Yritin tuossa katsoa eräitten galleria-sivuja, ja ruutuun tuli teksti, tämä Galleria-sivu ei ole julkinen. Siis mitäh??? Miksi niitä sivuja sitten edes on, jos edes rekisteröitynyt ei saa niitä katsoa.. En todellakaan ymmärrä tätä. olisin ihan mielenkiinnosta halunnut lukea muista kirjoittajista. Miten saa oman sivunsa ei-julkiseksi?
Mitä ihmettä???
5
284
Vastaukset
klikkaat tuolta oikeelta ylhäältä "omat palvelut" ja
sieltä aukee kohta muuta galleriasivua, siitä kun klikkaat ja vierität sivun ala reunaan, niin alhaalla on sitte vaihtoehdot, gallerialle, julkinen tai piilotettu...En oo näemmä katsonut tarpeeksi tarkkaan =). Mutta siis, mikä idea siin on että piilottaa oman sivunsa, miks ihmees sitten ees tekee sellasita jos ei MUUT saa nähdä sitä. Menee mun ymmärryksen yli nyt, ehkä joku vois valasta asiaa mulle?
- olla
GrandeRocheuse kirjoitti:
En oo näemmä katsonut tarpeeksi tarkkaan =). Mutta siis, mikä idea siin on että piilottaa oman sivunsa, miks ihmees sitten ees tekee sellasita jos ei MUUT saa nähdä sitä. Menee mun ymmärryksen yli nyt, ehkä joku vois valasta asiaa mulle?
salaperäinen ja piilossa.
Minun käsittääkseni tuonne aina ilmestyy tuollainen teksti,vaikkei mitään galleriasivua haluaisikaan.Mutta viisaammaat korjatkoon,jos tarvetta.
Jotkut kirjoittajat haluavat netissä olla anonyymisti,joten siksi eivät halua mitään tietoja erityisemmin itsestään antaa.Ja minusta ainakin on silloin ihan sama,onko siellä sivulla nyt pari vastausta noihin yksinkertaisiin galleriakymysyksiin vai tyhjä sivu.En tosiaan tajunnut ajatella asiaa siltä kannalta, että kaikille tulee pakostakin se Gallerian sivu. Jotenkin olen mieltänyt sen vapaaehtoiseksi. Juu enköhän nyt tajua paremmin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584