Hankinnassa laite:
Hinta 105 euroa tai 142 euroa, jolloin mukaan tulee:
Verkkolaturi 9N00.102 Suojus TITANIUM 3,5" näytön GPS-laitteelle
TomTom tuntuu olevan yleisin navigaattori ja tukisivut löytyvät on käyttäjien omia lisäyksiä, ovatkook vai ei - on eri asia.
Kysymys... Miksi EI hankkia?
Onko verkkolaturille käyttöä?
Tuo pussukka on yks hailee, onko mukana.
Hinta ei päätä huimaa.
Tarve olisi kotimaassa ajella ympäri Suomea työmatkoja ja olisi tietysti mukava löytää sinne viimeisen mutkan taakse.
TomTom GPS One V3 Skandinavia
2
576
Vastaukset
- Xlone
tomppa on varsin hyvä peli navikointiin. verkko laturin tarpeellisuus on käyttäjä kohtaista. laitteen voi ladata usb-johdolla suoraan tietsikalla.
Kiitti kommentista.
Hyvä, että USB pelaa.
Lisäksi minulla on laturi, johon saa USB kiinni, jos on vain verkkovirtaa saatavilla, mutta ei tietsikkaa maisemissa.
Taidanpa tehdä tilauksen Pixmanille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368