Kumpi parempi HP vai LG

neppari

Olen uutta kannettavaa ostamassa ja tahtoisin tietää muiden mielipiteitä kumpi olisi käyttövarmempi ja kestävämpi Hp vai Lg. Entinen koneeni on Acer, mutta toista Aceria en enää osta, vanha hajosi ensimmäisen kerran jo 1,5 vuoden käytön jälkeen ja taas on alkanut reistailemaaan.

10

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HP:n yritysmallit on ihan ok, LG:stä ei ole kokemusta. Mutta parempiakin löytyy, riippuu käytettävästä budjetista ja siitä mitä kaikkea koneella tehdään.

      • neppari

        Kone saisi maksaa korkeintaan 1000 euroa. Konetta käyttäisin pääasiassa netissä surffailuun ja koulutöiden tekoon. Ison näytön kuitenkin halua 17-19".


      • neppari kirjoitti:

        Kone saisi maksaa korkeintaan 1000 euroa. Konetta käyttäisin pääasiassa netissä surffailuun ja koulutöiden tekoon. Ison näytön kuitenkin halua 17-19".

        Tuon kokoisella näytöllä tuossa hintaluokassa ei kyllä osaa sanoa mitkä olisi erityisen varmatoimisia koneita, mutta kaipa se HP on ihan ok sitten.


      • joku.

      • rtfy8it78o

        Älä vaan tyrkytä tällä palstalla mitään haitallisia ohjeita. Itse saat säätää omaa konettasi miten haluat, mutta älä vaan ohjeista aloittelijoita siihen.


    • joku.
    • Nimetön

      ite kirjotan nyt lg:n koneella.. en sitte tiedä onko vaan minun, mutta tää kuiten on ihan paskana alle kahen vuoden käytön jälkeen. itellä menossa kova koneenhaku ku tästä mun lg:stä ole enää mihinkään. (monet ohjelmat lopetti toimimasta, samoin kirjottava-asema, näytöstä puhumattakaan)Korjaus tulis niin kalliiksi kuulemma, että sama ostaa uus vehje. No mutta ei pidä vissiin yleistää. veikkaisin kuitenki että hp:n kannattis ottaa, parilla kaverilla ollu useemman vuoden eikä oo takkuillu kuulemma.

    • 2309e2

      En itse asias tiiä kumi on parempi välil mun mielest lg ja välil hp

      • Alkuperäinen kysyjä on varmaan tämän yhdeksän vuoden aikana ehtinyt käyttää uuden koneensa loppuun, oli se sitten HP tai LG.


    • ggfssdsgse

      HP tietenkin. Lenovo taitaa olla paras, ainakin thinkpadeissä, läppäreissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe