Edullista majoitusta Lontoosta tai läheltä?

Ruis

Nyt rupesi kiinnostamaan Lontoon reissu, mahdollisesti kahden vuoden päästä valmistumislahjaksi itselleni.(tai jonkun muun hyvän syyn varjolla)

Mutta kysymys onkin, että osaisiko joku suositella hyvää ja kohtuuhintaista majoitusta Lontoosta tai vaikka lontoon läheltäkin, hieman rauhallisemmasta miljööstä?

Silleen, ettei tarvitsisi ottaa kallista valmismatkapakettia , vaan voisi ottaa lennot ja majoituksen erikautta. Ja mukaan olisi lähdössä ehkä meidän tyttökin(joka reissuun lähdettäessä olisi vajaa 10 vuotias.), joten hyvä majoitus lapsen kannaltakin kiinnosta.

Niin ja reissussa oltais ehkä 2 vkoakin(tai pidempäänkin).

23

6775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eu01

      Kerrankin joku kysyy niin ajoissa eikä pari viikkoa ennen lähtöä. Hyvä! Näin ihan varmasti saat parhaan mahdolliset hinnat, niin lentojen kuin hotellienkin. Riittää kuitenkin puoli vuotta ennen lähtöä. Tällöin pystyy jo ostamaan lentoliput (siinä vaiheessä edullisimmin) ja ajoissa varaamaan majoitukset.

      On vaikea sanoa mikä on tilanne kahden vuoden päästä. Mutta jos matka olisi esim. ensi vuoden maaliskuussa...
      1. Lentoyhtiöksi valitsisin easyjet (katso http://www.easyjet.com ) ja menopaluuliput Helsinki - Lontoo Gatwick saisin n. 75:lla eurolla.
      2. Hotellia etsisin täältä: http://www.travelodge.co.uk/explore_the_uk/index.php - voisin saada hotellihuoneen kolmihenkiselle perheelle hintaan alk. 19 puntaa/ yö.

      No niin, mutta jos kahden vuoden päästä, niin täytyy palata asiaan vähän myöhemmin.

      • Erittäin paljon tiedoista, nuilla hinnoilla saattais matkan ajankohta aikaistuakin kiitettävästi..
        Pitää kuitenkin realistisesti varata reilumpi aika matkakassan kartuttamiseen..mutta näillä tiedoilla pääsee jo hyvään alkuun ja saa vähän realiteettia noin suurinpiirtein hinnoista. Toki hinnat muuttuvat matkustusajankohdan ym. mukaan..


      • Jeppe79
        Ruis kirjoitti:

        Erittäin paljon tiedoista, nuilla hinnoilla saattais matkan ajankohta aikaistuakin kiitettävästi..
        Pitää kuitenkin realistisesti varata reilumpi aika matkakassan kartuttamiseen..mutta näillä tiedoilla pääsee jo hyvään alkuun ja saa vähän realiteettia noin suurinpiirtein hinnoista. Toki hinnat muuttuvat matkustusajankohdan ym. mukaan..

        Itse lähden melko impulsiivisesti matkalle. Varaan viikkoa kahta aikaisemmin.

        Sunnuntaina palasin Lontoosta "halpa matkalta" ja helvetin hauskaa oli.

        Meno lennon otin Ryanairilla ja paluun Sterlingillä.
        Lontoossa asuin Belgrove hotellissa King's Crossin vieressä. Loistava sijainti ja 1hh maksoi 50 puntaa yöltä aamiaisen kanssa. Huone siisti ja kaikinpuolin ok.

        Kuljetukset otin Easybus.co.uk kautta hinnat vaihtelevat suuntaansa 4-7 puntaa. Toki jos Heathrowille lennät niin ota metro.

        Aikaisemmin olen myös majaillut stpancras "hotelliketjun" hotelleissa. California, Montana ja Montana excel. Ihan jees hotelleja ovat olleet.

        Käy ihmeessä katsomoassa musikaali. Itse katsoin We Will Rock You:n joka pyörii nyt (valehtelnko) 7 vuotta Dominion teatterissa. Liput ostin samana päiväna ja hinta oli 22,50 GBP. Liput saat edullisemmin Leicester Squaren kioskeilta. TKTS:n kojulla aina ruuhkaa joten käytä jotain toista.

        Oikein hyvää matkaa Lontooseen, varmasti nautit matkastasi :-)


    • = )

      Itse asun Tampereen lähellä, joten olen matkustanut aina Ryanairilla, matkan hinta on ollut edestakaisena n 50-100e välillä ja hintaan tosin vaikuttaa ratkaisevasti varausaika...Joskus tosin Ryanairilla olisi ollutkin halvempi matka varauksen teon jälkeen, eli aina ei päde se, että hinnat nousee sitä mukaan kuin lentokone täyttyy...

      Hotellitarjonta on valtava ja kannattaa tutkailla hotellivertailujakin. Itsellä on ollut hotellit suht keskustassa ja aina metroaseman lähettyvillä! Jalan on tullut kuljettua valtavasti, mutta metrolla pääsee näppärästi ja nopeasti paikasta toiseen... Itse olen aina ollut naisporukalla liikkeellä ja useimmiten päivät olivat aktiivista klo 9-20 kaupungilla liikkumista ja totesin että oma 10-vuotiaani ei olisi porukassa pysynyt, siispä lähdemme omalla sakilla ensi vuonna...Lontoossa ei katsominen ikinä lopu!

      • Löysin muuten tosi hyvät nettisivut, missä tosi hyvin tietoa majoitusvaihtoehdoista ym. ja löytyi asiakkaiden arviointeja ja kommentteja eri hotelleista ja muista majoituksista. Hinta ja muut tiedotkin oli tosi hyvin esillä ei yhtään tarvinnut arvuutella paljonko yöpyminen tulis maksamaan ym.

        Eli www.booking.com


      • = )
        Ruis kirjoitti:

        Löysin muuten tosi hyvät nettisivut, missä tosi hyvin tietoa majoitusvaihtoehdoista ym. ja löytyi asiakkaiden arviointeja ja kommentteja eri hotelleista ja muista majoituksista. Hinta ja muut tiedotkin oli tosi hyvin esillä ei yhtään tarvinnut arvuutella paljonko yöpyminen tulis maksamaan ym.

        Eli www.booking.com

        Itse varasin booking.comin kautta viime vuonna yhden reissun koko perheellemme...ja palvelu oli tosi hyvää, sain välillä suomenkielisestikin vastauksia kysymyksiini koskien hotellihuoneen hinnoittelua.Valitettavasti vain heillä oli väärää infoa ylimääräisestä lisävuoteesta ja jouduimme maksamaan lähes 100 e lisää hotellista lähtiessä. Saimme tosin yhden yön tingittyä pois hinnasta, eli aina ei sivujen tiedot vastaa hotellin omia tietoja (on varmaan harvinaista).Otimme tietenkin yhteyttä varausfirmaan, saimme pahoittelun, mutta asialle ei voinut mitään. Tosin tämän jälkeen oli tietoja muutettu hotellin sivuilla, joten asia oli kuitenkin otettu käsittelyyn
        Tällaisilta sivuilta olen löytänyt myös hyviä vaihtoehtoja : www.alpharooms.com, www.accorhotels.com, www.pallontallaajat.com


      • hostellia nimeltä
        = ) kirjoitti:

        Itse varasin booking.comin kautta viime vuonna yhden reissun koko perheellemme...ja palvelu oli tosi hyvää, sain välillä suomenkielisestikin vastauksia kysymyksiini koskien hotellihuoneen hinnoittelua.Valitettavasti vain heillä oli väärää infoa ylimääräisestä lisävuoteesta ja jouduimme maksamaan lähes 100 e lisää hotellista lähtiessä. Saimme tosin yhden yön tingittyä pois hinnasta, eli aina ei sivujen tiedot vastaa hotellin omia tietoja (on varmaan harvinaista).Otimme tietenkin yhteyttä varausfirmaan, saimme pahoittelun, mutta asialle ei voinut mitään. Tosin tämän jälkeen oli tietoja muutettu hotellin sivuilla, joten asia oli kuitenkin otettu käsittelyyn
        Tällaisilta sivuilta olen löytänyt myös hyviä vaihtoehtoja : www.alpharooms.com, www.accorhotels.com, www.pallontallaajat.com

        The Genarator. Se on nuorisohostelli. Omat huoneet (tai halutessa yhteismajoitus huoneessa jossa kerrossängyt, jos tosi halvalla haluat)on, mutta wc:t käytävillä ja suihkut kuten uimahallissa. Suihkuverhot kyllä sentään tais olla.
        2 krt kävin nuorempana. Tykkäsin kovasti. Kävelymatkan päässä British Museumista / Oxford Streetiltä. Noin 10 vuotta sitten matkani The Generatorissa maksoi lentoineen päivineen noin 3500 markkaa eli 600 euroa nykyrahassa. Eikä silloin ollut olemassa halpalentoja, eikä nettivarausjuttuja, matkatoimiston kautta varasin.
        Generator on vielä toiminnassa, on oikein hyvä edullinen paikka, ja nuorille ihmisille just suunnattu.
        Menisin, jos olisin nuori, mutta kun olen jo "vanha", 37v, niin seuraavaksi meidän perhe menee oikeaan hotelliin ;)
        Mutta kun omat lapset on Lontoo-iässä, että yksin uskaltaa reissuun päästää, varmaan tuuppasen ne Generatoriin. Taitaa viellä olla joku ketju, eli muualla Euroopassa on kanssa niitä. Hyvin hoidettu ja siisti, vaikka onkin halpa.


      • lasten kanssa...?
        hostellia nimeltä kirjoitti:

        The Genarator. Se on nuorisohostelli. Omat huoneet (tai halutessa yhteismajoitus huoneessa jossa kerrossängyt, jos tosi halvalla haluat)on, mutta wc:t käytävillä ja suihkut kuten uimahallissa. Suihkuverhot kyllä sentään tais olla.
        2 krt kävin nuorempana. Tykkäsin kovasti. Kävelymatkan päässä British Museumista / Oxford Streetiltä. Noin 10 vuotta sitten matkani The Generatorissa maksoi lentoineen päivineen noin 3500 markkaa eli 600 euroa nykyrahassa. Eikä silloin ollut olemassa halpalentoja, eikä nettivarausjuttuja, matkatoimiston kautta varasin.
        Generator on vielä toiminnassa, on oikein hyvä edullinen paikka, ja nuorille ihmisille just suunnattu.
        Menisin, jos olisin nuori, mutta kun olen jo "vanha", 37v, niin seuraavaksi meidän perhe menee oikeaan hotelliin ;)
        Mutta kun omat lapset on Lontoo-iässä, että yksin uskaltaa reissuun päästää, varmaan tuuppasen ne Generatoriin. Taitaa viellä olla joku ketju, eli muualla Euroopassa on kanssa niitä. Hyvin hoidettu ja siisti, vaikka onkin halpa.

        En ehkä veisi 10-vuotiasta ensimmäisenä Generatoriin, vaikka se ihan mielenkiintoinen paikka onkin :).

        Hostellit on kyllä käypä ja halpa, joskaan harvoin kovin siisti, majoitusvaihtoehto Lontoossa. Niissä on vain se pieni mutta, että monet ei majoita lapsia joko lainkaan, tai eivät ainakaan jaetussa dormissa. Yksityinen huone hostellissa taas saattaa hyvinkin tulla halvan hotellihuoneen hintoihin, eikä taso yleensä ole vastaava.

        Hostelleissa on kuitenkin eroja, eli toki niitäkin voi ja kannattaa katsoa, mutta kehoittaisin varmistamaan aina etukäteen millainen käytäntö heillä on lasten suhteen.


    • lontooveteraani

      minä aina suunnittelen matkojamme Lontooseen hyvissä ajoin ennen matkaa, otan selvää mitä majoituspaikkoja on olemassa ja vertaan hintoja, sijainti jne ennenkuin varaan.
      Olemme majoittuneet Charlotte Guest Houseen West Hampsteadiin kerran, ihan ok paikka missä kunnon enkkuaamiainen millä jaksaa iltaan asti. Ihana ja rauhallinen alue lähellä Hampsteadiä, metrolla keskustaan 10-15 minuuttia. Joten sen voin suositella, heiltä löytyy perhehuoneetkin. Toinen vaihtoehto on Pickwick Hall joka sijaitsee Bloomsburyn alueella aivan British Museon vastapäätä ja sieltä voi kävellä keskustaan parissa minuutissa. Molemmat paikat ovat joko hostelli tai B&B. Pickwick Hallissa löytyy myös perhehuone, huoneissa on sekä mikro että jääkaappi, yhtenäinen keittiö löytyy hostellista sekä pesukone/kuivauskone.
      Pickwick Hallin omistaja, muistaakseni Peter nimeltään, on erittäin auttavainen ja ystävällinen, häneltä saa paljon apua.

      Varattiin Ryanairin kautta matkan jo puoli vuotta aikaisemmin, meitä on 4 ja meidän matka maksoi 112 meno-paluu, emme ota muuta kuin käsimatkalaukkuja joten check in sujuu tietokoneen kautta ja kaupan päälle saatiin priority boarding, eli olemme heidän joukossa jotka saavat nousta koneeseen ensimmäisinä.
      Olen tähän asti ollut tyytyväinen Ryanairin matkoihin, olen jo yli 10 vuotta käyttänyt heidän palvelua.
      Meidän neljän hengen matka tuli maksamaan 112€ lennoista sekä 600£ 6 yön majoituksesta, siihen lisätään sitten kuljetukset ynnä muuta kuin ruoka, nähtävyydet ja ostokset. Mutta halvemmalla voi hyvinkin viihtyä vaikkei huippuhotellissa asuisi. Olen sitä mieltä etten halua tuhlata rahaa matkustamiseen enkä majoitukseen, koska mulle on muut asiat tärkeää, hostellissa käyn vain suihkussa ja nukkumassa kerran päivässä. Tuhlaan rahat mieluummin muihin menoihin kuten museot,retket, ostoksiin, musikaaleihin ja muihin minulle enemmän tärkeitä asioita kun esim.majoitus.

      • Ruis

        Niin itsekin tykkään suunnitella ja ottaa selvää ajoissa. Ja itse en mitään luksus hotellia/majoitusta kaipaa. Kunhan on perus hyvä majoitus.. eikä tietenkään aamuyöhön huutavaa baaria ihan naapurissa. Ja olemme jopa miettineet, että lähtisimme majoittumaan lontoon keskustan ulkopuolelle, missä halvempaa majoitusta tarjolla ja eipä mikään Lontoon läheinen maaseutukaan ole täysin poissuljettu vaihtoehto. Esim. n. 85km Lontoosta sijaitsee Arundelin kaupunki, mikä on alkanut kiinnostaa ihanien maalaismaisemien ja ihanien kävelyretkien paikkana. Ja sieltä pääsisi kuitenkin vielä Lontooseenkin suhkot mukavasti:) Mutta katellaan minne tie vie:)


      • Minä vaan...

        Hei!

        Osaatko suositella jotain hotellia King's Cross tai Russell Square -asemien lähettyviltä?
        Toiveena olisi majoittua tummansinisen tube-linjan asemien lähelle, mielellään jomman kumman näistä.
        Meitä olisi nelihenkinen perhe lähdössä ensi keväänä matkaan. Vaatimuksena on perussiisti hotelli aamiaisella. Tarkoituksen ei ole viettää aikaa hotellissa, vaan sukulaisteni luona. Heidän luokseen emme pysty majoittumaan tilanahtauden vuoksi.
        Muitakin hotellisuosituksia otetaan vastaan.

        Aika paljon olen näitä hotelleja katsonut ja vertaillut netissä ja välillä tuntuu aika toivottomalta. Lontoon hotellit tuntuvat olevan aika huonotasoisia ja kalliita verrattuna monen muuhun keskieurooppalaiseen kaupunkiin.


      • lontooveteraani
        Minä vaan... kirjoitti:

        Hei!

        Osaatko suositella jotain hotellia King's Cross tai Russell Square -asemien lähettyviltä?
        Toiveena olisi majoittua tummansinisen tube-linjan asemien lähelle, mielellään jomman kumman näistä.
        Meitä olisi nelihenkinen perhe lähdössä ensi keväänä matkaan. Vaatimuksena on perussiisti hotelli aamiaisella. Tarkoituksen ei ole viettää aikaa hotellissa, vaan sukulaisteni luona. Heidän luokseen emme pysty majoittumaan tilanahtauden vuoksi.
        Muitakin hotellisuosituksia otetaan vastaan.

        Aika paljon olen näitä hotelleja katsonut ja vertaillut netissä ja välillä tuntuu aika toivottomalta. Lontoon hotellit tuntuvat olevan aika huonotasoisia ja kalliita verrattuna monen muuhun keskieurooppalaiseen kaupunkiin.

        ovat esim. The Lancaster. Käy sivulla www.grangehotels.com ja tarkista onko esimerkiksi heillä special offers juuri niille päiville jolloin matkustatte. The George sijaitsee aika lähellä Russell Square. Imperial hotels on hotelliketju jotka omistavat 4-5 hotellia alueella.
        Pickwick Hall on hostelli joka ei tietenkään voi verrata hotelliin mutta hyvällä alueella lähellä ydinkeskustaa.
        Toivottavasti löytyy joku hyvä majoituspaikka. www.tripadvisor.com antaa hyviä vinkkejä kaikista Lontoon hotellista, siellä kannattaa käydä ennenkuin varaa paikan.


      • lontooveteraani kirjoitti:

        ovat esim. The Lancaster. Käy sivulla www.grangehotels.com ja tarkista onko esimerkiksi heillä special offers juuri niille päiville jolloin matkustatte. The George sijaitsee aika lähellä Russell Square. Imperial hotels on hotelliketju jotka omistavat 4-5 hotellia alueella.
        Pickwick Hall on hostelli joka ei tietenkään voi verrata hotelliin mutta hyvällä alueella lähellä ydinkeskustaa.
        Toivottavasti löytyy joku hyvä majoituspaikka. www.tripadvisor.com antaa hyviä vinkkejä kaikista Lontoon hotellista, siellä kannattaa käydä ennenkuin varaa paikan.

        Majapaikoista, lennosta ym. otetaan mielellään vielä vastaan. Nyt iski hinku päästä joulukkuussa lontooseen muutamaksi päiväksi tai vkoksi hieman rahatilanteen mukaan.:) Saattaisi viimein löytyä budjetista sopiva rako pieneen reissuun.


      • lontooveteraani
        Ruis kirjoitti:

        Majapaikoista, lennosta ym. otetaan mielellään vielä vastaan. Nyt iski hinku päästä joulukkuussa lontooseen muutamaksi päiväksi tai vkoksi hieman rahatilanteen mukaan.:) Saattaisi viimein löytyä budjetista sopiva rako pieneen reissuun.

        ja tällä kertaa on varattu Parkwood Hotel joka sijaitsee Marble Archin metroaseman lähellä ja Hyde Parkin vastapäätä, eli keskustassa. Maksamme noin 75£ per yö tuplahuoneesta. Voin myös suositella Edward Lear joka sijaitsee samalla lähistöllä. Nyt kannattaa varata hotellia jos joulukuussa matkustatte. Riippuen haluatteko lentää Tampereelta taikka Heslingistä, sieltähän löytyy Ryanair sekä Easyjet, niillä olen itse lentänyt ja ostanut edullisia matkoja. Käyn aina www.tripadvisor.com kautta tarkistamassa hotelleja ennenkuin varaan.


      • monta hotellia
        Minä vaan... kirjoitti:

        Hei!

        Osaatko suositella jotain hotellia King's Cross tai Russell Square -asemien lähettyviltä?
        Toiveena olisi majoittua tummansinisen tube-linjan asemien lähelle, mielellään jomman kumman näistä.
        Meitä olisi nelihenkinen perhe lähdössä ensi keväänä matkaan. Vaatimuksena on perussiisti hotelli aamiaisella. Tarkoituksen ei ole viettää aikaa hotellissa, vaan sukulaisteni luona. Heidän luokseen emme pysty majoittumaan tilanahtauden vuoksi.
        Muitakin hotellisuosituksia otetaan vastaan.

        Aika paljon olen näitä hotelleja katsonut ja vertaillut netissä ja välillä tuntuu aika toivottomalta. Lontoon hotellit tuntuvat olevan aika huonotasoisia ja kalliita verrattuna monen muuhun keskieurooppalaiseen kaupunkiin.

        Hei, olin perheineni viimeksi samaisella alueella. Olimme yötä Morton hotel-nimisessä hostellissa. Kulman takana on tuo russell square metroasema. Siitä pääsee kätevästi metrolla lentokentälle ja takaisin.

        tosin metrolla liikkuminen on erittäin kätevää, eli pelkän lentokenttäyhteyden takia ei kannata rajoittaa majoituksen etsintää.
        Ennemmin etsisin majapaikan läheltä niitä kohteita ja nähtävyyksiä, jotka kiinnostaa.

        Palstalla on kovasti kehuttu Pickwck hall-nimistä hostellia, mutta meillä oli siitä tuore negatiivinen kokemus, kun etukäteen maksettu huone ei ollutkaan vapaana. Olivat siis ylibuukanneet reilusti.

        Mutta ei hätää, Lontoo on tosiaan täynnä majapaikkoja, tähtiluokituksesta kannattaa aina tipauttaa yksi Tähti* pois, ja aamupala on vaatimattomampi mitä me Scandinaaviseen buffet-pöytään tottuneet. Esim juustoa on harvoin tarjolla, yleensä pelkkää marmeladia tai joku siivu makkaraa.

        Tuttavamme olivat hiljan myös Lontoossa ja yöpyivät samalla alueella, Hotel russell-nimisessä vanhassa victorian ajan hotellissa. oli kuulemma erittäin tasokas ja hinta oli tarjouksessa.

        Joten kannattaa kyllä vaan kyttäillä ja mieluusti hakea tarjouksia muiltakin sivuilta kuin booking.comista, heidän hintansa tuppaa olemaan monesti aika kallis.

        Imperial-ketjulla tosiaan useita majapaikkoja sinä vieressä, ja Kings Crossin lähellä paljon B&B paikkoja, joista ei kylläkään omaa kokemusta.


      • Lontooseen
        Ruis kirjoitti:

        Majapaikoista, lennosta ym. otetaan mielellään vielä vastaan. Nyt iski hinku päästä joulukkuussa lontooseen muutamaksi päiväksi tai vkoksi hieman rahatilanteen mukaan.:) Saattaisi viimein löytyä budjetista sopiva rako pieneen reissuun.

        Kannattaa ehkäpä ensiksi miettiä, haluatko majapaikan keskustasta, keskustan liepeiltä vai vielä kauempana Lontoosta? Olen itse lähdössä lokakuun alussa neljän yön reissulle Lontooseen ja ennen matkan varaamista olin ajatellut yöpyväni tällä kertaa keskustan ulkopuolella, koska olen kolmesti käynyt aiemmin ja aina yöpynyt lähellä keskustaa.

        Etsimisen jälkeen löysin halvan ja hyvän hotellin Brentfordista, Thames-joen varrelta, Kew Gardensin vierestä. Premier Inn -ketjun tarjoushinta oli 29 puntaa per yö kahden hengen huoneelta (ilman aamiaista). Tämä sama hinta näyttää muuten olevan voimassa joulukuussakin. Kun tähän hintaan (116 punnasta puolet eli 58 puntaa on noin 68 euroa) lisää lennot, jotka maksoivat Visa-kuluineen 64 euroa, tulee yhteishinnaksi 132 euroa neljän päivän Lontoon lomalle.

        Toki tulee muita kuluja eli junamatkat Gatwickista mennen tullen esim. 2 päivän travelcardit muuallakin käymiseen (zones 1-4) eli näistä tulee 26 euroa. Jos tällaiset pakolliset, kiinteät kulut laskee yhteen, hinnaksi tulee 158 euroa per henkilö. Ei paha. Muutenhan hinta olisi sama, jos matkustaa yksinkin, mutta majoitus nostaa hintaa, jos ei voi jakaa kahden hengen huonetta.

        Toivottovasti tästä oli sinulle jotain apua matkan suunnittelussa!


      • Lontooseen kirjoitti:

        Kannattaa ehkäpä ensiksi miettiä, haluatko majapaikan keskustasta, keskustan liepeiltä vai vielä kauempana Lontoosta? Olen itse lähdössä lokakuun alussa neljän yön reissulle Lontooseen ja ennen matkan varaamista olin ajatellut yöpyväni tällä kertaa keskustan ulkopuolella, koska olen kolmesti käynyt aiemmin ja aina yöpynyt lähellä keskustaa.

        Etsimisen jälkeen löysin halvan ja hyvän hotellin Brentfordista, Thames-joen varrelta, Kew Gardensin vierestä. Premier Inn -ketjun tarjoushinta oli 29 puntaa per yö kahden hengen huoneelta (ilman aamiaista). Tämä sama hinta näyttää muuten olevan voimassa joulukuussakin. Kun tähän hintaan (116 punnasta puolet eli 58 puntaa on noin 68 euroa) lisää lennot, jotka maksoivat Visa-kuluineen 64 euroa, tulee yhteishinnaksi 132 euroa neljän päivän Lontoon lomalle.

        Toki tulee muita kuluja eli junamatkat Gatwickista mennen tullen esim. 2 päivän travelcardit muuallakin käymiseen (zones 1-4) eli näistä tulee 26 euroa. Jos tällaiset pakolliset, kiinteät kulut laskee yhteen, hinnaksi tulee 158 euroa per henkilö. Ei paha. Muutenhan hinta olisi sama, jos matkustaa yksinkin, mutta majoitus nostaa hintaa, jos ei voi jakaa kahden hengen huonetta.

        Toivottovasti tästä oli sinulle jotain apua matkan suunnittelussa!

        netistä todella paljon erilaisia vaihtoehtoja ja alpharooms&Tripadvisor sivut ovat tulleet tutuiksi. Eilen tosiaan tutkittiin hotelli valikoimaa vielä kerran ja niitähän löytyy sitten ihan joka lähtöön. Mieheni ja minun silmiin osui myös tuo premier in hotelli ja sen keskeinen sijainti thames joen varrella parlamenttitaloa vastapäätä.

        Olemme kiinnoistuneet käyntikohteina kaikesta vintage ja 60'&70' lukujen tärkeistä kohteista. mm. abey roadilla ja quuens ridella (missä muusikko Marc Bolan kuoli) haluamme käydä. Jossain päin tais löytyä kunnon vintage markkinat, mistä löytää levyjä vaatteita ym. Toki haluamme myös vierailla katsomassa Big Beniä ja muitakin tunnettuja nähtävyyksiä. Mutta vintage kohteet ovat silti ylitse muiden.

        Tämä on eka kerta lontoossa ja olo on kuin lapsella karkkikaupassa, ei tiedä mitä haluaisi käydä katsomassa/tekemässä ensin. Ajankohta olis näillä näkymin 20-28.12.09 paikkeilla.

        Tarkoitus lähteä pienen budjetin reissulle ja olemme valmiit tinkimään majoituksesta.(mutta mihinkään haisevaan loukkoon emme kuitenkaan halua.)


      • Ruis kirjoitti:

        netistä todella paljon erilaisia vaihtoehtoja ja alpharooms&Tripadvisor sivut ovat tulleet tutuiksi. Eilen tosiaan tutkittiin hotelli valikoimaa vielä kerran ja niitähän löytyy sitten ihan joka lähtöön. Mieheni ja minun silmiin osui myös tuo premier in hotelli ja sen keskeinen sijainti thames joen varrella parlamenttitaloa vastapäätä.

        Olemme kiinnoistuneet käyntikohteina kaikesta vintage ja 60'&70' lukujen tärkeistä kohteista. mm. abey roadilla ja quuens ridella (missä muusikko Marc Bolan kuoli) haluamme käydä. Jossain päin tais löytyä kunnon vintage markkinat, mistä löytää levyjä vaatteita ym. Toki haluamme myös vierailla katsomassa Big Beniä ja muitakin tunnettuja nähtävyyksiä. Mutta vintage kohteet ovat silti ylitse muiden.

        Tämä on eka kerta lontoossa ja olo on kuin lapsella karkkikaupassa, ei tiedä mitä haluaisi käydä katsomassa/tekemässä ensin. Ajankohta olis näillä näkymin 20-28.12.09 paikkeilla.

        Tarkoitus lähteä pienen budjetin reissulle ja olemme valmiit tinkimään majoituksesta.(mutta mihinkään haisevaan loukkoon emme kuitenkaan halua.)

        ja matka vois pidentyäkin jos tiedossa olisi todella edullinen majoitus ja lennot. katoin just easy jetiltä, että jos matkustais 20.12.09-2.1.2010 välisenä aikana niin kolmelta hengeltä lennot ois yhteensä 150,30€


    • Taquo

      Kannattaa katsoa majoitusvaihtoehdoksi myös Easyjetin oma hotelliketju www.Easyhotels.com Majoitukset alkaen 24£/yö kahden hengen huoneessa. Simppelit, siistit huoneet ja hotelleja hyvillä sijainneilla.

    • jon89

      Tuollla voit vertailla 30 eri hotellivaraamon hintoja tietylle hotellille ja ajalle, joten maksat aina halvimman mahdollisen hinnan.
      http://www.hotelicia.net

    • fakeinterQ

      Hei somebody,osaako kukaan kertoo et onko mahollista päästä alle satasella helsingistä lontoosee ja takasin ?

      • Silti halpaa

        Ei ainakaan tavallisilla kulkuvälineillä. Polkupyörällä ehkä jos ei syö eikä majoitu matkan aikana. Norwegianilla talvella 109€, lisäksi Gatwickilta kaupunkiin muutama kymppi.


    • fhsrthsrth

      On.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe