Kumpi parempi HP vai LG

neppari

Olen uutta kannettavaa ostamassa ja tahtoisin tietää muiden mielipiteitä kumpi olisi käyttövarmempi ja kestävämpi Hp vai Lg. Entinen koneeni on Acer, mutta toista Aceria en enää osta, vanha hajosi ensimmäisen kerran jo 1,5 vuoden käytön jälkeen ja taas on alkanut reistailemaaan.

10

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HP:n yritysmallit on ihan ok, LG:stä ei ole kokemusta. Mutta parempiakin löytyy, riippuu käytettävästä budjetista ja siitä mitä kaikkea koneella tehdään.

• neppari

Kone saisi maksaa korkeintaan 1000 euroa. Konetta käyttäisin pääasiassa netissä surffailuun ja koulutöiden tekoon. Ison näytön kuitenkin halua 17-19".

• neppari kirjoitti:

Kone saisi maksaa korkeintaan 1000 euroa. Konetta käyttäisin pääasiassa netissä surffailuun ja koulutöiden tekoon. Ison näytön kuitenkin halua 17-19".

Tuon kokoisella näytöllä tuossa hintaluokassa ei kyllä osaa sanoa mitkä olisi erityisen varmatoimisia koneita, mutta kaipa se HP on ihan ok sitten.

• joku.

• rtfy8it78o

Älä vaan tyrkytä tällä palstalla mitään haitallisia ohjeita. Itse saat säätää omaa konettasi miten haluat, mutta älä vaan ohjeista aloittelijoita siihen.

• joku.
    • Nimetön

ite kirjotan nyt lg:n koneella.. en sitte tiedä onko vaan minun, mutta tää kuiten on ihan paskana alle kahen vuoden käytön jälkeen. itellä menossa kova koneenhaku ku tästä mun lg:stä ole enää mihinkään. (monet ohjelmat lopetti toimimasta, samoin kirjottava-asema, näytöstä puhumattakaan)Korjaus tulis niin kalliiksi kuulemma, että sama ostaa uus vehje. No mutta ei pidä vissiin yleistää. veikkaisin kuitenki että hp:n kannattis ottaa, parilla kaverilla ollu useemman vuoden eikä oo takkuillu kuulemma.

• 2309e2

En itse asias tiiä kumi on parempi välil mun mielest lg ja välil hp

• Alkuperäinen kysyjä on varmaan tämän yhdeksän vuoden aikana ehtinyt käyttää uuden koneensa loppuun, oli se sitten HP tai LG.

• ggfssdsgse

HP tietenkin. Lenovo taitaa olla paras, ainakin thinkpadeissä, läppäreissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5350
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      85
      4042
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      2383
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      1952
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      117
      1818
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      57
      1410
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1300
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1242
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1207
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      297
      1190
    Aihe