haastatteli x varkautelaista pastoria,hän on ihanan lämminhenkinen ihminen.Nyt työssään Heinäveden kirkkoherrana hän on paikallaan ihmisiä,lähimmäisiä palvelemassa.Hänenlaisiaan pappeja me tämänajan rikkirevityt ihmiset tarvitsemme.Luulen että lohduttava,rohkaiseva ja ilosesti kannustava puhe löytyy hänen sydämeltään.Jumalan mies,Kari Iivarinen hyvää elämää sinulle eteenpäin.
Kotiviesti
19
1327
Vastaukset
- äöpoiuy
no niin siellä jokuhihhuli taas kirjoitelee kysyn vaav kuka oli se jumala kun kukaanei ole vielä tähän päivään männessä todistanut sen olemassa oloa ja sama koskeetätä jeesusta.
- viimeksi
Minä uskon Jeesukseen.Minä tiedän lunastajani elävän.(raamatun sanat).Olen varkautelainen uskova, täältä ei löydy vaan hengellistä kotia eli seurakuntaa.En ota kantaa siihen,miksi Jumala sallii pahaa tapahtuvan,niin vain on ja Jumala eitee virheitä.Maailma on sekaisin väkivallasta ja sodista ,kaikista raakuuksista.Minä olen turvallisella mielellä luottaen Jeesukseen Herraani.Minulla on oma suojelusenkeli ja Pyhä Henki ,Jumalan henki lohduttaa ja rohkaisee minua kotimatkalla.Päämääränä taivaankoti.
- ja raamattu kertoo
viimeksi kirjoitti:
Minä uskon Jeesukseen.Minä tiedän lunastajani elävän.(raamatun sanat).Olen varkautelainen uskova, täältä ei löydy vaan hengellistä kotia eli seurakuntaa.En ota kantaa siihen,miksi Jumala sallii pahaa tapahtuvan,niin vain on ja Jumala eitee virheitä.Maailma on sekaisin väkivallasta ja sodista ,kaikista raakuuksista.Minä olen turvallisella mielellä luottaen Jeesukseen Herraani.Minulla on oma suojelusenkeli ja Pyhä Henki ,Jumalan henki lohduttaa ja rohkaisee minua kotimatkalla.Päämääränä taivaankoti.
Sarkastinen kommentti:
Onnex olkoon yksinkertasisesta uskostasi.
-Lue joku satukirjoihin kuulumaton teos,tai vaikka vain sanomalehti,kokeile netis hakusanaa jumalan erhe.Sodat varmaan selittyy paremmin.
On kai se rukoushuone saatava,etta kaltaisesi hihhulit pysyy aloillaan."Päämääränä taivaankoti".Hauskaa matkaa! - oppaana eräs uskovainen
ja raamattu kertoo kirjoitti:
Sarkastinen kommentti:
-Lue joku satukirjoihin kuulumaton teos,tai vaikka vain sanomalehti,kokeile netis hakusanaa jumalan erhe.Sodat varmaan selittyy paremmin.
On kai se rukoushuone saatava,etta kaltaisesi hihhulit pysyy aloillaan."Päämääränä taivaankoti".Hauskaa matkaa!Pyytäisin tulemaan matkalle mukaan, ei tule olemaan helppoa, mutta kun uskallat myöntää vajavaisuutesi ja heittäytyä itseäsi suuremman voiman varaan, niin Sinullekin lankeaa rauha, jonka varassa saatat kestää mitä tahansa.
Varkautelainen uskovainen: Ikävää kuulla hengellisestä kodittomudestasi, oletko tietoinen Kuoppakankaan työkeskuksella arkiaamuisin järjestettävästä aamupiiristä? Kannattaisi mennä joskus mukaan vaikka seuraaman, saatat löytää etsimäsi joukon uskovaisia, jotka ovat todella kiinni Jumalan Sanassa.
Siunausta kaikille teille sinne entiseen kotikaupunkiin - uskonveli,
oppaana eräs uskovainen kirjoitti:
Pyytäisin tulemaan matkalle mukaan, ei tule olemaan helppoa, mutta kun uskallat myöntää vajavaisuutesi ja heittäytyä itseäsi suuremman voiman varaan, niin Sinullekin lankeaa rauha, jonka varassa saatat kestää mitä tahansa.
Varkautelainen uskovainen: Ikävää kuulla hengellisestä kodittomudestasi, oletko tietoinen Kuoppakankaan työkeskuksella arkiaamuisin järjestettävästä aamupiiristä? Kannattaisi mennä joskus mukaan vaikka seuraaman, saatat löytää etsimäsi joukon uskovaisia, jotka ovat todella kiinni Jumalan Sanassa.
Siunausta kaikille teille sinne entiseen kotikaupunkiinmeneekö sinulla hyvin?
- dertyw
oppaana eräs uskovainen kirjoitti:
Pyytäisin tulemaan matkalle mukaan, ei tule olemaan helppoa, mutta kun uskallat myöntää vajavaisuutesi ja heittäytyä itseäsi suuremman voiman varaan, niin Sinullekin lankeaa rauha, jonka varassa saatat kestää mitä tahansa.
Siunausta kaikille teille sinne entiseen kotikaupunkiintää ei nyt kyllä kuulu tähän valtionkirkonpiiriin vaan esimerkiksi nämä helluntantalaiset ja heidän saarnamiehet vai sanosiko huijarit moneltakohan munnolta nekin on rahathuijannut eikai ne sillä seurakunnassa maksa niinsuurta palkkaa että ainakin joka toinen saarnamies ajaa aina uuden karkeella mersulla.
- pieru
ja raamattu kertoo kirjoitti:
Sarkastinen kommentti:
On kai se rukoushuone saatava,etta kaltaisesi hihhulit pysyy aloillaan."Päämääränä taivaankoti".Hauskaa matkaa!käykkö pyytää uuvet lääkkeet lääkäri sedältä?teille löytyy oma osastokin...
- jhytrre
pieru kirjoitti:
käykkö pyytää uuvet lääkkeet lääkäri sedältä?teille löytyy oma osastokin...
taijat olla ite niiten lääkkeiten tarpeessa
- -uskova nainen-
pieru kirjoitti:
käykkö pyytää uuvet lääkkeet lääkäri sedältä?teille löytyy oma osastokin...
Ei me uskovat tarvita lääkityksiä kovinkaan useissa tapauksissa.Mut jos psyykeongelmaa on ,niin tietty lääkekkin on paikallaan.Mitä vapaittensuuntien pappien autoihin tulee,olen nähnyt heidän ajavan huonoimmillakin autoilla kuin jotkut muut.Asunnot on halpoja ollut,jopa kylmiä.Köyhiä on heissäkin,ja on ollut.Etenkin vapaaseurakunnan pastoreissa.Varkaudessa vaan jostainsyystä ei kotiudu seurakuntiin.Pieksämäen vapaaseurakunta on ihana keidaspaikka.vaikka olen varkautelainen ,minä olen uskonkasteella siellä käynyt ja minut on vihity siellä avioliittoon.Toivon ,että varkauteen tulisi jokin uusi seurakunta jossa olisi hyvä käydä.Esim,babtisti tai metodisti seurak.Eikä niitä rahoja keneltäkään viedä väkisin seurakunnissa,vapaaehtoista on uhri ja lahjoitukset.
- Ärsyttää....
-uskova nainen- kirjoitti:
Ei me uskovat tarvita lääkityksiä kovinkaan useissa tapauksissa.Mut jos psyykeongelmaa on ,niin tietty lääkekkin on paikallaan.Mitä vapaittensuuntien pappien autoihin tulee,olen nähnyt heidän ajavan huonoimmillakin autoilla kuin jotkut muut.Asunnot on halpoja ollut,jopa kylmiä.Köyhiä on heissäkin,ja on ollut.Etenkin vapaaseurakunnan pastoreissa.Varkaudessa vaan jostainsyystä ei kotiudu seurakuntiin.Pieksämäen vapaaseurakunta on ihana keidaspaikka.vaikka olen varkautelainen ,minä olen uskonkasteella siellä käynyt ja minut on vihity siellä avioliittoon.Toivon ,että varkauteen tulisi jokin uusi seurakunta jossa olisi hyvä käydä.Esim,babtisti tai metodisti seurak.Eikä niitä rahoja keneltäkään viedä väkisin seurakunnissa,vapaaehtoista on uhri ja lahjoitukset.
Kamalia nämä uskon tuputtajat... menee itseltä viimeisetki halut koko touhuun, kun nämä muka hyvät uskovaiset täällä ruikuttaa. Uskon pitäisi olla iloinen asia. Kel onni on se onnen kätkeköön...
- *K.k*
-uskova nainen- kirjoitti:
Näillä foorumeilla ei taida kannattaa keskustella syvällisesti Kristinuskosta. Se johtaa monesti vain kirjoittajien mollaamiseen ja epäilyihin mielenterveyden tilasta. Olen todennäköisesti joskus syyllistynyt mollaamiseen itsekin. 2000-luvulla minussa on kuitenkin tapahtunut jotain, joka on pannut minut etsimään varmuutta asioille, joista olen kuullut. Minulle nämä asiat ovat vielä perin hämäriä, mutta tiedän olevani jo oikealla tiellä. Raamatussa on ennustettu tapahtumia, joiden toteutumisen kautta haen varmuutta itselleni. Kykyni yhdistää ennustuksia tapahtuneisiin on kuitenkin perin kehno ja sen vuosi seuraan ohjelmia, joissa näistä kerrotaan. TV7:n ohjelma "Unlocking the Holy Bible" on ollut minulle erittäin antoisa. Päivyrissäni on muistutus 26.9 klo 22:00, tuolloin aihe on kuin minua varten valittu. Katsoo ketä kiinostaa.
- pelottaa
*K.k* kirjoitti:
Näillä foorumeilla ei taida kannattaa keskustella syvällisesti Kristinuskosta. Se johtaa monesti vain kirjoittajien mollaamiseen ja epäilyihin mielenterveyden tilasta. Olen todennäköisesti joskus syyllistynyt mollaamiseen itsekin. 2000-luvulla minussa on kuitenkin tapahtunut jotain, joka on pannut minut etsimään varmuutta asioille, joista olen kuullut. Minulle nämä asiat ovat vielä perin hämäriä, mutta tiedän olevani jo oikealla tiellä. Raamatussa on ennustettu tapahtumia, joiden toteutumisen kautta haen varmuutta itselleni. Kykyni yhdistää ennustuksia tapahtuneisiin on kuitenkin perin kehno ja sen vuosi seuraan ohjelmia, joissa näistä kerrotaan. TV7:n ohjelma "Unlocking the Holy Bible" on ollut minulle erittäin antoisa. Päivyrissäni on muistutus 26.9 klo 22:00, tuolloin aihe on kuin minua varten valittu. Katsoo ketä kiinostaa.
Suomen puolesta, miten nopeasti täällä on luovuttu Jumalan Sanan totuudesta...Vielä alle kymmenenkin vuotta sitten nykyiset keskustelut esim. homoliittojen vihkikaavasta tai syytökset siitä, että Raamattu kannustaa viharikoksiin eivät todellakaan saaneet samalla tavoin tuulta alleen, kun nyt sen sijaan kristinuskosta puhutaan lahkona ja aivopesijöiden joukkona käytännössä kaikkein konservatiivisimmillakin areenoilla, jollaisena esim. Yleradio 1:tä voitaneen pitää (kuuntele esim. http://blogit.yleradio1.yle.fi/kirsivirtanen/kirsivirtanen_puffi
Varkauden kaupungin taloudellinen tai hengellinen tilanne ei kuulemma ole niitä parhaimpia, joten rukoilen teitä, älkää päästäkö keskuuteenne sellaisia synnin levittäjiä, jotka kannustavat luopumaan Raamatusta ja sen opetuksista, niin teidän ei tarvitse pelätä vaikeutenne muuttuvan sellaiseksi todelliseksi pahoinvoinniksi, jota etelän kaupungeissa on jo nähtävissä - sisar1
*K.k* kirjoitti:
On mukavaa kun etsit totuutta,totuus tekee teidät vapaiksi,sanoo Jeesus.Olen nyt ollut 27vuotta uskossa,enkä kadu päivääkään.Harmi kun meillä ei näy 7kanava.Asumme mieheni kanssa niin,ettei kaapeli tv,tä ole.raamattu on ohjenuora.Hyvä hengellinen kirja myös.Lopunajan kirjat raamatunmukaan kirjoitetut on hyviä ja valaisevia.Ei täällä kukaan ole mielestäni tyrkyttänyt uskonasioita,ne vaan herkästi niin otetaan.Olen vapaaseurakunnassa tullut uskoon.Niin,alussa mainittu varkautelainen pappi on lämminhenkinen ihminen.Kaikkea hyvää teille KK,perhe ja siunausta.
