Palma Nova syyskuussa ja Fiesta Magamar

menoako??

Terve.

Elikkäs millaista meno on syyskuussa Palma Novassa ja miksei tietty myöskin Palmassa? Onko syyskuussa vielä nuoria paikalla, vai onko matkailijakunta syyskuussa jo huomattavasti vanhempaa?

Ja sitten tuosta hotellista. Onko kenelläkään kokemuksia Fiesta Magamar hotellista ja jos on, niin millainen paikka ja sijainti?

-menoako??-

3

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roprop

Hotellista on ainakin jonkunlainen kokemus toissa kesältä joka otettiin äkkilähdöllä. Puolen tunnin jälkeen päätimme vaihtaa hotellia. Aavistuksen verran liikaa britti örvellystä jopa minun makuun, ilmastoimaton, parvekkeelta aukesi viehättävä näkymä palmuihin joihin oli heitelty vaatteita ja muuta paskaa.
      Sijainti Magalluffin laidalla eli jonkun verran kävelyä tiedossa.
      Menoahan tuolla kyllä riittää vielä tuohon aikaan.

• riff

fiesta magamar on melkoinen hotelli...siellä nuoriso meluaa yöllä ja päivällä. makuuhuoneessa ei saa nukuttua,eikä olohuoneessakaan kun keittiössä on lasiset ikkuna kaihtimet joita ei saanut kiinni.wc:ssä ei ole lukkoa,ja sielä on kylpyamme ja suihku.ei koko vartalo peiliä.allas alue yleensä täynnä väkeä.parvekkeilta lenteli öisin vaikka mitä ylemmistä kerroksista.sijainti on ihan ok,ei kaukana magalufin "keskustasta",lähellä on muita fiesta hotelleja ja oasiksen kauppa.siivoojat kävivät pari kertaa viikossa.sisällä huoneistoissa sai tupakoida,siivoojat tekivät niin.erittäin meluisa pulju.en menisi uudestaan.en tiedä syyskuusta kun olin itse kesäkuussa,mutta olen kuullut että on rauhallisempaa.

• jesssss

7-14.9.2008 palma nova ja hotelli rosa del mar
      vähänkös oli huippis reissu ja kelit tosi lämpimät .ehdottomasti pitää kyllä päästä toistekkin. palman katedraali on tutustumisen arvoinen paikka ja rannikkoristeily kannattaa myös tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2785
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      433
      2346
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      22
      2225
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2080
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1786
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      139
      1732
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      23
      1265
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1174
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe