En tiedä mitä tehdä...

Nimetön

Olen seurustellut mieheni kanssa lähelle puolitoista vuotta, olemme kihloissa, ja asunneet vähän yli puoli vuotta yhdessä jo. Meillä on vaan ongelmia, emme aina ymmärrä toisiamme, ja riitelemme... Mutta siinä se pilkku ei lopu... Mieheni haukkuu minua vihapäissään aivan mielettömästi... Hän jaksaa aina muistuttaa mikä virhe olin hänelle, ja mikä paska tai v*** ämmä/huora/lutka... Hän ei itse tajua haukkumuisen vakavuutta.. Tässä yhtenä päivänä hän sanoi että minun kuuluukin tuntea itseni paskaksi, että olen paholainen.. Olen sanonnut että hän ei voi kohdella minua näin.. Mutta hänen vastaus on että minun teot ovat hänen haukkumisiaan PALJON pahempia. Kun riitelemme, molemmat jankuttaa vastaan yhtä paljon. ja käyttäydymme täsyin samanlailla. Ero tulee kuitenkin siinä että hän nousee pykälän korkeammalle haukkkuessaan. Ja tietty alan itkemään heti haukkumisen jälkeen, jolloin hän joskus tulee pilkkaamaan tai matkimaan itkuani, ja se satuttaa mielettömästi.. Hoidan häntä ja tuen häntä. Rakastan häntä ja olen aina pitänyt kiinni hänestä, ei vaan tunnu enään oikealta.. Tänään han mainitsi miten hän voisi saada paljon paremman naisen (hän on myös sanonnut olevansa avoin muille vihasena).. En usko että hän muuttuu... En vain pysty luopumaan kaikesta mitä olen rakentanut.. Ehkei onneni ole hän..

T. Alas lyöty (olenko minkään arvoinen?)

2

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet tuon kaiken

yläpuolella. Kukaan joka rakastaa toista todella ei pusuisi tuolla tavalla, oletko siis hänelle jonkin arvoinen? Näytä että olet vahvempi ja lähde pois, kun hän seuraavaksi huutaa noita asioita, sano että keskustelette kun hän on rauhoittunut. Jos sama jatkuu vaan, ota ero, ei kenenkään tarvitse kuunnella tuollaista. Usein toisen arvon tajuaa, vasta kun hänet menettää.

• on paljon samaa

Muista että sinulla on ihmisarvo ja oikeus elää, oikeanlainen suhde ei ole kuvailemasi kaltainen, sen tiedän minäkin. Voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      124
      3893
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      26
      3642
    3. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      120
      2576
    4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      80
      2510
    5. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      54
      2448
    6. Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.

Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii
      Maailman menoa
      10
      2410
    7. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      9
      2403
    8. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      25
      2380
    9. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      165
      2316
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      64
      2264
    Aihe