hevari mammat

devilgirl89

mielenkiinnolla kyselen vaan
onks täällä paljonkin hevari mammoja?

meinaatteko pukea lapsennekin tulevaisuudessa samanlailla kuin ittenne?

15

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Miksi pitää olla tuollaisia kovisnimimerkkejä... devil =paholainen... voi sitä hevistellä ilman mitään saatanallisiakin juttuja.

• on hevarimamma????

Ihan oikeasti valottakaa epätietoista. Ovatko he jotakin saatananpalvojia tms. Jos näin niin eipä taida olla kovin loistava tulevaisuus tulevalla lapsella..

• minkä ikäisiä

te vastailevat odottajat oikein ootte. Kun kuulostaa joltain viiskymppisten kommenteilta.

En ehkä pukisi itse lasta täysin hevarikamoihin, voi tulla liikaa ennakkoluuloja lapselle sitten jossain päiväkodissa jne. Vaikka onhan niitä tosi söpöjä bodyjä ja potkareita nettikaupoissa, olen itsekin katsellut :) sellaisia voisi vauva-aikana käyttääkin muiden vaatteiden lisänä! En kyllä itse pukeudu hevarityyliin enää.

• ::::
        minkä ikäisiä kirjoitti:

te vastailevat odottajat oikein ootte. Kun kuulostaa joltain viiskymppisten kommenteilta.

En ehkä pukisi itse lasta täysin hevarikamoihin, voi tulla liikaa ennakkoluuloja lapselle sitten jossain päiväkodissa jne. Vaikka onhan niitä tosi söpöjä bodyjä ja potkareita nettikaupoissa, olen itsekin katsellut :) sellaisia voisi vauva-aikana käyttääkin muiden vaatteiden lisänä! En kyllä itse pukeudu hevarityyliin enää.

Hevarityylisethän on usein niitä teiniäitejä! Vauvat rakastavat värejä joten kuka pukisi pienen naperon mustaan. Ja vielä pirunsarvet päähän ;) Tota mäkin ihmettelen että hevarit suosii saatanaa?? just tollasia pääkalloja ja piruja ja tulenlieskoja. Nekö sopii vauvalle?? Mielummin nalle puh... ja saavat itse päätää mitä musiikkia kuuntelevat isona.

• devilgirl89
        :::: kirjoitti:

Hevarityylisethän on usein niitä teiniäitejä! Vauvat rakastavat värejä joten kuka pukisi pienen naperon mustaan. Ja vielä pirunsarvet päähän ;) Tota mäkin ihmettelen että hevarit suosii saatanaa?? just tollasia pääkalloja ja piruja ja tulenlieskoja. Nekö sopii vauvalle?? Mielummin nalle puh... ja saavat itse päätää mitä musiikkia kuuntelevat isona.

itse olen jonkin asteen hevari..
        ei KAIKKI hevarit pukeudu mustaan, mikä on melko yleis käsitys vanhemmalla sukupolvella.

heverit käyttää aika paljon myös violettia, valkoista, tummansinistä, eri sävysiä vihhreitä, tummanpunaista jne.

miksi hevi pitää aina liittää johonkin saatananpalvontaan?? se ei sitä todellakaan ole!!
        vaikka musiikissa onkin hyökkäävää meininkii ja vähän synkkää teksitii, nii sitä ei silti tarvii aina heti liittää saatanan palvontaan.

eikä hevarit todellakaan oo pelkästään nykyisiä teinejä.. hevi on tullut maailamaan 1960-luvun lopulla jonka lajin kannattajat olivat lähinnä sekalainen joukko hippejä ja rokkareita.

