kumpi näistä olisi parempi?
Yamaha YZF-R125 vs. Aprilia RS 125
29
4338
Vastaukset
- mää'''
osta mielummi suzuki pv, kulkee kasikymppi läppiksellä ja teholäpillä 160km/h.testattu on jää kaikki kevaritki taakse
- raingrows
no mitä kysyt tossa r125rs vs jammu.
siis rs jättää jammun helposti koska rs on 2-tahti.jammussa ei ainkaan tarvi vaihtaa mäntää niin usein.
ja älä mopo poika tuu taas pätee tänne sun mopollas. - ahamaY*
raingrows kirjoitti:
no mitä kysyt tossa r125rs vs jammu.
siis rs jättää jammun helposti koska rs on 2-tahti.jammussa ei ainkaan tarvi vaihtaa mäntää niin usein.
ja älä mopo poika tuu taas pätee tänne sun mopollas.ärrä jätättää aprilia ihan 6-0 jos molemmat on vakioita. et kaikki riippuu nyt siitä, viritätkö vai et. jos virität, ota aprilia, helpompi ja halvempi virittää kulkee paljon kovempaa. jos pidät vakiona, ota yamaha. voittaa kaikki vakiopiikit, kuluttaa vähiten piikkiluokasta, on isompi, sekä jos aprilia menee rikki, se on huollossa 2kuukautta.
ps.älkää tulko väittämään että vakio aprilia voittaisi yamahan, ite jätätin räsän kuukaus sitten. - jartsa savost
ahamaY* kirjoitti:
ärrä jätättää aprilia ihan 6-0 jos molemmat on vakioita. et kaikki riippuu nyt siitä, viritätkö vai et. jos virität, ota aprilia, helpompi ja halvempi virittää kulkee paljon kovempaa. jos pidät vakiona, ota yamaha. voittaa kaikki vakiopiikit, kuluttaa vähiten piikkiluokasta, on isompi, sekä jos aprilia menee rikki, se on huollossa 2kuukautta.
ps.älkää tulko väittämään että vakio aprilia voittaisi yamahan, ite jätätin räsän kuukaus sitten.tuol mun naapurissa Parrkanolla pappa tunska kulkee ainakin 173 km/h.
- Rs08
Tässäpä taas yksi suomalainen 9v maalaisjuntti mallia suzuki pv kulkee täyZii!
Asiaan.
Yamaha on nelari, ja syö siksi vähemmän bensaa ja käyttökustannukset ovat pienemmät. Yamaha myös maksaa huomattavasti vähemmän. Yamahan uusi 4t moottori on paljon tehokkaampi kuin vanha venttiilien ansiosta. Kokonaisuus= Jos olet ajatellut ajaa pidempiä matkoja, eikä teho ole niin isossa osassa niin osta yamaha.
Sitten apriliaan. Ensiksi on mainittava, että ainakin mielestäni apikka on ulkoisesti hienoin kevari markkinoilla. Uusissa aprilioissa on muistaakseni rotax 123 koneet jotka ovat hieman tehottomampia kuin vanhoissa rs:sissä, mutta aprilia pesee silti suorituskyvyssä jammun, varsinkin täysitehoisena, (siis vaikka yzf kin olisi tt) aprilia on enemmän bensasyöppö, mutta niinkuin mainittu, sen tilalla saat enemmän tehoa :)
Itse hankein juuri uuden aprilian, mutta päätös ei ollut todellakaan helppo. - asdasdasdasdasdasd
Rs08 kirjoitti:
Tässäpä taas yksi suomalainen 9v maalaisjuntti mallia suzuki pv kulkee täyZii!
Asiaan.
Yamaha on nelari, ja syö siksi vähemmän bensaa ja käyttökustannukset ovat pienemmät. Yamaha myös maksaa huomattavasti vähemmän. Yamahan uusi 4t moottori on paljon tehokkaampi kuin vanha venttiilien ansiosta. Kokonaisuus= Jos olet ajatellut ajaa pidempiä matkoja, eikä teho ole niin isossa osassa niin osta yamaha.
Sitten apriliaan. Ensiksi on mainittava, että ainakin mielestäni apikka on ulkoisesti hienoin kevari markkinoilla. Uusissa aprilioissa on muistaakseni rotax 123 koneet jotka ovat hieman tehottomampia kuin vanhoissa rs:sissä, mutta aprilia pesee silti suorituskyvyssä jammun, varsinkin täysitehoisena, (siis vaikka yzf kin olisi tt) aprilia on enemmän bensasyöppö, mutta niinkuin mainittu, sen tilalla saat enemmän tehoa :)
Itse hankein juuri uuden aprilian, mutta päätös ei ollut todellakaan helppo.Suomessa sä et voi ajaa missään tiellä yli 120 niin huippunopeudella ei oo kaheesti merkitystä... hevosvoimilla ja väännöllä on ehkä enemmän merkitystä, koska sä voi aina muuttaa ratastusta MOPOPOIKA!!!
- asiasta tietoinen
nii pv:llä 160km/h?ei taida kuules noi sun viritykset riittää tohon vauhtiin. pikemminki 160km/päivä
- Latee69
asdasdasdasdasdasd kirjoitti:
Suomessa sä et voi ajaa missään tiellä yli 120 niin huippunopeudella ei oo kaheesti merkitystä... hevosvoimilla ja väännöllä on ehkä enemmän merkitystä, koska sä voi aina muuttaa ratastusta MOPOPOIKA!!!
Kuules nyt. Nelarit vasta mopoja on. 2-tahtisista otetaan yli 2-kertainen teho kuin nelarilussuista. Esim. Yamaha 15hv vs Aprilia 32 hv. Ja ei Suomessa tarviikkaan ajaa yli sitä 120km/h vaan kyse on siitä että kun nelarilla ei pääse edes rekan ohi ilman että on edessä 3km:n pituinen suora ja hieman alamäkeä.
- dzfbhczbnzc
Latee69 kirjoitti:
Kuules nyt. Nelarit vasta mopoja on. 2-tahtisista otetaan yli 2-kertainen teho kuin nelarilussuista. Esim. Yamaha 15hv vs Aprilia 32 hv. Ja ei Suomessa tarviikkaan ajaa yli sitä 120km/h vaan kyse on siitä että kun nelarilla ei pääse edes rekan ohi ilman että on edessä 3km:n pituinen suora ja hieman alamäkeä.
Fanticin kisaosilla saa yli 22kw irti tosta koneesta ja periaatteessa toi sun räsäs ei oo enää kevari, koska laki sanoo et kevarissa saa olla tehoa max 11kw/15hp
- keisarisi>>>
riippuu mitä haet pyörältä...rs on helpompi laittaa kulkemaan sen 150 mutta on vakiona iha nussu, yömaha taas menee vakiona sen 135 eikä siitä paljoo sen enempää irti saakkaan..
yömaha on 4-tahti ja rässä 2-tahti, 4-tahti on pienempi huoltosempi ja taloudellisempi
itse valitsisin yömahan...- juuuuuasdasdasdqweq
Mullapa on skyteamin 125 manki, jossa on 220cc kone, hakkaa teidän hikiset kevarinne mennen tullen... se kulkee 160km/h ja kiihtyy nollasta sataan 3 sekuntiin. tai sitten mun pv, kulkee vain 120 mutta kiihtyy nollasta sataan kahteen sekuntiin. Muahahaaa!!!!!!!111!!11!!1!!!1121
- p3llasa
juuuuuasdasdasdqweq kirjoitti:
Mullapa on skyteamin 125 manki, jossa on 220cc kone, hakkaa teidän hikiset kevarinne mennen tullen... se kulkee 160km/h ja kiihtyy nollasta sataan 3 sekuntiin. tai sitten mun pv, kulkee vain 120 mutta kiihtyy nollasta sataan kahteen sekuntiin. Muahahaaa!!!!!!!111!!11!!1!!!1121
Ja sitten sä heräsit takasin todellisuuteen.
- pjajoijoj
juuuuuasdasdasdqweq kirjoitti:
Mullapa on skyteamin 125 manki, jossa on 220cc kone, hakkaa teidän hikiset kevarinne mennen tullen... se kulkee 160km/h ja kiihtyy nollasta sataan 3 sekuntiin. tai sitten mun pv, kulkee vain 120 mutta kiihtyy nollasta sataan kahteen sekuntiin. Muahahaaa!!!!!!!111!!11!!1!!!1121
heräsit ja vedit lapaseen :o
- 2-t
pjajoijoj kirjoitti:
heräsit ja vedit lapaseen :o
Harvassa on 4-t kevarit jotka menee yli 100km/h...säällä kuin säällä :D
Onse aika tuskasta motarille ajaa kun pitäs kiihyttää porukan mukaan mutta mopo ei suostu...TT 2-t menee heittämällä kaistalle ja nuo nelarit on sitäpaitti ihan mopoja... Säälittävä ilmestys tuokin Honda cpr.... ajo-ominaisuuden mopon tasoa ja kiihtyvyys heikompaa kuin viri mopossa, eli osta suosiolla aprilia. - Jukeboxic
2-t kirjoitti:
Harvassa on 4-t kevarit jotka menee yli 100km/h...säällä kuin säällä :D
Onse aika tuskasta motarille ajaa kun pitäs kiihyttää porukan mukaan mutta mopo ei suostu...TT 2-t menee heittämällä kaistalle ja nuo nelarit on sitäpaitti ihan mopoja... Säälittävä ilmestys tuokin Honda cpr.... ajo-ominaisuuden mopon tasoa ja kiihtyvyys heikompaa kuin viri mopossa, eli osta suosiolla aprilia.Tässä pientä faktaa:
RS125:
-Tehokkaampi
-hieman aerodynaamisempi, lähtee ohi ihan jees (ei tosin oo suuri vaikutus)
-kalliimpi, jos on pappa pe taalari nii siit sitten
-kalliimpi myös ylläpitää.
-männän vaihto tietojen mukaan 13t välein.
-jos etsii käytettyä, on vaikea löytää hinta/laatu suhteeltaan natsaavaa yksilöä (paaaaaaljon 45t ajettuja 2 500€ maksavia)
Sitten:
YZF-R 125:
-Hiukan heikompi kiihtyjä
-Yamahan pommin varma kone
-halvempi
- jos tietää mitä tekee niin saa ton yammunki kulkeen ;)
-hyvä kulutus
Niin sitten tää huippunopeusasia!
Tottakai ois hienoo jos se sen 140-150km/h kulkis koska ohitukses nousee väkisinki nopeus. (you know?) Jos sen saa suhteutettuu tohon yammun kulutukseen niin on kyseessä kohtuukustannukseinen, aika sopivatehoinen piikki. I rest my case! - Nuutti4t
Jukeboxic kirjoitti:
Tässä pientä faktaa:
RS125:
-Tehokkaampi
-hieman aerodynaamisempi, lähtee ohi ihan jees (ei tosin oo suuri vaikutus)
-kalliimpi, jos on pappa pe taalari nii siit sitten
-kalliimpi myös ylläpitää.
-männän vaihto tietojen mukaan 13t välein.
-jos etsii käytettyä, on vaikea löytää hinta/laatu suhteeltaan natsaavaa yksilöä (paaaaaaljon 45t ajettuja 2 500€ maksavia)
Sitten:
YZF-R 125:
-Hiukan heikompi kiihtyjä
-Yamahan pommin varma kone
-halvempi
- jos tietää mitä tekee niin saa ton yammunki kulkeen ;)
-hyvä kulutus
Niin sitten tää huippunopeusasia!
Tottakai ois hienoo jos se sen 140-150km/h kulkis koska ohitukses nousee väkisinki nopeus. (you know?) Jos sen saa suhteutettuu tohon yammun kulutukseen niin on kyseessä kohtuukustannukseinen, aika sopivatehoinen piikki. I rest my case!Räsä on sellasten Wannabee kermaperse kakaroiden pyörä, joilla isi ei sponssannu niin paljoo et ois saatu kotari/husse/temmi.
Yzäri on hieno joka pojan / tytön pyörä ja nelari myös vääntää paljon paremmin.
Eikä tarvi olla aina tankkaamassa, vaihtamassa mäntää tai viemässä pyörää korjaamoon jonkun mystisen vian takia.
SYÖN RÄSÄPOJAT VIIVOISSA MUN 150MANALLA LEIKITEN! - taukki712
Jukeboxic kirjoitti:
Tässä pientä faktaa:
RS125:
-Tehokkaampi
-hieman aerodynaamisempi, lähtee ohi ihan jees (ei tosin oo suuri vaikutus)
-kalliimpi, jos on pappa pe taalari nii siit sitten
-kalliimpi myös ylläpitää.
-männän vaihto tietojen mukaan 13t välein.
-jos etsii käytettyä, on vaikea löytää hinta/laatu suhteeltaan natsaavaa yksilöä (paaaaaaljon 45t ajettuja 2 500€ maksavia)
Sitten:
YZF-R 125:
-Hiukan heikompi kiihtyjä
-Yamahan pommin varma kone
-halvempi
- jos tietää mitä tekee niin saa ton yammunki kulkeen ;)
-hyvä kulutus
Niin sitten tää huippunopeusasia!
Tottakai ois hienoo jos se sen 140-150km/h kulkis koska ohitukses nousee väkisinki nopeus. (you know?) Jos sen saa suhteutettuu tohon yammun kulutukseen niin on kyseessä kohtuukustannukseinen, aika sopivatehoinen piikki. I rest my case!No siis ihan asiallist faktaa, mut ei toi yzf-r ole vaan "HIUKKASEN" heikompi vaan se ero on todellakin aivan helvetin suuri. RS menee 7sec 0-100 ja tuo jammu jonkun 14sec? Tuo on siis todellinen lukema. Tuo ero tuntuu todellisuudessa vielä paljon suuremmalta. Eli siis ohittelut voi unohtaa nelareilla, eikä niillä saa kiihtyvyyden tuntua oikeestaan koskaan. Räsällä puolestaa saat pitää tangosta kiinni todenteolla vielä sinne yli 120km/h nopeuksiin asti.
- Nuutti4t
taukki712 kirjoitti:
No siis ihan asiallist faktaa, mut ei toi yzf-r ole vaan "HIUKKASEN" heikompi vaan se ero on todellakin aivan helvetin suuri. RS menee 7sec 0-100 ja tuo jammu jonkun 14sec? Tuo on siis todellinen lukema. Tuo ero tuntuu todellisuudessa vielä paljon suuremmalta. Eli siis ohittelut voi unohtaa nelareilla, eikä niillä saa kiihtyvyyden tuntua oikeestaan koskaan. Räsällä puolestaa saat pitää tangosta kiinni todenteolla vielä sinne yli 120km/h nopeuksiin asti.
Taukki taas lukenu jotain suomi24 ku tunnu tietävän mitää..
Itse olen livenä todistanut kun räsä lähti yzäriä vastaan tiellä 100km/h kiihdyttää, räsä jäi kun tikku paskaan. Omistaja väitti vaa ettei olllu säädöissä, mut ei ihme se on räsä ei se oo ikinä säädöissä XD - ...
Nuutti4t kirjoitti:
Taukki taas lukenu jotain suomi24 ku tunnu tietävän mitää..
Itse olen livenä todistanut kun räsä lähti yzäriä vastaan tiellä 100km/h kiihdyttää, räsä jäi kun tikku paskaan. Omistaja väitti vaa ettei olllu säädöissä, mut ei ihme se on räsä ei se oo ikinä säädöissä XDkyllä YZF-R on ohitustilanteissa parempi kiihtymään kuin RS, koska vääntöä on rutkasti enemmän...
- RAVEMIES
... kirjoitti:
kyllä YZF-R on ohitustilanteissa parempi kiihtymään kuin RS, koska vääntöä on rutkasti enemmän...
No ehkä vakiona voi olla yzf-r:ä voi olla parempi kiihtymään mutta ku apikan pistää täystehoseksi nii ei tarvii paljo miettii kumpi menee ohi.
Ja nuutti varmaan nähny jonku vakio räsän kiihdytyksen. Pääsis testaan tt-räsää nii ei ikinä menis enää nelaripiikin selkään. Ja ei noi nelarit mene ku sen 125km/h korkeintaan turha haaveilla muutaku alamäkeen ja myötätuuleen suurempia lukemia.
Jos ei nopeudet kiinnosta,haluat ajella moottoritiellä kaasupohjassa pysyäksesi muiden perässä, rahaa ei ole ostamaan bensaa, peukalokeskellä kämmentä, haluat lesottaa "muheilla" nelarin äänillä (mutta nelarin ääni ei ole kuitenkaan tehoa,niinkuin 2-tahissa) Jos tuossa ovat pyörästä toivottavat kriteerit niin osta yzf-r sillä aprilia on sinulle liian kallis pidettäväksi huoltojen,bensan ja ostohinnan takia. Apriliassa on tt-nä se 30hp joka on sinulle liikaa sillä 15heppaa riittää. Yzäri voi tuntua tosi kivalta vakio skootterin jälkeen. Ei muutaku baanalle! - ykäzzyy
RAVEMIES kirjoitti:
No ehkä vakiona voi olla yzf-r:ä voi olla parempi kiihtymään mutta ku apikan pistää täystehoseksi nii ei tarvii paljo miettii kumpi menee ohi.
Ja nuutti varmaan nähny jonku vakio räsän kiihdytyksen. Pääsis testaan tt-räsää nii ei ikinä menis enää nelaripiikin selkään. Ja ei noi nelarit mene ku sen 125km/h korkeintaan turha haaveilla muutaku alamäkeen ja myötätuuleen suurempia lukemia.
Jos ei nopeudet kiinnosta,haluat ajella moottoritiellä kaasupohjassa pysyäksesi muiden perässä, rahaa ei ole ostamaan bensaa, peukalokeskellä kämmentä, haluat lesottaa "muheilla" nelarin äänillä (mutta nelarin ääni ei ole kuitenkaan tehoa,niinkuin 2-tahissa) Jos tuossa ovat pyörästä toivottavat kriteerit niin osta yzf-r sillä aprilia on sinulle liian kallis pidettäväksi huoltojen,bensan ja ostohinnan takia. Apriliassa on tt-nä se 30hp joka on sinulle liikaa sillä 15heppaa riittää. Yzäri voi tuntua tosi kivalta vakio skootterin jälkeen. Ei muutaku baanalle!"ravemies" huomaa että sulla aika heikot hermot ja ykäzyllä vein just viivas derbi gpr ja HEI sekin on muuten kaks tahti......
- shfdshsh
RAVEMIES kirjoitti:
No ehkä vakiona voi olla yzf-r:ä voi olla parempi kiihtymään mutta ku apikan pistää täystehoseksi nii ei tarvii paljo miettii kumpi menee ohi.
Ja nuutti varmaan nähny jonku vakio räsän kiihdytyksen. Pääsis testaan tt-räsää nii ei ikinä menis enää nelaripiikin selkään. Ja ei noi nelarit mene ku sen 125km/h korkeintaan turha haaveilla muutaku alamäkeen ja myötätuuleen suurempia lukemia.
Jos ei nopeudet kiinnosta,haluat ajella moottoritiellä kaasupohjassa pysyäksesi muiden perässä, rahaa ei ole ostamaan bensaa, peukalokeskellä kämmentä, haluat lesottaa "muheilla" nelarin äänillä (mutta nelarin ääni ei ole kuitenkaan tehoa,niinkuin 2-tahissa) Jos tuossa ovat pyörästä toivottavat kriteerit niin osta yzf-r sillä aprilia on sinulle liian kallis pidettäväksi huoltojen,bensan ja ostohinnan takia. Apriliassa on tt-nä se 30hp joka on sinulle liikaa sillä 15heppaa riittää. Yzäri voi tuntua tosi kivalta vakio skootterin jälkeen. Ei muutaku baanalle!Aja sillä moottorisahallas vaa, ite ajan ysärillä vaikka isä ehotti et ostetaa rs. Sanoin vaa etten aja enää moottorisahoilla. Nyt voin säästää rahat 600cc NELARIkyykkyyn joka jättää sun räsän viivalle ja kulkee ainaki täyzii. Painu leijumaa ala-astelaisille tolla sun räsällä. Täällä on isomman pyörän omistajat sanonu ajava mielummi ysärillä ja kyllä sen tajuaa jos kuuntelee noita moottorisahan ääniä.
- Nuutti96
RAVEMIES kirjoitti:
No ehkä vakiona voi olla yzf-r:ä voi olla parempi kiihtymään mutta ku apikan pistää täystehoseksi nii ei tarvii paljo miettii kumpi menee ohi.
Ja nuutti varmaan nähny jonku vakio räsän kiihdytyksen. Pääsis testaan tt-räsää nii ei ikinä menis enää nelaripiikin selkään. Ja ei noi nelarit mene ku sen 125km/h korkeintaan turha haaveilla muutaku alamäkeen ja myötätuuleen suurempia lukemia.
Jos ei nopeudet kiinnosta,haluat ajella moottoritiellä kaasupohjassa pysyäksesi muiden perässä, rahaa ei ole ostamaan bensaa, peukalokeskellä kämmentä, haluat lesottaa "muheilla" nelarin äänillä (mutta nelarin ääni ei ole kuitenkaan tehoa,niinkuin 2-tahissa) Jos tuossa ovat pyörästä toivottavat kriteerit niin osta yzf-r sillä aprilia on sinulle liian kallis pidettäväksi huoltojen,bensan ja ostohinnan takia. Apriliassa on tt-nä se 30hp joka on sinulle liikaa sillä 15heppaa riittää. Yzäri voi tuntua tosi kivalta vakio skootterin jälkeen. Ei muutaku baanalle!räsästä oli otettu kurit pois, eli ravea lukuun ottamatta tt.
Ei se vaan voi mitää Yzärin wäännölle :DDDDdD
ja vaikka se räsä nyt menee jonkuu 20km/h kovempaa ni ainakin itseä vituttaisi ku yzä 4l/100
ja räsä 10l/100 - taukki712
shfdshsh kirjoitti:
Aja sillä moottorisahallas vaa, ite ajan ysärillä vaikka isä ehotti et ostetaa rs. Sanoin vaa etten aja enää moottorisahoilla. Nyt voin säästää rahat 600cc NELARIkyykkyyn joka jättää sun räsän viivalle ja kulkee ainaki täyzii. Painu leijumaa ala-astelaisille tolla sun räsällä. Täällä on isomman pyörän omistajat sanonu ajava mielummi ysärillä ja kyllä sen tajuaa jos kuuntelee noita moottorisahan ääniä.
No toi nyt on ihan kakkaa. Itse olin todistamassa kun Kymco Quannon laittoi cbr125:lle pataan. Oli jotakin 80-90km/h vauhtii eikä ees hirveesti vastatuulta, niin quannoni jätti cebarin ihan keposesti. quannonissa 1.7kw enemmän tehoa ja suurissa nopeuksissa se tuntuu. veikkaan myös että quannonis on paremmin vääntöö ku vakiona niiden putkisto on jonku verran isompi ja ainakin lähtee paljo möreemmät äänet = enemmän vääntöä? olettasin. Ja en tiiä kyl miten räsä quannonille pärjää mut kyl se nyt cebarin voittaa, oha se nähty
- mina tiedansdjfosij
Nuutti96 kirjoitti:
räsästä oli otettu kurit pois, eli ravea lukuun ottamatta tt.
Ei se vaan voi mitää Yzärin wäännölle :DDDDdD
ja vaikka se räsä nyt menee jonkuu 20km/h kovempaa ni ainakin itseä vituttaisi ku yzä 4l/100
ja räsä 10l/100kun itse ostan yleensä 8 litraa bensaa kerralla ja pääsen hieman päälle 200km täystehoräsällä.
Idiootit ei täälä ilmeisesti tajua sitä että 2tahdin kulutus on täysin kiinni ajotavasta ja säädöistä. Oma räsä unelmasäädöissä seoksista ja rave2 juuri täydellisesti ajotettu avautumaan. Jos laitetaan Yzf 125 kulkemaan sitä 125kmh täyskaasulla, ja täysitehoräsä kulkisi sen vierellä 125kmh pinta-kaasulla, kulutuksessa ei juurikaan ole eroa (yzäri 4litraa, ja oma räsä 4,5-5litraa/100). Sitten kun taas räsällä kaasun pohjaan laittaa niin kyllähän se kulutus nouseekin mukavasti :D 160kmh mittasin kulutuksen 9,5litraa/100. Elikkä kun räsällä ajaa normaalisti ilman jatkuvia kiihdytyksiä ja vastaa yzf:n ajoa, kulutuksessa ei paljoa eroa ookkaan.
Ilman rave pakoaukonsäädintä räsän kulutus on kyllä todella suuri koska bensaa katkaistun kurilaipan takia pakenee jatkuvasti pois sylinteristä palaamatta takaisin alle 7000rpm. Räsäomistajat ostakaa se rave alaväännötkin kasvavat todella paljon kulutuksen laskiessa!
Nelarit on perseestä kunnes mennään niihin 500-1000cc koneisiin. - ei vittuh
... kirjoitti:
kyllä YZF-R on ohitustilanteissa parempi kiihtymään kuin RS, koska vääntöä on rutkasti enemmän...
kai sä idiootti ymmärrät että nelari ei väännä lähes yhtään enemmän kuin 2t, 2tahdissa on yläkierroksilla 2x enemmän vääntöä ku nelarissa. nelitahti vääntää TASAISEMMIN LÄPI KIERROSALUEEN
- j00
eihä se manki oo 125cc enää jos siinä o 220cc kone..
- Mäntääeiole
Ei nelitaheissa oo mäntää. Ei tarvi vaihtaa mäntää! Osta 4-t!!!!!!!!!!
- pena30
Mun mielipide on se että räsä on parempi.
Aprili rs:llä on voitettu 125cc - luokas enite maailmanmestaruuksia motogp:ssä.
Nelitahti jollain teharilla saattaa ehkä kuulostaa enemmän moottoripyörältä, mutta aprilia rs tuntuu ajaessa myös sellaselta.
On se paljon hienompaa, kun lähtee viivoille, niin monet autot ja kaikki nelari kemmut jää vaan kattelemaan perävaloja, eikä toi kulutuskaan nii mahdoton ole jos on RAVE.
Ja vaikka vähän kuluttaakin enemmän, niin se sentään kulkee paljon paremmin kuin ja rs on toiseksi vielä paljon halvempi, niin jää rahaa sitten siihen bensaan.
Kiihtyvyys: aprilia rs
Nopeus: aprilia rs
Kulutus: yzfr
Ulkonäkö: aprilia rs
Varaosien saatavuus: aprilia rs
Äänet: yzfr
Hinta: aprilia rs
Aprilia rs on muutenkin paljon katu-uskottavampi kuin joku hidas mohlo yzfr. Aprilia rs tuntuu enemmän oikeelta moottoripyörältä. Täysitehoisena siinä on 30hp ja kiihtyvyys 0-100 sellanen 7 sekunttia ja yzfr hikiset 11-12 sekunttia ni voihan siitäkin jo päätellä. Monet väittävät, että aprilia rs ei kestä, mutta kyllä sen aika hyvin pitää kestää, jos MotoGP 125cc - luokassa sillä on voitettu eniten maailmanmestaruuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057