Porin taksi jutusteli p:kaa

nainen ja taksikyyti...

Tulin yöllä 14-15.08 taksilla kotiin tuntemani miehen kanssa. Kuitenkin halusin, että taksi jättää minut vähän ennen kotiani pois, ettei mies tietäisi missä asun.
Kotiin tultuani mies soitti minulle ja kertoi, että taksinkuljettaja oli alkanut hänelle kertomaan näin " Älä tuollaista naista kyyditse, koska hän on luuseri joka aina pyörii kapakoissa ja harjoittaa amaattia joka on kyseenalainen ja väittää olevansa muuta kuin on. Huora hän on."
Tosiaan aika tympeää taksikuljettajalta joka ei tiedä minusta mitään.!!! Sekoittaa minut toiseen naiseen.
Minä käyn harvoin ravintolassa ja minulla on aina raha taksia varten, että pääsen varmuudella kotiin ...
Nyt en enää käytä Porin taksia.
Teen rikosilmoituksen Porin taksia vastaan ..tunnen miehen ja hän seisoo sanojensa takana joten tiedän voittavani asian oikeudessa jossa tulen syyttämään perättömistä asioista.
Että näin toimii Porin taksi.
Nim. entinen Porin taksin käyttäjä.

7

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossa

      kuski luullut, että käytät hyväksi sitä miestä joka maksoi kyydin. Näitäkin näkee.

      -eräs taksinkuljettaja-

      • tietäväsi....zzz

        Taksinkuljettaja..zzz Tässä näkee myös Sinun tyhmyytesi..Mitä se sille kuljettajalle kuluuu kuka maksaa..??? Ihmettelen, että Sinäkin siis kuulut tähän tyhmään akkamaiseen sakkiin siis.
        Tyhmyytesi osoitit Sinäkin. Eikö riitä, että saa maksun ja asiakkaat käyttäytyvät kunnolla.
        Ps. En tunne enään yhtään sympatiaa taksia kohtaan joka esim. ryöstetään. Ihmettelen ammattikuntaanne todella paljon..!!!


    • valheiden uhri

      -Tunsin porilaisen yksityisyrittäjän joka valehteli minulle kaksi vuotta omasta taustastaan. Venemies on kyseessä, kuinkas muuten.
      Valehteli asuvansa kaverin pihamökissä , ei ole mitään , ei ole ketään , KUNNES sain selville, että asui koko ajan yhdessä "murun" kanssa. Olen menettänyt kuolemalle mieheni vajaa 3 vuotta sitten, en olisi todella toivonut tällaista porilaista kohdalleni, valehtelijaa ja petturia. tapasin hänet jazzeilla v. 2006 , jos olisin tiennyt millainen susi lampaan vaatteissa minua hänessä odotti , en olisi ikiniä mennyt jazzeille kaksi vuotta sitten. En toivo kenellekään tätä johtajaa enää ystävàksi. Asukoon vaan murun kanssa ja leikkiköön Hanski pappaa siellä rauhassa. Toivon todella ,että kompastuu joskus omiin valheisiinsa.

      • Herraa...zzzz

        Mutta Porilaiset taksit ainakin tiedän tästä lähin ...puhuu ja nokkii...puuttuu joka asiaaan eikä mitään tiedä..joka paikassa nokkimassa..niinkuin haaskat.
        Annan Porin taksille sellaisen opetuksen : muistavat varmasti, ettei puhu enää p:kaa kenestäkään ihmisestä loukkaavasti.
        Nauruttaa oikeastaan kun katson ikkunasta ja he seisovat ja juoruavat keskenään niinkuin pululauma...


      • valheiden uhri
        Herraa...zzzz kirjoitti:

        Mutta Porilaiset taksit ainakin tiedän tästä lähin ...puhuu ja nokkii...puuttuu joka asiaaan eikä mitään tiedä..joka paikassa nokkimassa..niinkuin haaskat.
        Annan Porin taksille sellaisen opetuksen : muistavat varmasti, ettei puhu enää p:kaa kenestäkään ihmisestä loukkaavasti.
        Nauruttaa oikeastaan kun katson ikkunasta ja he seisovat ja juoruavat keskenään niinkuin pululauma...

        Juu, et tunne varmaan, voin kertoa että tämän veneyrittäjän maine leviää jos minusta riippuu. älkää vaan naiset Porissa ja muualla uskoko Hanski papan juttuja, hänellä on emäntä emännänpolulla Porissa nimeltään MURU , ei ole niin yksinäinen kun kertoi olevansa . en ikinä unohda mitä paskaa valhetta syötti minulle kahden vuoden ajan ja minä uskoin, koska minun elämänarvoni perustuvat rehellisyyteen ihmissuhteissa . Nyt hänellä hommat luonaa emännän kanssa . MITäS MUUSTA VäLIä.


      • *pus*
        valheiden uhri kirjoitti:

        Juu, et tunne varmaan, voin kertoa että tämän veneyrittäjän maine leviää jos minusta riippuu. älkää vaan naiset Porissa ja muualla uskoko Hanski papan juttuja, hänellä on emäntä emännänpolulla Porissa nimeltään MURU , ei ole niin yksinäinen kun kertoi olevansa . en ikinä unohda mitä paskaa valhetta syötti minulle kahden vuoden ajan ja minä uskoin, koska minun elämänarvoni perustuvat rehellisyyteen ihmissuhteissa . Nyt hänellä hommat luonaa emännän kanssa . MITäS MUUSTA VäLIä.

        Että kukaan muu mies ei voi pettää, kuin taksikuski, hitto, ammatissa vika! Olet todella hölmö, säälin sinua!


    • ???

      Leimaat sitten kaikki porin taksikuskit yhden perusteella. Onko näin että kun yksi töppää niin kaikki on samanlaisia? Leimaatko myös oman ammattisi kaikki harjoittajat jos yksi töppää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe