Onko jollakin tämä värivaihtoehto? Tuntuu olevan varsinainen kummituspuhelin, kun ei sitä missään livenä näe eikä kukaan tiedä siitä mitään. Netissäkin kuvia vain edestä ja muutenkin ristiriitaista infoa. Eli kysyn siis onko kyseinen värivaihtoehto yksivärinen eli punaruskeahko kauttaaltaan vai Plum-värivaihtoehdon tapaan kaksivärinen (Plum on edestä violetti, takaa vaaleanharmaa)? Riipii syvältä nuo Nokian nettisivujen olemattomat tuoteinfot...
Nokia 3120 Classic Mocca
5
283
Vastaukset
- nähty on
Varma tieto: Edestä valkoinen ja takaa kahvinruskea.
- höhhh
todella outa, olen nähnyt netissä myös purpuranpunaisia versioita
- MatiasJ.T.Hyyränder
höhhh kirjoitti:
todella outa, olen nähnyt netissä myös purpuranpunaisia versioita
oon ajatellut ostaa tuon,mutta enhän mä nyt tuollaasia huoli !!!!!
Eikö oo mustaa tai mitään muuta asiaallista mustaa ????
WTF ! - SamuliEmeldamm
Just. Eli esim. tämän sivun http://www.slashphone.com/87/9260.html mukaista väriä ei ole olemassakaan, ainakaan vielä. On varmaankin jokin esittely/pressimalli, jota ei tuodakaan markkinoille. Harmi, tuo olisi ollut tyylikäs. Valko-ruskea kuulostaa vaan oudolta.
- SamuliEmeldamm
Siis häh? Nyt Saunalahtikin on ottanut Mocca-värin valikoimaansa ja...TA-DAA...kyllä tuo punaruskealta näyttää myös edestä tai sitten Nokian promokuvat ovat ihan väärät. Melkein uskon ennemmin tuota varma tieto: valko-ruskea -viestin lähettäjää
http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=202&type=handsetmodel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395