Palma Nova syyskuussa ja Fiesta Magamar

menoako??

Terve.

Elikkäs millaista meno on syyskuussa Palma Novassa ja miksei tietty myöskin Palmassa? Onko syyskuussa vielä nuoria paikalla, vai onko matkailijakunta syyskuussa jo huomattavasti vanhempaa?

Ja sitten tuosta hotellista. Onko kenelläkään kokemuksia Fiesta Magamar hotellista ja jos on, niin millainen paikka ja sijainti?

-menoako??-

3

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roprop

Hotellista on ainakin jonkunlainen kokemus toissa kesältä joka otettiin äkkilähdöllä. Puolen tunnin jälkeen päätimme vaihtaa hotellia. Aavistuksen verran liikaa britti örvellystä jopa minun makuun, ilmastoimaton, parvekkeelta aukesi viehättävä näkymä palmuihin joihin oli heitelty vaatteita ja muuta paskaa.
      Sijainti Magalluffin laidalla eli jonkun verran kävelyä tiedossa.
      Menoahan tuolla kyllä riittää vielä tuohon aikaan.

• riff

fiesta magamar on melkoinen hotelli...siellä nuoriso meluaa yöllä ja päivällä. makuuhuoneessa ei saa nukuttua,eikä olohuoneessakaan kun keittiössä on lasiset ikkuna kaihtimet joita ei saanut kiinni.wc:ssä ei ole lukkoa,ja sielä on kylpyamme ja suihku.ei koko vartalo peiliä.allas alue yleensä täynnä väkeä.parvekkeilta lenteli öisin vaikka mitä ylemmistä kerroksista.sijainti on ihan ok,ei kaukana magalufin "keskustasta",lähellä on muita fiesta hotelleja ja oasiksen kauppa.siivoojat kävivät pari kertaa viikossa.sisällä huoneistoissa sai tupakoida,siivoojat tekivät niin.erittäin meluisa pulju.en menisi uudestaan.en tiedä syyskuusta kun olin itse kesäkuussa,mutta olen kuullut että on rauhallisempaa.

• jesssss

7-14.9.2008 palma nova ja hotelli rosa del mar
      vähänkös oli huippis reissu ja kelit tosi lämpimät .ehdottomasti pitää kyllä päästä toistekkin. palman katedraali on tutustumisen arvoinen paikka ja rannikkoristeily kannattaa myös tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      62
      6735
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      66
      6498
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      143
      5370
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4343
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4049
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3580
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3008
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2859
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      62
      2691
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      35
      2203
    Aihe