimeeks VIikkarin m/s Gabriellalla LUX hytissä ja risteily maksoi VAIN n.185€ sisältäen ruoat ja aamupalat. Eli halpaa oli. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592552- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703