Ollaan yritetty lasta jonkun aikaa. Kierto on säännöllinen ja tunnen koska ovulaatio tapahtuu nipistelynä ja jomotuksena.
Tässä kuussa tunsin taas kun ovulaatio tapahtui ja riensimme vällyjen väliin lähettämään anomusta.. Muutaman tunnin päästä lähdimme pitkälle kävelylle jonka puolivälissä aloin vuotaa PALJON. Kun pääsin kotiin, menin pesulle ja vuodossa oli paljon hyytymiä. Laitoin siteen, mutta siihen ei tullut enään pisaraakaan! Minkäänlaista kipua ei ollut, lukuunottamatta sitä ovulaationipistystä. Ei myöskään sellaisia tuntemuksia kuin kuukautisten aikana tai niitä ennen.
Tiedän toki, että raskaustestillä selviäisi jo yksi kysymys, mutta haluaisin vielä hetken unelmoida olevani raskaana.
Kuullostaako tämä keskenmenolta? Jos sain keskenmenon nyt, niin en varmaankaan voinut tulla raskaaksi tässä kierrossa? Oikeiden menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna.
Ihan kuin olis vähän rinnat arat ja olokin äklöttävä.. (= toiveajattelua ehkä kuitenkin)
lyhyt mutta runsas vuoto ovulaation hetkellä
4
1860
Vastaukset
- ....
En tajunnut. Siis miten voit kuvitella saavasi keskenmenon jos vasta ovuloit?? Ei raskaana ovuloida.
- hmm...
Jos kuukautisten pitäisi alkaa viikon päästä, niin ovulaatiohan ei toden näköisesti ollut nyt, vaan jo viikko sitten??? Ovulaatio tapahtuu normaalisti noin 14 päivää ennen kuukautisten alkamista. periaatteesssa jos ajatellaan niin tuo olis voinut olla kiinnittymisvuotoa, tosin en koskaan ole kuulluut että se olisi runsasta.
ja jos kyse oli viime kierrosta tullut keskenmeno, vuodon pitäsi jatkua edelleen että tyhjennys tapahtuisi kunnolla.- Nimetön
E ihmettele jos, ette tajunnut mun viestiä, oli niin sekava.. Selvennän nyt vähän kun tää suomi24 taas skulaa.
Eli minulla on tullut kuukautiset kaikissa edellisissä raskauksissa 1-2 kertaa, siis vielä raskauden aikana. Kuukautisten pois jäämistä minun ei siis kannata odottaa jotta voisin olettaa olevani raskaana.
Olemme yrittäneet lasta jo edellisessä kierrossa ja vaikka menkat tulikin normaalisti, olisin voinut olla raskaana, kun tämä outo välivuoto tapahtui. Vuoto tuli 8.8. ja kun tarkemmin laskin päiviä kalenterista, se tuli 12-13 päivää ennen kuin seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa. Eli aika sopivasti ovulaation aikaan?
En siis todellakaan kuvittele ovuloivani raskaana... ;) - ootko kone??
Nimetön kirjoitti:
E ihmettele jos, ette tajunnut mun viestiä, oli niin sekava.. Selvennän nyt vähän kun tää suomi24 taas skulaa.
Eli minulla on tullut kuukautiset kaikissa edellisissä raskauksissa 1-2 kertaa, siis vielä raskauden aikana. Kuukautisten pois jäämistä minun ei siis kannata odottaa jotta voisin olettaa olevani raskaana.
Olemme yrittäneet lasta jo edellisessä kierrossa ja vaikka menkat tulikin normaalisti, olisin voinut olla raskaana, kun tämä outo välivuoto tapahtui. Vuoto tuli 8.8. ja kun tarkemmin laskin päiviä kalenterista, se tuli 12-13 päivää ennen kuin seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa. Eli aika sopivasti ovulaation aikaan?
En siis todellakaan kuvittele ovuloivani raskaana... ;)vai mikä muu laiska??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803