Hei!
Ostin eilen kirpputorilta The Sims2 Joulupaketti lisälevyn joka on muuten aivan loistavassa kunnossa mutta esite jonka takana serial numeron pitäisi olla puuttuu !
Joten voisitteko ystävällisesti kertoa mikä on oikea
serial-number tähän peliin ?
The Sims 2 Joulupaketti
18
2018
Vastaukset
- ..........hgj
Niin varmaan....
- simss
siin ei välttämättä tarvi sitä koodia.
- Klipu(ei kirj.)
Lisäosissa EI KUULU olla sitä koodia.
- moioonliisu
monell ostit mä ostin sen cittarist 50 sentill :D
- lkjfsal
joo kelpais mullekkin! oon hukannu sen esitteen ja nyt ku pitäsi asentaa se uudelle koneelle niin ei onnistu ilma sitä numeroa! pliiis auttakaa!
- karoso
Hei kyl siihe koodi täytyy olla..
Ostin ite 5 e sittarista :D Iteki hävitin sen, nyt vit.. harmittaa. Eli jos tiätte sen koodi keretokkaa mulle
Tai no kaikille mut kertokaa pliz!
- Suklaavanukas<3
Eihän siihen tarvi koodia, niinkuin ei Joulun uuteen kamasettiinkään. Painatte vaan kaikesta "Suorita aution.exe tms." ja "salli". Kun muissa lisälevyissä tulisi sarjanumeron aika, Joulupaketissapa tulee: "Tiedosto on jo asennettu tietokoneellesi!" Monet hämmentyvät tästä ja asettavat levyn uudelleen koneeseen mikä vain pahentaa tilannetta, joten vaikka se ilmoitus kuulostaa oudolta, menkää vain pelaamaan ja näette ite, että kaikki joulukuuset ja muut ovat jo pelissä.
- purkkaklöntti
mulla ihan sama juttu :D ihmettelin et miks siit ei tullu pikakuvaketta tai mtn, niin kävin kattoon perheenluontitilasta; siellähän ne kaikki joulumuorin vatteet yms. oli !! :D
- tiätävä
koittakee näitä:
A2VV-H2K7-7YZY-UNDK-2RV6
2B44-4CWP-6EVF-5FYW-Trus
34TK-2XZL-ERKZ-YEZ9-2K8D
A2VV-H2K7-7YZY-UNDK-2RV6
CK9R-PTSP-YWUM-XBHG-7J9Z
252A-PPWQ-X2AZ-ZX22-5RLD
ja hei google on keksitty :)
englanninkielisel haul löydätte parhaite jos jotai kaipaatte - tiätävä
ps toi eka tuli 2 krt
- Kirahvitsola
jokaisessa sims pelissä on oma numeronsa, joten minun numeroni eivät käy sinun peliisi ja sen pitäisi toimia ilman niitä numeroitakin1 :)))
- happyfaces
toimii ilman koodia :)
- TäysPimee xD
Aika outoo sil mulla ei oo toiminu ilman sitä koodii...
- sokeaa:D
mulla se lisäosa latautu ilman koodii...se oli jännnä osa, enkä mä löytäny mistään tiedostoista mistä sen vois poistaa...:(
- vellu facebook
Hehe :D Onkse joulu paketti vähän niinku kamasetti ?? (:
- Omru
HUOMATKAA! Joulupakettiin ei tarvitse sarjanumeroa! Kaikkiin muihin tarvitsee.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835022 - Tietämätön tollo
Siis pitääkö sitte tätä joulukamasettiä pelata normilla the sims 2 levyllä? (:
- Anonyymi
Mulla joulupaketti toimia ilman koodiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389