Mornes!
Mistähän päin Vaasaa mahtaa saada parhaimmat rullakebabit? Hinta laatusuhde?
Itse olen käynyt Leonorassa ja vaikuttaa parhaimmalta paikalta.
Vaasan Paras Kebabi?
23
7831
Vastaukset
- Huliganismille STOP
Linda, Linda mä kaipaan sua...
Siis vastaan Linda :D. - Opiskelija VIII
Hei!
Olen muuttanut Vaasaan ja minuakin kiinnostaisi Vaasan parhaimmat pizza ja kepab paikat.
Mikä on paras paikka?- Seinäjoelle
Vaasalaisten paras kebab-paikka on
Kebab El Cebo Seinäjoella.
Ette löydä Vaasasta parempaa kun ette
löydä muualta Suomestakaan. - Kebabeissa ei ole
Seinäjoelle kirjoitti:
Vaasalaisten paras kebab-paikka on
Kebab El Cebo Seinäjoella.
Ette löydä Vaasasta parempaa kun ette
löydä muualta Suomestakaan.Potkua. Vaasalaista se olla pitää
- paras.
ruokapaikka.
- konkurssipesät
Surkea ruokaa. Halpaa ehkä, mutta kultakausi taitaa kebabbien osalta olla ohi. Ja hyvä niin.
- paksupoika
Lindaan Kirkkopuistikolle,ehdottomasti paras!
- Suomen kebab
Ja Pizza PÄÄKAUPUNKI!
- kunnon ruokaa
niin aivotoimintasikin piristyisi, silloin ei tarvitsisi keskustelu foorumeilla kysellä perus asioita eli symistä, kas kun et kysynyt että minne mennä paskalle.
- kansanruokaa
ei hienohelmoille sovi
- Vitsiniekka
Näin kirjoitit:
niin aivotoimintasikin piristyisi, silloin ei tarvitsisi keskustelu forumeilla kysellä perus asioita eli symistä, kas kun et kysynyt että minne mennä paskalle.
PAINU PASKALLE MOLOPÄÄ!!! - ei onnistu
Vitsiniekka kirjoitti:
Näin kirjoitit:
niin aivotoimintasikin piristyisi, silloin ei tarvitsisi keskustelu forumeilla kysellä perus asioita eli symistä, kas kun et kysynyt että minne mennä paskalle.
PAINU PASKALLE MOLOPÄÄ!!!kuin housuihin.
- kansanruokaa
kansanruokaa kirjoitti:
ei hienohelmoille sovi
ellet sitten ole mutis.
- Jennyfer -94
kansanruokaa kirjoitti:
ellet sitten ole mutis.
Nuorten mielestä kebabbi parasta =P
- ovat rapakunnossa
Jennyfer -94 kirjoitti:
Nuorten mielestä kebabbi parasta =P
Armeijastakin lähetetään ennätys määrä alokkaita kotiin kun ne ei heikon fysiikan vuoksi kestä sitä, se johtuu elämän tavoista joista yksi suuri tekijä on ruoka.
- NL:n meininkiä tämä holhoam...
ovat rapakunnossa kirjoitti:
Armeijastakin lähetetään ennätys määrä alokkaita kotiin kun ne ei heikon fysiikan vuoksi kestä sitä, se johtuu elämän tavoista joista yksi suuri tekijä on ruoka.
Tuo ei todellakaan ole kebabin syytä, vaan yleisen asevelvollisuuden. Kaikille ei vain armeija sovi. Ei kaikkien tarvitse olla huippuunsa treenattuja lihaskimppuja. Tämä holhoaminen nuorten fyysisestä kunnosta alkaa muistutaa Neuvostoliiton meininkiä. Melkein jokaisessa Euroopan maassa armeija on vapaaehtoinen, mutta ei Suomessa, koska kansallisromantikkojuntit eivät halua sitä muuttaa.
- läskivero käyttöön
NL:n meininkiä tämä holhoam... kirjoitti:
Tuo ei todellakaan ole kebabin syytä, vaan yleisen asevelvollisuuden. Kaikille ei vain armeija sovi. Ei kaikkien tarvitse olla huippuunsa treenattuja lihaskimppuja. Tämä holhoaminen nuorten fyysisestä kunnosta alkaa muistutaa Neuvostoliiton meininkiä. Melkein jokaisessa Euroopan maassa armeija on vapaaehtoinen, mutta ei Suomessa, koska kansallisromantikkojuntit eivät halua sitä muuttaa.
Emme tarvitse yleistä asevelvollisuutta, kun otamme läskiveron käyttöön ja maksamme niillä rahoilla ison palkkaarmeijan. Eipä tartte luusereiden mennä inttiin, maksaa vaan kunnolla veroja.
- löytyy
muistaakseni paikan nimi on Bistro Me Asemakadulla. Varsinkin pitakebab:)
- ....
Läskisoosia ja pottuja, muuta ei tarvita!
- olla ohi
läskisoosin jo ajat sitte.
- Anonyymi
Näin 13 vuotta myöhässä voin sanoa, että naarau pizza, rulla on vaasan paras
- Anonyymi
kissa pellille ketsuuppia päälle uunihin kuureksi tunniksi täysille samalla itte saunahan ..maistuu justin samalta kun nuoren tummien kaverien pirkka lastu kepappi
- Anonyymi
Pikku Quattrossa parempaa. Tai ainakin ollut? En ole hetkeen käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670