- tarkemmin ottaen
pelottaa kirjoitti:
Suomen puolesta, miten nopeasti täällä on luovuttu Jumalan Sanan totuudesta...Vielä alle kymmenenkin vuotta sitten nykyiset keskustelut esim. homoliittojen vihkikaavasta tai syytökset siitä, että Raamattu kannustaa viharikoksiin eivät todellakaan saaneet samalla tavoin tuulta alleen, kun nyt sen sijaan kristinuskosta puhutaan lahkona ja aivopesijöiden joukkona käytännössä kaikkein konservatiivisimmillakin areenoilla, jollaisena esim. Yleradio 1:tä voitaneen pitää (kuuntele esim. http://blogit.yleradio1.yle.fi/kirsivirtanen/kirsivirtanen_puffi
Varkauden kaupungin taloudellinen tai hengellinen tilanne ei kuulemma ole niitä parhaimpia, joten rukoilen teitä, älkää päästäkö keskuuteenne sellaisia synnin levittäjiä, jotka kannustavat luopumaan Raamatusta ja sen opetuksista, niin teidän ei tarvitse pelätä vaikeutenne muuttuvan sellaiseksi todelliseksi pahoinvoinniksi, jota etelän kaupungeissa on jo nähtävissätarkoitus oli viitata tähän:
http://blogit.yleradio1.yle.fi/kirsivirtanen/kirsivirtanen_puffi
13.8.2008 klo 09:06
Koulujen uskonnonopetus.
Onko oman uskonnon opetus kouluissa todellakin tarpeellista? Ja mitä tarkoittaa kirkon valikoiva...
Kesto 00:38:25 - kenties
sisar1 kirjoitti:
On mukavaa kun etsit totuutta,totuus tekee teidät vapaiksi,sanoo Jeesus.Olen nyt ollut 27vuotta uskossa,enkä kadu päivääkään.Harmi kun meillä ei näy 7kanava.Asumme mieheni kanssa niin,ettei kaapeli tv,tä ole.raamattu on ohjenuora.Hyvä hengellinen kirja myös.Lopunajan kirjat raamatunmukaan kirjoitetut on hyviä ja valaisevia.Ei täällä kukaan ole mielestäni tyrkyttänyt uskonasioita,ne vaan herkästi niin otetaan.Olen vapaaseurakunnassa tullut uskoon.Niin,alussa mainittu varkautelainen pappi on lämminhenkinen ihminen.Kaikkea hyvää teille KK,perhe ja siunausta.
huomannut vierailla Tv7:n sivuilla? Ohessa linkki, jossa saat katsella lähetystä ilmaiseksikin:
http://www.tv7.fi/ohjelmatiedot/
Itse olen tällä hetkellä Rovaniemellä, ainakin oman kokemuksen perusteella voin todeta hengellisen elämän olevan vireää paikallisessa seurakunnassa, toivottavasti siellä tehtaitten varjossa voitte kokea jotain vastaavaa...On muuten pääkirkossa melko samanlainen Lennart Segerstrålen suunnittelema iso alttarifresko kuin teilläkin, joten ainakin siltä osin puitteet yhteiseen rukoiluun ovat yhtä innostavat kuin meilläkin :) - halloota
kenties kirjoitti:
huomannut vierailla Tv7:n sivuilla? Ohessa linkki, jossa saat katsella lähetystä ilmaiseksikin:
http://www.tv7.fi/ohjelmatiedot/
Itse olen tällä hetkellä Rovaniemellä, ainakin oman kokemuksen perusteella voin todeta hengellisen elämän olevan vireää paikallisessa seurakunnassa, toivottavasti siellä tehtaitten varjossa voitte kokea jotain vastaavaa...On muuten pääkirkossa melko samanlainen Lennart Segerstrålen suunnittelema iso alttarifresko kuin teilläkin, joten ainakin siltä osin puitteet yhteiseen rukoiluun ovat yhtä innostavat kuin meilläkin :)tämä osasto ei liene tarkoitetu hihhuleitten uskon tuputusta varten?
- sen sijaan täällä
halloota kirjoitti:
tämä osasto ei liene tarkoitetu hihhuleitten uskon tuputusta varten?
saa kirjoitella, mistä saa parhaat kännit, mistä kalja saa edullisimmin, homoista, paperineekereistä, herjakirjoituksia jne. Tämä osasto on juuri tuollaisia kirjoituksia varten ?
Missä kirjoituksessa on "tuputettu" ?
- armoa
Minä pidän kotiviestistä.Saan elämäneväitä matkalleni.En ole hihhuli.Tämä yhteiskunta on niin kova.Ihmisenarvo on mammonassa.Miten täällä kohdellaan vanhuksia ja vammaisia.Arvo-invalideja kaikki päättäjät.
- Anonyymi
salaatit
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752