heippa! syöttekö te candy kingejä..siis semmoisia, mitä tuoteselosteen mukaan saa syödä?
mietin vaan, että siinähän kuitenkin karkkilapiot on olleet kosketuksissa myös sellaisten namien kanssa mitkä ovat keliaakikolta kiellettyjä..itse en ole uskaltanut ottaa, vaikka mieli olisi monet kerrat tehnyt:
syöttekö..
4
589
Vastaukset
- jontsis77
Sain keliakiadiagnoosini vasta kesällä, mutta en ole arvannut syödä irtokarkkeja sen jälkeen juuri tuosta syystä.
- Tiiva
En syö juuri tuosta samasta syystä. Jos on joskus oikein tehnyt mieli, olen ostanut paperipäällyisteisiä irtokarkkeja, siis sallittuja sellaisia.
- syön
Ostan ja syön candy king-irtokarkkeja. Siis niitä mitä tuoteselosteen mukaan saa syödä. Keliakia ollut diagnosoituna 8 vuotta.
- myöskin
Olen sitä mieltä että jos yksi millihippunen gluteenia on tipahtanut juuri siihen karkkiin jonka minä otan niin se ei kuitenkaan suolinukkaani tuhoa. En siis usko nukan tuhoutuvan niin pienestä. Sama juttu leipien ollessa vierekkäin, en ole koskaan nähnyt että leivästä mitään lentelisi viereiseen leipään, ja käytän samaa voirasiaa muiden kanssa, samoin leikkuualustaa ja leivänpaahdinta. Samaa periaatetta olen noudattanut kohta 30 vuotta ja kunnossa olen. Käytän myös tuotteita joissa lukee että saattavat sisältää jäämiä gluteenista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802220- 1751841
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261484- 1091220
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1651099Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud238925