Haapaveden kohdalla väheksyvää ja alta lipan käsittelevää linjaa Haapaveden kohdalla uutisoissaan.Simo Husson päätoimittaja aikana lehden uutisoinnin taso laskenut huimaavasti alaspäin.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 16
Vanhimmat
Aika ilmanaikoseksi on mennyt lehti näin haapavetisen näkökulmasta. Vakavasti on harkittu kestotilauksen lopettamista.
ihmetteli eilen Pyhäjokiseudun uutisointia kaivoksen
mahdollisesta tulosta Haapavedelle.
päätoimittajan pitää juhlapuheita ?
tapahtuma täälä , nytkin Oulaisissa alkaa taiteiden YÖ
Soita toimitukseen ja pyydä tekemään juttu.Itse olen täysin Haapavesilehden pauloissa. Hyvät toimittajat ja tiimityö näkyy. Lehti uudistuu jatkuvasti ja mikä parasta.Helposti lähestyttävä porukka jota näkee kylän raitilla.
pellaa? ei sillä että sillä elämää suurempaa merkitystä olisi,mutta oon ruukannu vaan sen vilikasta..
tekstiviesti pyhäjokiseudun palstalle ja moititaan lehteä Oulaisten äänitorveksi,ja Haapavesi unohdettu vai onko niin että Laura Seppä lomalla.
tuo Hoopovesi lehti piiri pieni hyörii samat jutut siinä pyörii mutta eihän sen enempätä tarvi ollakaan
Mutta he eivät uskalla tai saa kertoa mitään nekatiivistä valtaapitävistä lestoisa. Sensuroivat yleisön osastoon lähetetyt tekstit, jos niissä on vähänkin edm. vähänkin arvostelua. Että silleen täysin Braavdalainen lehti.
kova poika arvostelemaan, kaikkea mahdollista. Vaan mihinkään asiaan ei osaa antaa rakentaa palautetta. Esim. tämä Pyhäjokiseudun mollaaminen, joka näyttää olevan ykköstehtäväsi. Mistä ihmeestä olet noin katkera, että purnaat aiheesta alituisesti? Näytti sitäpaitsi olevan keskiviikon lehti ihan pullollaan Haapavettä.
muuta syytä tarvihte,
ku menny sukset ristiin päätoimittajan kanssa.
Ei saa tarvihtemiiaan ennakkotietoja vissiin ennää sieltäpäin. Muistakko, ennen oli aina jutut palstalla Jussin toimesta ennen ku lehti ilimesty ja syyksi sano aina kuulleensa "tietyltä taholta".
Ennää ei onnistu ja siitä katkeroitunu.
pyhiksessä tosiaan yleensä joka toinen uutinen haapavedeltä. sitä paitsi eikös oulainen lehden keskuspaikka olekin, ainakin on ennen ollut...
lukeminen riittää Pyhäjokiseudusta.
lukaisin tänään lehdykän kirjastossa.
kyllähän se oulaisten lehti on, ei kai sitä kukaan epäilekään.
kiinnitin huomion pikku-uutiseen h-veden kultakaivostoiveesta, muutama oli rivi. mikähän olisi tilanne, jos kysymyksessä olisi oulainen?
kolahtaa kolmekertaa viikossa Pyhäjokiseudun toimesta. Se on ainoa kunnonlehti, joka tietää paikkakunnanasioista Haapavesilehden lisäksi.
Pyhäjokiseudun uutisointi tuosta kultaesiintymästä.Kalevassa oli puolensivun kokoinen juttu ja muissakin lehdissä isot jutut.Mutta Haapaveden paikallislehdessä Pyhäjokiseudussa mitättömän pieni maininta asiasta.Todella ihmetyttää.Kun ei saa tietoa omasta alueen lehdestä näin isossa asiassa.Kalevassa oli todella hyvä juttu asiasta.Myös kalajokilaaksossa ja haapavesi-lehdessä.