Punainen- musta

*

seitsemältä ei vielä mitään hätää
*
kahdeksalta mielen valtaa ihmetys
*
yhdeksältä alkaa särkeä päätä
*
kymmeneltä tiedän, että valitsin
rakkaudenruletissa väärän numeron

11

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      Teitin runo on melekosen jännä nyt - erilaista
      Maria jotenkin. Tunnit kulkee, ja vaikka ei mi-
      tään hätää olekkaan vielä 7:ltä, niin kuinkas
      sitten loppujen lopuksi kävikään ?

      Tuo ruletti minnuu kiehtoo kaikki eniten tässä
      piskuisessa, poikkeavassa runossasi kaikkein eni-
      ten vaikka se onkin surullinen sinänsä - päätös.

      Mutta kuten tiedät, olen runoihisi mieltynyt ker-
      too ne sitten rakkaudesta tahi ei.

      • Se iski... päänsärky..just sopivaan kohtaan.
        Ajatus jumittaa...kiittää osaan kuitenkin:))


      • marinfrist

        Tämä sivusto, joka nyt on hienosti korjattu,
        töksähtelee kuin potkuri hiekotetulla tiellä...
        yhtä pirua, etten paremmin sano...

        Jep..
        Tämän kirjoitin päivänä, jolloin kelloon katsominen
        oli kumman kiinnostavaa..

        Emäntää kiittää toinen "kätevä emäntä":DD


    • Olen alkanut itsessäni jo
      tiedostaa kun luen runojasi,
      että mitä arvaan ja miten
      vastaisin...alkaa paineet
      kasvaa minussa.

      No- ensiksi heti tuli Irwinin
      biisi...Työmiehen lauantai.

      Hei...Apua,minä en osaa sanoa
      mitään...löit nyt halolla
      päähän-sanat hyvin järkeenkäypiä.
      Tuo loppulause on oiva veto
      Hyvä Marin...älä pistä
      rulettiin rahaa eikä
      rakkauttakaan,voit kaiken
      menettää. Lupaathan.

      • Ei minua ennen ole Irwiniksi luultu...

        Olet oikeassa, on vaikea sanoa mitään.

        Vielä vaikeampi on mennä lupaamaan senkään vertaa.

        Antaa ajan kulua, kuten sen kuuluukin...
        (- yhdeltätoista....?)


      • marinfrist kirjoitti:

        Ei minua ennen ole Irwiniksi luultu...

        Olet oikeassa, on vaikea sanoa mitään.

        Vielä vaikeampi on mennä lupaamaan senkään vertaa.

        Antaa ajan kulua, kuten sen kuuluukin...
        (- yhdeltätoista....?)

        Hyvä Ystävä...kerron nyt, ettei
        eräät saisi herneitä nenäänsä
        - etten ole Sinua Irwniniksi
        luullutkaan-tuli vain tuo
        biisi mieleen :Etkä Sinä.

        Jatketaan päivän kummajaisia.


      • dolan kirjoitti:

        Hyvä Ystävä...kerron nyt, ettei
        eräät saisi herneitä nenäänsä
        - etten ole Sinua Irwniniksi
        luullutkaan-tuli vain tuo
        biisi mieleen :Etkä Sinä.

        Jatketaan päivän kummajaisia.

        Meinasin kirjoittaa tähän nasevan vastauksen,
        mutta unohdin sen jo!


      • marinfrist kirjoitti:

        Meinasin kirjoittaa tähän nasevan vastauksen,
        mutta unohdin sen jo!

        Ystävä hyvä,ei saa noin
        unohtaa-antaa tulla
        vain,sillä odotan.


      • dolan kirjoitti:

        Ystävä hyvä,ei saa noin
        unohtaa-antaa tulla
        vain,sillä odotan.

        Tässä vielä kerran......

        Sinulle ei kanneta postia, sille en mitään voi.
        Varaa tarpeeksi eväitä, voit joutua odottamaan pitkään...


    • Minänoita

      mukamastes hah,hah

      Kyl mie tiiän sinun
      peliriippuvuutes ja
      oon kyl sitä mielt että
      olis parempi et sullosit
      vaan sen tuhkimon mekon
      takas päälles ja ne "sirot"
      lasikalossit räpylöihis
      ja lakaisist laattioita siel
      kotomökis.Sitä sanotaan tyäterapiaks
      jota ylleensä peliriippuvaisil
      annetaan ainaki kyöpelis!
      Meinaan
      vaan et ravvaaat turhan ussein
      siel Lasvegasissa pelailemassa
      kuin mikäkin hotaunt!

      Muuta mie en sitten ossaa
      tähän sannoo pisteet ja pilkut
      puuttus kokonaan mut tähtii
      ol runsaasti siit hyväst saat
      pokaalin!

      Terveisin sienienkuivattajanoita!

      • Pitsikaduulla, pipedipapediduu....
        Huli& Vili tekivät mullekin puvun,,,
        ja rinssin kanssa (kengänkokonum. siro 63)
        tanssattiin kaks yötä peräperää....
        että revi siittä sitten.:))
        Ja niitten tähätien takkii me justiinsa tanssattiinki... ei muuten:D

        Ja sitte käytii rinssin kans ihmettelemässä
        sun sienies liotusta, mitä soppaa siittä meinasit...
        yöks, sun kanssas.. en syä,
        sano pikkunoitakin pieänenä...:))

        Työ? Työ?
        Miten se onkii niin tuttu sana?? Hmmmm.
        Ai niin, Kuopijon torilla polliisi kerran
        sano; Et työ noitamuori ootta tainnu öksyä..
        niin se oli, '
        mut ei se mistää terapiast puhunt mittää.
        Mist sie nyt semmosen mänit keksimää...
        olet sie ja epeli..

        Nyt taikapullat uuniin.... badediduu....

        T: hapankaalia survova karjalaisshamaaniserkkus... kjäh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe