Eleiden tulkki

Minänoita

katsoin ikkunasta
askeltesi kopinaa,
kuulin kuinka
pihakivet kirskuivat
jalkineidesi alla

tänään sanoit
olevasi onnellisesti
onneton,mykästi
käyttämättä
ääntäsi

ja taas minä
ajattelin olevani
eleidesi sokea
tulkki

16

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      tää runo on kuule ihan er katekoriaa, mihin oot
      meijät totuttanu kuule. Tässä on noijalla semmot-
      tinen tunnelma, että mie tykästyin tähän het.

      Soon muute vimppa säkkeistö, ettäs tiijät vaikka
      mie kyllä tykkään muistakii.

      • Minänoita

        juu tarkoituksella
        laitoin kehiin hiukan
        erinlaista noitaa,,tää
        on taas sellaista kokeilua
        nääs!

        Mie olen sanoistasi
        hyvin otettu ja kiitoksia
        lennätän täältä sinne
        hämeen lakeuksille


    • hmmm… eleiden sokea tulkki
      hyvä kuvaus, ei muuta voi sanoa

      ja koko runo oli hyvä! Hyvä Minänoita, hyvä !!!

      • Minänoita

        Kiitos sinulle ilahduttavasta
        vierailustasi!

        Jotenkin sitä oppii
        elämässä sulkemaan
        silmät ja korvat
        toisinaan.. = )


    • Opaskoira heti... ja minä voi sitten tulkata loput...
      Ettet voinut sitte lukea... missä klasisi olivat..

      Eikun ny en ehdi pelleillä...
      herkkää arkipäivän rakkautta/hampaiden kiristelyä..
      Tuttua hommaa ja niin turvallista:)))

      Ratamokärsämöpäiväkikkarateetä hörppäset par kipollista,,, kyllä se siitä:))

      T: LoveHotapulveria pakkasesta ... siskolle:)
      (tulee iltalinikassa)

      • Minänoita

        olit jääneet savusaunan
        lauteitten alle..oli niin
        sankka savu etten het löytänt!

        ja opaskoira miul on jo,
        hyvinkoulutettu monterirotuu!

        Mie kiitän sinnuu rakentavasta
        palautteestasi ja ruppeen
        nyt purkamaan sitä moni kilost
        laatikkoo joka tuli linikassa!


    • Pirskatti-nyt erilaisempaa noitaa
      ja hyvällä tekstillä kiteyttäen
      vielä mikä meikäläisellekin
      tekisi hyvää.

      Todella pidän tästä.

      • Minänoita

        koko runo ja kokeilu
        erilaisuuden saloista..

        Ja olen oikeasti ilahtunut
        jos pidit,kiitoksen sanoja
        sinulle sinne!


    • runo64-1

      ..sellainen että kuinka vähän
      tuntee toista vaikkapa rakasta.
      siinä tapauksessa ei ole hitsautunut
      toinen toiseensa täydellisesti.
      kiinostava runo sinulta,
      yllätit taas vähän erilaisella noidalla
      sävyiltään
      mutta mistä pidän runoissasi
      on se niiden vahvuus mikä tässäkin
      paistaa hyvällä,tutulla tavalla.
      hyvä sienoita!!!

      • Minänoita

        erilaisuutta taas
        hain tällä runollani.
        Itseasiassa olen kirjoittanut
        tämän jo aikaisemmin keväällä,
        kokeilumielessä..en vaan ole
        tullut laittaneeksi tätä
        palstalle ennenkuin vasta nyt

        Runo mie kiitän sinua
        vierailustasi! = )


    • lukevani jotain pohjoisen runoo mut ei ollut kojamoita eikä muita ihan mukava tämä

      • Minänoita

        tällainen tälläkertaa,
        ensi kerralla luultavasti taas
        jotain pohjoisen mystiikkaa....

        Mie sinua kiitän! = )


    • kaaru

      erilaista noitaa
      sitä pitää uudistua
      aina välillä

      minäkin kerään
      siksi kait hiljaa
      jos syntyis kiireen
      keskellä jotain
      ainutlaatuista...he

      no tää oli oikeesti loistava:)))

      • Minänoita

        sinulta runoa olen
        kyllä kaipaillut..
        laita edes jotain pientä
        jookos?

        Mie sinulle kiitoksen
        sanoja sirottelen.. = )


    • tomppa2006

      ...se menee noita näin...

      Nimittäin miten kunnon runo kirjoitetaan. Oli hyvä, tosi hyvä runo.

      Kiitän lukunautinnosta.

      • Minänoita

        Sinä mieluinen
        vieraani..
        Mie kiitän sinua
        sanoistasi jotka
        tulen ilolla muistamaan!

        = )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe