Neuvoja härkämiestä haluaville..

kokemuksen ääni...

Itselläni on aika lailla kokemusta häristä (aviomies ja rakastajia..).Neuvoisin teitä olemaan vilpittömiä ja tunteellisia häntä kohtaan.Älkää pelatko pelejä tai esittäkö vaikeasti saatavaa vaan asettakaa itsenne alttiiksi...Lähetelkää hänelle ihailevia helliä viestejä ja sanokaa että haluatte VAIN hänet...:hän saattaa vetäytyä hetkeksi mutta älkää hellittäkö,kyllä hän lämpenee kun huomaa tunteenne olevan aitoja ja varmoja.Silloin hän uskaltaa alkaa itsekin kiintyä ja palkitsee teidät ihanasti...Uskokaa,tämä toimii!

8

2021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Mulle riitti yksi Härkä.Ei tullut mitään,
      vaikka olin tunteellinen ja vakuuttelin
      rakkauttani häneen.Hoki vaan,että joo,joo.
      Ja kertoi,ettei hän osaa rakastaa ketään
      naista.Mun Härkäni olikin narsisti.

• en usko

Toivot etteivät naiset hellitä.

• toi..

oli vähän liian paksua../ .härkämies ..on itsepäinen ja umpiniskanen:)..mutta hellä ja ihanan kun on vaan rehellinen/reilu omissa tunteissa sille:)

• kokemusta on

Oon kylläkin nainen ja täysin vapaa kahleista.
        Härkämies kertoi,ettei vaan pysty rakastaan
        ketään naista.Kaiken lisäksi en ollut ainoa
        nainen hänen reviirillään.Toki ihana mies,
        mutta äkkipikaisuus oli rajua ja mustis,vaikka
        kohdallani ei siihen ollut aihetta.Sänkypuuhissa
        oli lyömätön.En oo samanlaista nautintoa saanut
        kenenkään muun kanssa.

• vahvistaa

Noin se on. Mutta jos härkämiehellä on huonoja kokemuksia takanaan, kestää aikansa, että hän voi luottaa ja avata sydämensä.
      Jos joku haavoittaa häntä, loukkaamalla häntä asioilla, joista on avautunut, hän ei helposti luota keneenkään.
      Härkämies on ihanan "naisellinen" tunne-elämältään, hän todellakin kaipaa ja tarvitsee hempeää rakkautta, mutta se vaatii ehdotonta luottamusta.
      Härkämies on on-off tyyppinen. Hän joko rakastaa sydämensä pohjasta tai ei rakasta lainkaan. Jos hän ei voi luottaa kumppaniinsa, jos häntä loukataan, hän ei todellakaan rakasta.

• Nooooou

Vitsi mitä lällärijuttuja. Jos toinen on arvamaton paska, niin ei siihen mikään auta.

• turiset..

Härkämies on ainut joka on saanut ..minut tuntemaan halutuksi ja viehättäväksi.
        ikävä vaan toi äkkipikaisuus.....mutta ..lauhtuu ..kun jaksaa odotella ..ihanaa sovintoa :)

• härkänaiseen

toi on just se millä mut saa.
      ja hyvällä seksillä tietty ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      109
      2024
    2. 255
      1754
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      62
      1124
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      66
      1024
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      69
      880
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      38
      868
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      7
      842
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      825
    Aihe