Neuvoja härkämiestä haluaville..

kokemuksen ääni...

Itselläni on aika lailla kokemusta häristä (aviomies ja rakastajia..).Neuvoisin teitä olemaan vilpittömiä ja tunteellisia häntä kohtaan.Älkää pelatko pelejä tai esittäkö vaikeasti saatavaa vaan asettakaa itsenne alttiiksi...Lähetelkää hänelle ihailevia helliä viestejä ja sanokaa että haluatte VAIN hänet...:hän saattaa vetäytyä hetkeksi mutta älkää hellittäkö,kyllä hän lämpenee kun huomaa tunteenne olevan aitoja ja varmoja.Silloin hän uskaltaa alkaa itsekin kiintyä ja palkitsee teidät ihanasti...Uskokaa,tämä toimii!

8

2012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Mulle riitti yksi Härkä.Ei tullut mitään,
      vaikka olin tunteellinen ja vakuuttelin
      rakkauttani häneen.Hoki vaan,että joo,joo.
      Ja kertoi,ettei hän osaa rakastaa ketään
      naista.Mun Härkäni olikin narsisti.

• en usko

Toivot etteivät naiset hellitä.

• toi..

oli vähän liian paksua../ .härkämies ..on itsepäinen ja umpiniskanen:)..mutta hellä ja ihanan kun on vaan rehellinen/reilu omissa tunteissa sille:)

• kokemusta on

Oon kylläkin nainen ja täysin vapaa kahleista.
        Härkämies kertoi,ettei vaan pysty rakastaan
        ketään naista.Kaiken lisäksi en ollut ainoa
        nainen hänen reviirillään.Toki ihana mies,
        mutta äkkipikaisuus oli rajua ja mustis,vaikka
        kohdallani ei siihen ollut aihetta.Sänkypuuhissa
        oli lyömätön.En oo samanlaista nautintoa saanut
        kenenkään muun kanssa.

• vahvistaa

Noin se on. Mutta jos härkämiehellä on huonoja kokemuksia takanaan, kestää aikansa, että hän voi luottaa ja avata sydämensä.
      Jos joku haavoittaa häntä, loukkaamalla häntä asioilla, joista on avautunut, hän ei helposti luota keneenkään.
      Härkämies on ihanan "naisellinen" tunne-elämältään, hän todellakin kaipaa ja tarvitsee hempeää rakkautta, mutta se vaatii ehdotonta luottamusta.
      Härkämies on on-off tyyppinen. Hän joko rakastaa sydämensä pohjasta tai ei rakasta lainkaan. Jos hän ei voi luottaa kumppaniinsa, jos häntä loukataan, hän ei todellakaan rakasta.

• Nooooou

Vitsi mitä lällärijuttuja. Jos toinen on arvamaton paska, niin ei siihen mikään auta.

• turiset..

Härkämies on ainut joka on saanut ..minut tuntemaan halutuksi ja viehättäväksi.
        ikävä vaan toi äkkipikaisuus.....mutta ..lauhtuu ..kun jaksaa odotella ..ihanaa sovintoa :)

• härkänaiseen

toi on just se millä mut saa.
      ja hyvällä seksillä tietty ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe