katsoin ikkunasta
askeltesi kopinaa,
kuulin kuinka
pihakivet kirskuivat
jalkineidesi alla
tänään sanoit
olevasi onnellisesti
onneton,mykästi
käyttämättä
ääntäsi
ja taas minä
ajattelin olevani
eleidesi sokea
tulkki
Eleiden tulkki
16
365
Vastaukset
- lindalinda1
tää runo on kuule ihan er katekoriaa, mihin oot
meijät totuttanu kuule. Tässä on noijalla semmot-
tinen tunnelma, että mie tykästyin tähän het.
Soon muute vimppa säkkeistö, ettäs tiijät vaikka
mie kyllä tykkään muistakii.- Minänoita
juu tarkoituksella
laitoin kehiin hiukan
erinlaista noitaa,,tää
on taas sellaista kokeilua
nääs!
Mie olen sanoistasi
hyvin otettu ja kiitoksia
lennätän täältä sinne
hämeen lakeuksille
hmmm… eleiden sokea tulkki
hyvä kuvaus, ei muuta voi sanoa
ja koko runo oli hyvä! Hyvä Minänoita, hyvä !!!- Minänoita
Kiitos sinulle ilahduttavasta
vierailustasi!
Jotenkin sitä oppii
elämässä sulkemaan
silmät ja korvat
toisinaan.. = )
Opaskoira heti... ja minä voi sitten tulkata loput...
Ettet voinut sitte lukea... missä klasisi olivat..
Eikun ny en ehdi pelleillä...
herkkää arkipäivän rakkautta/hampaiden kiristelyä..
Tuttua hommaa ja niin turvallista:)))
Ratamokärsämöpäiväkikkarateetä hörppäset par kipollista,,, kyllä se siitä:))
T: LoveHotapulveria pakkasesta ... siskolle:)
(tulee iltalinikassa)- Minänoita
olit jääneet savusaunan
lauteitten alle..oli niin
sankka savu etten het löytänt!
ja opaskoira miul on jo,
hyvinkoulutettu monterirotuu!
Mie kiitän sinnuu rakentavasta
palautteestasi ja ruppeen
nyt purkamaan sitä moni kilost
laatikkoo joka tuli linikassa!
Pirskatti-nyt erilaisempaa noitaa
ja hyvällä tekstillä kiteyttäen
vielä mikä meikäläisellekin
tekisi hyvää.
Todella pidän tästä.- Minänoita
koko runo ja kokeilu
erilaisuuden saloista..
Ja olen oikeasti ilahtunut
jos pidit,kiitoksen sanoja
sinulle sinne!
- runo64-1
..sellainen että kuinka vähän
tuntee toista vaikkapa rakasta.
siinä tapauksessa ei ole hitsautunut
toinen toiseensa täydellisesti.
kiinostava runo sinulta,
yllätit taas vähän erilaisella noidalla
sävyiltään
mutta mistä pidän runoissasi
on se niiden vahvuus mikä tässäkin
paistaa hyvällä,tutulla tavalla.
hyvä sienoita!!!- Minänoita
erilaisuutta taas
hain tällä runollani.
Itseasiassa olen kirjoittanut
tämän jo aikaisemmin keväällä,
kokeilumielessä..en vaan ole
tullut laittaneeksi tätä
palstalle ennenkuin vasta nyt
Runo mie kiitän sinua
vierailustasi! = )
lukevani jotain pohjoisen runoo mut ei ollut kojamoita eikä muita ihan mukava tämä
- Minänoita
tällainen tälläkertaa,
ensi kerralla luultavasti taas
jotain pohjoisen mystiikkaa....
Mie sinua kiitän! = )
- kaaru
erilaista noitaa
sitä pitää uudistua
aina välillä
minäkin kerään
siksi kait hiljaa
jos syntyis kiireen
keskellä jotain
ainutlaatuista...he
no tää oli oikeesti loistava:)))- Minänoita
sinulta runoa olen
kyllä kaipaillut..
laita edes jotain pientä
jookos?
Mie sinulle kiitoksen
sanoja sirottelen.. = )
- tomppa2006
...se menee noita näin...
Nimittäin miten kunnon runo kirjoitetaan. Oli hyvä, tosi hyvä runo.
Kiitän lukunautinnosta.- Minänoita
Sinä mieluinen
vieraani..
Mie kiitän sinua
sanoistasi jotka
tulen ilolla muistamaan!
= )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673