olin hotellimatkalla Reval hotellissa,
perillä odotti tupakkakoppi eikä mikään hotellihuone, huone haisi ainakin niin
voimakkaasti tupakalle, ei siinä voinut olla,
olen erittäin paljon ollut hotelleissa, mutta kertaakaan aiemmin ei ole tullut vastaan noin pahalle haisevaa
hotellihuonetta
hotelli Reval Central
4
1362
Vastaukset
- sIellä ollut
Otit sitten huoneen jossa SAA polttaa??
Tiesitkö että siinä hotellissa on erikseen huoneet tupakoimattomille,ja niissä EI todellakaan polteta eikä niissä haise rööki!!
Kannattaa jo siinä respassa avata pieni suu ja sanoa että tupakoimaton huone,kiitos!!- nähnyt ja kokenut
kesällä tallinnan hotellit on sen verran täynnä,
ei huoneita niin vain valikoida, hotellit antaa sen huoneen minkä antaa, ainut oikea tiedon murunen edellisessä kirjoituksessa oli, suomessa ennen kuin tilaat matkanjärjestäjältä matkan, siellä täytyy jo varmistaa asia, paikanpäällä hotellit ei vaihda huonetta kun ei ole tilaa, aina ei tule ihmisille mieleen hoitaa tämäkin asia ennen matkaa, muuten et saa majoituskelpoista huonetta, pitäisihän olla lähtökohtaisesti selvä, jotta perillä odottaisi
hotelli jossa voisi yöpyä, mutta niin itsestään selvästi ei suinkaan ole
- Centralista
Olen ollut kyseisessä hotellissa ja olin erittäin tyytyväinen. Huone oli savuton ja sitä nimenomaan kysyttiin respassa. Huone oli muutenkin todella tilava. Ei mitään valittamista. Muissakin Tallinnan hotelleissa olen ollut, myös kesällä, ja aina on kysytty sisäänkirjauduttaessa haluaako savuttoman huoneen.
- seuraavalla kerralla
Puoliaan on osattava pitää. Centun respassa puhutaan ihan suomea.
http://www.eurobookings.com/tallinn-hotels-ee/reval-hotel-central.fi.html?label=gg_en_bh_24514-estonia-tallinn-reval-hotel-central&gclid=CN6N74C4wZYCFQFbtAodZyGjyA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176