vaikkette näe jossain kaduilla mustaan pukeutuneita 30-50 wee olevii ihmisii, nii mistä tiiätte ettei heidän sisällä piile oma hevi. ette tiiä miten he pukeutuu kotonaan, millainen koti heillä on, millaista musiikkia he kuuntelevat. vaikkei he oikeesti pukeudu mustaan, pääkalloihin, piruihin tai tulenlieskoihin ETTE TODELLAKAAN VOI TIETÄÄ SIITÄ TYYPISTÄ MITÄÄN!!

siis älkää viittikö aina syrjii meitä oman lajimme kannattavia. te ette tiiä mitä me jengeissämme puhumme. voimme ihan hyvin jutella kukkasista ja sateenkaaresta.

vaikka oonkin hevari niin pyrin pukemaan tulevan lapseni mukavasti. en siis tarkoita että välttämättä mustaan.
        itellä ei oo varaa paljoo ostaa mitään uutta hienoo lapselleni, siksi kiertelenkin kirppareita ja ostan sielt mitä löydän. tällähetkelläkin kaapissa laatikossa on valkoisia, vihreitä, sinisiä bodeja joissa kuvina jotain pupuja, nalleja jne.
        isona pentu saa itse päättää miten pukeutuu, mitä musaa kuuntelee ja seuraako minun vai isänsä jalanjälkiä.
        isänsä ei oo hevari.

• hevarimuori
        devilgirl89 kirjoitti:

ei KAIKKI hevarit pukeudu mustaan, mikä on melko yleis käsitys vanhemmalla sukupolvella.

heverit käyttää aika paljon myös violettia, valkoista, tummansinistä, eri sävysiä vihhreitä, tummanpunaista jne.

miksi hevi pitää aina liittää johonkin saatananpalvontaan?? se ei sitä todellakaan ole!!
        vaikka musiikissa onkin hyökkäävää meininkii ja vähän synkkää teksitii, nii sitä ei silti tarvii aina heti liittää saatanan palvontaan.

eikä hevarit todellakaan oo pelkästään nykyisiä teinejä.. hevi on tullut maailamaan 1960-luvun lopulla jonka lajin kannattajat olivat lähinnä sekalainen joukko hippejä ja rokkareita.

vaikkette näe jossain kaduilla mustaan pukeutuneita 30-50 wee olevii ihmisii, nii mistä tiiätte ettei heidän sisällä piile oma hevi. ette tiiä miten he pukeutuu kotonaan, millainen koti heillä on, millaista musiikkia he kuuntelevat. vaikkei he oikeesti pukeudu mustaan, pääkalloihin, piruihin tai tulenlieskoihin ETTE TODELLAKAAN VOI TIETÄÄ SIITÄ TYYPISTÄ MITÄÄN!!

siis älkää viittikö aina syrjii meitä oman lajimme kannattavia. te ette tiiä mitä me jengeissämme puhumme. voimme ihan hyvin jutella kukkasista ja sateenkaaresta.

vaikka oonkin hevari niin pyrin pukemaan tulevan lapseni mukavasti. en siis tarkoita että välttämättä mustaan.
        itellä ei oo varaa paljoo ostaa mitään uutta hienoo lapselleni, siksi kiertelenkin kirppareita ja ostan sielt mitä löydän. tällähetkelläkin kaapissa laatikossa on valkoisia, vihreitä, sinisiä bodeja joissa kuvina jotain pupuja, nalleja jne.
        isona pentu saa itse päättää miten pukeutuu, mitä musaa kuuntelee ja seuraako minun vai isänsä jalanjälkiä.
        isänsä ei oo hevari.

ai saa käyttä myös violettia, valkoista jne. :) Joo huomaa, että tämän hevarin ja devilgirlin välillä on ikäeroa aika reippaasti. Kuten itsekin myöhemmässä vaiheessa kirjoitat, "hevarius" ei välttämättä näy päällepäin.

...oman lajimme kannattajia...
        hei onko sulle tärkeintä ihminen vai jonkun "hevarius". Luovuhan jo tollasista ryhmittelyistä, se on todella aika teinitouhua.

• klsfljq

Eli kysyitkö ihan tosissasi että mikä on hevarimamma? Jos kysyit tosissasi niin vastaan että hän on nainen joka kuuntelee heavy-musiikkia ja on raskaana tai on jo äiti, jotkut "hevarit" pukeutuvat musiikki tyylin mukaisesti tummiin vaatteisiin ja värjäävät hiuksiaan mustiksi ym. Mitään täysin selkeää muottia ei ole, esim itse kuuntelen paljon heavy-musiikkia ja pukeudun mustaan mielelläni mutten silti koe olevani mikään varsinainen hevari, itse en jaksa enää kolmekymppisenä lokeroida itseäni mutten silti tuomitse sellaisia jotka haluavat lukeutua tiettyyn ryhmään.

Meinaan pukea lapselleni sellaisia vaatteita jotka silmää miellyttävät, eli ihan tavallisiin lasten vaatteisiin. Se kyllä täytyy myöntää että näin juuri yhdessä kaupassa aivan ihanan lasten kokoisen Black Sabbathin t-paidan ja sen aijon hankkia lapselleni, en vielä yhtään tiedä että missä tilanteessa sen lapseni päälle puen, ehkä silloin kun vien hänet hoitoon isovanhemmilleen sillän oma isäni(yli50v.) pitää kyseisestä bändistä :)

• jokuvaaaan..
        devilgirl89 kirjoitti:

isänsä ei oo hevari.

Jos saatanalla ei ole mitään tekemistä hevin tai ideologiasi kanssa, miksi nimimerkkisi on "paholaistyttö"??? paholainen on sama kuin saatana. Tuolla nimimerkillä annat kyllä aika hurjan kuvan itsestäsi ja siitä mitä hevillä käsität...

• th.opiskelija

onhan se totta et tollainen ryhmittely on aika "teinimöistä" mutta eihän se kerro sitä onko hyvä vai huono äiti. Vastaajat tuntuu täällä olevansa jotenkin parempia äitejä. Niin ja btw vauvoille on ihan sama miten ne puetaan ne eivät eota esim vaaleanpunaista tai vaaleansinistä.
      Elkää pliis mammat alkako silti kuulostaa niiltä viisikymppisiltä, jotka luulevat olevansa parempia äitejä.

• devilgirl89

mua oikeesti ärsyttää todella paljon että jotkut kritisoi joittenkin tyylilajia mistä ei tiedä hevon p*skaakaan.

miks pitää aina ali arvioida toisia? se ei tee toisesta huonompaa ihmistä vaikka pukeutuisikin kokonaan mustaan ja on naamatäynä lävistyksii.

eikö tämä ikuinen nälviminen voisi loppua?

joitakin on kiinostanu tän keskustelun aikana miksi käytän nickii devilgirl89. se on vaan tullu lapsuudesta. sukulaiset kutsu lapsena "litle devil:ksi" siksi että olin perheen vanhin lapsi ja yhtäkkiä perheeseen tuli kaksoset ja jäin todella vähäiselle huomiolle. aloin tekemään jatkuvasti kaikke että saisin ees pienen murto-osan vanhempien huomiosta.
      sitä myötä on tullut nimimerkki devilgirl89.

sanoinkin edellisessä kirjoituksessani että olen jonkin asteen hevari. kuuntelen hevimusaa, hiukseni on mustat, muutama lävistys korvissa ja huulessa ja pukeudun mustaan. en todellakaan aina pukeudu niin. silloin kun on kaveri porukalla tapaaminen tai johonkin festariin. kotona saatan hillua jossain tuulipuvun housuissa ja miesten t-paidassa.

ja tosiaankin aijon pukea tulevan lapseni sellaisiin vaatteisiin mihin mulla ja miehellä on varaa. siks olen kierrelly kippareita ja etsinyt sieltä tähän mennessä kaikki vauvan vaatteet. kaikki ne on valkoisii, vaaleen sinisii tai vihreitä joissa kuvina jotain pupuja ja muita eläimii.

lapsi saa itse päättää sit isompana mitä vaatteita hän haluu laittaa päällensä. elikkä seuraako minun vai isänsä jalanjalkiä.. lapsen isä ei pukeudu muuten mustaan kuin t-paitaan. muuten kulkee farkuissa ja lippalakissa.

• nuo kommentit muilta...huoh..

etenkin "lapset rakastaa punaista ym värejä"..hahaah .kuka on keksinyt että lapsi rakastaa niitä??olisko se niin et äitit rakastaa niillä rakennella jotain vaaleanpunasta elämää ittelleen. mulla on poika(nyt 17v...) ja kun hän oli vauva,oli muotia kun pienilläkin oli ns.sali verkkarit..ihan sini-vaaleansini.. ja sitten oli muotia mustat farkut ja nahkatakki kun poika oli n.5v. teinkö väärin kun niihin puin hänet??huhhhuh..kyllä on tosiaan kaikki olevinaan maailman parhaita äitejä vaatteiden perusteella. onneksi me kaikki kuitenkin saadaan tehä loppupelissä itte asiat niiku halutaan vaik kommennttia heittäski joku..oon muuten raskaan 19 3 ja mulla on miltei kaikki kotivaatteet mustia,mulla on miltei aina musta tukka.. ja nenässä läväri,ja korvissa about 7 reikää..apua..oonkohan huono äiti...???mutta vastapainoksi kaikille kauhisteleville : kuuntelen reijo kallioo..anne mattilaa..simo silmua..ym ym..joten huokaskaa helpotuksesta. ja sulle toivotan onnea,ja nimen omaa ARVOSTA OMAA TAPAASI ELÄÄ :) nää muut on kateita..hih

• rv 32+1

tällä palstalla tuntuu olevan tapana että ihmiset tule nälvimään toisia ihan pelkästä nälvimisen ilosta. hevimammat etsivät toisiaan, ei tänne kaivata niitä muita kritisoimaan. hevimammat muodostaa varmasti oman laumansa. ihan samanlaista ryhmittelyä se o ku teiniäidit ja muut, eli ei ainakaan mun mielestä mitenkään teiniä.

ite en ole tyyliltäni hevari, rokkari kylläkin. ja ny en puhu sellasesta pikkurokkariudesta vaan ihan silmiinpistävästä, senpä takia uskaltauduin kirjottamaan. pikkusen kaapista löytyy tasan yksi musta vaate, nimittäin äitini ostama guns'n'roses -body. muuten pojan vaatteet ovat väreiltään lähinnä sinistä, ruskeaa, harmaata, vihreetä ym. vastaavaa. vauvahan näkee ensimmäisenä valkosen, mustan, punasen, oranssin ja keltasen, mutta ei se niitä omista vaatteistaan kahtele. ihan sama kaikki nalle puhit ja pääkallot. ei se lapsi niitä omista vaatteitaan kattele, ihan turha niistä höpöttää. vanhempien iloksiha ne o.

hölmöähän se on, mut kyl mä ostasin salamana sellasen pääkallotutin jos jostaki löytäisin.

• devilgirl89
        rv 32+1 kirjoitti:

tällä palstalla tuntuu olevan tapana että ihmiset tule nälvimään toisia ihan pelkästä nälvimisen ilosta. hevimammat etsivät toisiaan, ei tänne kaivata niitä muita kritisoimaan. hevimammat muodostaa varmasti oman laumansa. ihan samanlaista ryhmittelyä se o ku teiniäidit ja muut, eli ei ainakaan mun mielestä mitenkään teiniä.

ite en ole tyyliltäni hevari, rokkari kylläkin. ja ny en puhu sellasesta pikkurokkariudesta vaan ihan silmiinpistävästä, senpä takia uskaltauduin kirjottamaan. pikkusen kaapista löytyy tasan yksi musta vaate, nimittäin äitini ostama guns'n'roses -body. muuten pojan vaatteet ovat väreiltään lähinnä sinistä, ruskeaa, harmaata, vihreetä ym. vastaavaa. vauvahan näkee ensimmäisenä valkosen, mustan, punasen, oranssin ja keltasen, mutta ei se niitä omista vaatteistaan kahtele. ihan sama kaikki nalle puhit ja pääkallot. ei se lapsi niitä omista vaatteitaan kattele, ihan turha niistä höpöttää. vanhempien iloksiha ne o.

hölmöähän se on, mut kyl mä ostasin salamana sellasen pääkallotutin jos jostaki löytäisin.

kiva kuulla ja lukea että täällä on positiivistakin juttua. ettei ihan yksin tarvii olla tätä mieltä mitä olen.

kiitoksia kannustaville.

ja ne jotka jaksaa aina nälviä toisia, ollakseen itse parempi, saavat luvan painuu hevon ********

• Imbor
        devilgirl89 kirjoitti:

kiva kuulla ja lukea että täällä on positiivistakin juttua. ettei ihan yksin tarvii olla tätä mieltä mitä olen.

kiitoksia kannustaville.

ja ne jotka jaksaa aina nälviä toisia, ollakseen itse parempi, saavat luvan painuu hevon ********

Heissan,

Olen 25-vuotias joten en pidä itseäni ainakaan ihan teininä enää. Työskentelen nuorisokodissa jossa aikuisena oleminen on erittäin tärkeää. Olen hevari siinä mielessä miten se yleensä ymmäretään: kuuntelen hevimusiikkia ja pääsääntöisesti käytän mustia vaatteita ja tukka on musta. Olen menossa naimisiin ensi keväänä, mutta en ole vielä ihan varma haluanko koskaan lapsia. Eiköhän se selkiä sitten ajallaan. Olen kuitenkin miettinyt että lapseni pukisin hänelle sopiviin vaatteisiin ja sään mukaisesti. Päättäkööt sitten itse isompana mitä haluaa päälleen laittaa, alkakoon vaikka hoppariksi kunhan on onnellinen elämäänsä.

Devilgirlillä olikin tarina mistä hänen nimimerkkinsä on kotoisin, mutta itse käytän joskus vastaavia merkkejä huvikseni. Näyttelen myös suomen suurimassa indieleffaporukassa, teemme pääsääntöisesti kauhuelokuvia ja eräs roolihenkilöni on nimenomaan saatananpalvoja. "hevarit" ovat yleensä hyvin leppoisaa väkeä ja osaavat nauraa itselleen. Saatanaa ja siihen viittaavia asioita satetaan usein korostaa vain itseironian vuoksi, koska muut ihmiset pitävät meitä joka tapauksessa satanisteina/saatananpalvojina" muuten vaan omituisina. Taustalla ei tarvi olla sen kummempaa ideologiaa, vaan tämä kaikki vedetään huumorilla ja pilke silmäkulmassa. Oman musiikkityylimme kannattajina voimme olla fanaattisiakin, mutta siihen se sitten jääkin.

Kunhan lapsella on rakastavat ja huolehtivat vanhemmat, ei ole mitään merkitystä sillä miten hänen vanhempansa pukeutuvat tai miten he pukevat lapsensa, kunhan vaatetus on säänmukainen. :)

• lapsellisen..
        devilgirl89 kirjoitti:

kiitoksia kannustaville.

ja epäkypsän kuvan olet kyllä itsestäsi tässä keskustelussa antanut. Et siksi, että olisit hevari, vaan epäasiallisen kirjoittelun vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      177
      6990
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      231
      4032
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      67
      3341
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      79
      2798
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      7
      2176
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2075
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      2
      1862
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1541
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      44
      1442
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      46
      1378
    Aihe