Uusi levy..

..nähtävissä

9

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

ja se on siis Onhan päivä vielä huomennakin

levyllä on 12 biisis joista 3 on periaatteessa ennenkuultuja...

Nimittäin Aino on myös sillä uudella levyllä mukana.

Sinällääm ihme homma kun se ilmeistyi syksyllä sillä popedan kokoelmalla ja siinä on kyllä ne rummut ja koskettimet nyt jo entistin Popedalaisten Kemppisen ja Rautajoen soittamia. Aika jännä jos ovat ottaneet levylle jo kertaalleen äänitetyn biisin jossa soittaa soittajia jotka ei kuulu nykyiseen kokoonpanoon.

Menee yli ymmärryksen tuo???

• Mä vaan

levyn tiedoissa että sisältäisi Ratinassa kuvattua livemateriaalia bonuksena. että ilmestyy vissiin sitten joskus erikseen?

• popedafanittaja
        Mä vaan kirjoitti:

levyn tiedoissa että sisältäisi Ratinassa kuvattua livemateriaalia bonuksena. että ilmestyy vissiin sitten joskus erikseen?

paketissa.

• oli että
        popedafanittaja kirjoitti:

paketissa.

Samana päivänä ilmestyy myös rajoitettu erikoisversio, joka sisältää DVD:n Ratinan Suomi-ilmiö -keikasta (9.8.08)! Tulere heti tilattavaksi kun hinta selkenee.

• biisit on

Soitettu uudella kokoonpanolla. Ainokin on siis äänitetty uudestaan. Tieto Costilta.

• Makeaa

Biisit on kuulemma pääosin Costellon tekemiä, joukossa Jonne Aaronin ja Petanderin biisi. Mutta entä biisi JK:n blues? Tulee mieleen Jani Kemppisen kalastusaiheinen biisi, jota ei laitettu Häkää levylle.

Onkohan JK:n blues Jani Kemppisen tekemä?

• Mä vaan

Jyrki K:n eli Jyrki K. Melartin. On ennekin muutama kappaleen säveltänyt Popedassa olon aikana.

• osoitteessa
      • kuunnelen...

kuulostaa "ehkä" Popedan parhaalta levyltä. Ainakin yksi parhaimmista ja 2000-luvun paras...Mutta tämähän on vain minun mielipide.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2045
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      161
      1758
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1716
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1483
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1258
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      55
      1175
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      939
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      922
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      909
    Aihe