Rakkauden resepti

500 g rakkautta
100 g helliä katseita
250 g kuumia suudelmia
200 g lämpimiä hyväilyjä

400 g tulisia tunteita
150 g kauniita sanoja
-3 kpl huokauksia
-2 rkl ilon kyyneleitä

Sekoitetaan yhteen
kuumilla huulilla
öiseen aikaan, peiton alla
mahdollisimman kaltevassa asennossa.

Tähän lisätään
kohtuullinen määrä
rutistuksia, helliä katseita
kuiskaten rakkauden tunnustuksia.

Nautitaan öiseen aikaan
rauhallisesti
kera suussa sulavien suudelmien
ilman valoa ja vapinaa.

Määrää tohtori

17

2058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..saisiko sellaisen kestoreseptin, niinkuin esim. verenpainelääkkeille: "Nautittava jatkuvasti". Hieno keksintö runon aiheeksi ja hauskasti toteutettu.

      Kiitos aamun naurusta sinulle : )

      • ihan pitkäkestoista lääkitystä saada.
        Ainahan lääkäri tarpeen mukaan määrää
        lääkkeen ja sen pituuden myös. :)

        Kiitos sinulle ja kiva jos sait taas vähän aikalisää iälle,
        mainaan, eikö se niin ole, että nauru pidentää ikää. :))))


    • lindalinda1

      ompas resepti, vaan kukapa tuota ei haluaisi :=)

      Kiitos resetistä, joka hymmyilyttää aamussani
      Diinuskainen.

      • ja ole hyvä vain ja muista myös noudattaa lääkitystä! :)


    • Milloin olet ehtinyt hankkimaan
      tohtorin arvonimen tai on kai
      niitä kirj.alan tri olemassa.

      Hyvän paketin olet saanut
      kasaan,kun vielä molemmilla
      kulkisi nuo samaan aikaan
      yhdessä yhteen.

      Hyvää viikonloppua Sinulle.

      • tohtorin arvonimen hankkimaan,
        no aikaahan olisi ollut, onhan tässä ikääkin :)
        mutta ei minulla ole tohtorin arvonimeä, ei
        kirjailija-alan eikä muitakaan, lakiako tässä nyt rikoin? :)

        Mutta siitä huolimatta reseptiä nyt vain noudattamaan. :)


      • diinaliin1 kirjoitti:

        tohtorin arvonimen hankkimaan,
        no aikaahan olisi ollut, onhan tässä ikääkin :)
        mutta ei minulla ole tohtorin arvonimeä, ei
        kirjailija-alan eikä muitakaan, lakiako tässä nyt rikoin? :)

        Mutta siitä huolimatta reseptiä nyt vain noudattamaan. :)

        Hei...älä sano ikääsi,tai saan
        pian syytöksiä ahdistelusta.

        Mutta kokemuksestasi reseptisi
        kirjoitit,sillä tuo
        naisen suoma hellyys
        on parasta rohtoa miehelle,
        kun se tulee aidosta tunteesta.

        Et rikkonut lakia,sillä sain
        minä nyt seuraa Sinusta.
        Otan Sinut mielihyvin vastaan
        virattomaan puljuuni.

        Mitähän tuo yx sanoo,jos
        annan hänelle reseptisi...


      • dolan kirjoitti:

        Hei...älä sano ikääsi,tai saan
        pian syytöksiä ahdistelusta.

        Mutta kokemuksestasi reseptisi
        kirjoitit,sillä tuo
        naisen suoma hellyys
        on parasta rohtoa miehelle,
        kun se tulee aidosta tunteesta.

        Et rikkonut lakia,sillä sain
        minä nyt seuraa Sinusta.
        Otan Sinut mielihyvin vastaan
        virattomaan puljuuni.

        Mitähän tuo yx sanoo,jos
        annan hänelle reseptisi...

        en ikääni sinulle paljastamaan, heh.
        vaikka miksi ahdistelusta syyttäisin, höh?

        Rakkaus on lääkettä, siinä olet enemmän kuin oikeassa!
        Jaa, että ottaisit minut palvelukseen virattomaan puljuusi? o)
        Mitä minä siellä tekisin, rakkaudenreseptejäkö epävirallisesti
        kirjoittaisin, vai runojako epävirallisesti rustaisin? :)

        Ja mitäkö "yx" tai hän sanoisi jos antaisit hänellä reseptini,
        tuohon vastaan, kokeile ja katso! (se tepsii, auttaa joka vaivaan).


      • diinaliin1 kirjoitti:

        en ikääni sinulle paljastamaan, heh.
        vaikka miksi ahdistelusta syyttäisin, höh?

        Rakkaus on lääkettä, siinä olet enemmän kuin oikeassa!
        Jaa, että ottaisit minut palvelukseen virattomaan puljuusi? o)
        Mitä minä siellä tekisin, rakkaudenreseptejäkö epävirallisesti
        kirjoittaisin, vai runojako epävirallisesti rustaisin? :)

        Ja mitäkö "yx" tai hän sanoisi jos antaisit hänellä reseptini,
        tuohon vastaan, kokeile ja katso! (se tepsii, auttaa joka vaivaan).

        Peijakas...taisit poistaa yhden
        viestisi,tämä lienee se korvaava.

        Katsos,minä yritän olla
        varovainen välillä,etten
        vain satuta.
        Nyt teit vaikean kysymyksen,en
        uskalla vastata...no...runoja
        yhdessä...ei taida mennä läpi.

        Olen hissunkissunkissantassuilla,
        eikös ole hieno lopetus.
        Kiitän viestistäsi ja voi
        lämpimästi kotonasi.


      • dolan kirjoitti:

        Peijakas...taisit poistaa yhden
        viestisi,tämä lienee se korvaava.

        Katsos,minä yritän olla
        varovainen välillä,etten
        vain satuta.
        Nyt teit vaikean kysymyksen,en
        uskalla vastata...no...runoja
        yhdessä...ei taida mennä läpi.

        Olen hissunkissunkissantassuilla,
        eikös ole hieno lopetus.
        Kiitän viestistäsi ja voi
        lämpimästi kotonasi.

        Vai silviissii meinaat,
        ettei mee läpi runojen kirjoitukset? :)

        Kiitos itsellesi viestistäsi, myös täällä voidaan hissunkissun lämpimästi kotona. :)

        ps. juu, poistin viestin, mutta ei tämä oikeastaan mikään korvaava ole,
        vaan ihan sama viesti, meinasi vain lähteä vähän virheellisenä, et silleen.


      • diinaliin1 kirjoitti:

        Vai silviissii meinaat,
        ettei mee läpi runojen kirjoitukset? :)

        Kiitos itsellesi viestistäsi, myös täällä voidaan hissunkissun lämpimästi kotona. :)

        ps. juu, poistin viestin, mutta ei tämä oikeastaan mikään korvaava ole,
        vaan ihan sama viesti, meinasi vain lähteä vähän virheellisenä, et silleen.

        Tämä ollut tälläinen lauantai,
        mutta ei hätiä,kyllä se pyhä
        pian taas tulee-piankin.

        Kodin kynttilät ne
        valottaa ja sade
        ropisee ikkunaan
        kotoisasti.

        Minä toivotan hellyttävää
        unosia lämpimän peiton
        katveessa.


    • Mahottoman viekeä räsetti... t
      ää on sana,
      jonka lainasin Minänoidalta...
      Hyvä Diinuska, huumoria peliin, näin synkkänä
      päivänä.
      *hymyilee, niin että naama repee*

      • Vai Minänoidalta lainasit, oiskohan jotain lapin murretta? :)

        Kyllä, huumoria aina olla pittää, ei oo tässä elämässä koskaan liikaa
        ja vettä aina vaan sataa, niin että meillä on kohta monta sataa. :))

        Kiva kun hymyilet, mutta ei, ei sentään niin paljon että naama repee! :)


    • runo64-1

      ...tosi mahtavaa,
      tässä on diinaliin laatutakuu
      siis laadulla on taikansa-diinaliin.
      älyttömän kaunis rakkausruno,
      pitää kyllä laittaa muistitaululle
      että osuu silmiin monta kertaa
      joka päivä koska tässä on niin
      paljon sanomaa.
      kyllä olet onnistunut huippu hyvin
      ystävä hyvä
      hyvä diinaliin!!!

      • koska reseptihän täytyy pitää aina tallessa,
        käden ulottavilla, saatavilla tarvittaessa. :)

        Vaikka kirjoittaisi huumorimielessä rakkaudesta,
        niin kyllähän siihen aina sanoman saa sisältymään?

        Kiitos jälleen kauniista ylisanoistasi ystävä hyvä. :)


    • tomppa2006

      ...tunnistaa siitä, että se toimii, parantaa ja auttaa...

      Runosi on juuri sellainen särkynytsydämisille. Siitä vaan keräämään aineosia ja kokeilemaan.

      Avun ja parannuksen löytänyt, potilas tomppa kertoilee täällä aamutuimaan.

      • Kiva kun lääke on lähtenyt puremaan
        ja olet avun saanut vaivaan, kyllä
        tohtori tietää mikä auttaa. ;)

        Kiitos ja kiva kun kurkkasit reseptini salaisuuksiin. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe