Mitä tarkoittaa välittäminen? Jos kyse ei kuitenkaan ole sisaruksellisesta välittämisestä?
Välittäminen
9
9200
Vastaukset
- yllätyspussissa
Noo, aivojen eri alueilla on välittäjäaineita joita tarvitaan että hommat pysyy hanskassa. Viestinkin voi välittää monella tavoin -niin kuin tiedämme,ja näin olumpialaisten aikaan tuli mieleen viestijuoksu jossa kapula välitetään kädestä toiseen;) Näitä tapahtuu ja voi tiedostamatta/tietoisesti harjoittaa suht rajattomasti...eikö:)
- nobody
Välittäminen on sitä, että on kiinnostunut toisesta, haluaa tietää mitä toiselle kuuluu, miten menee ja haluaa oppia tuntemaan toisen. Välittäminen on myös sitä, että haluaa toiselle hyvää, ei loukkaa tahallaan, pyytää tarvittaessa anteeksi, haluaa olla läsnä ja lähellä toista. Mielestäni välittäminen on oleellinen osa rakastamista ja rakkautta.
- se minustakin on.
Välitän eräästä, haluaisin saada tilaisuuden tuntea hänet paremmin - ja rakastaa.
- toisen ...
huomioimista.
- hokasinkohan
Pitikö tämän olla joku uusi juttu, vai?
Mulle välittäminen on ihan luonnollinen juttu vaikkei päälle päin äijästä luulisi. Totta kai fiksut ihmiset toisista välittää jos haluaa... - ???
hokasinkohan kirjoitti:
Pitikö tämän olla joku uusi juttu, vai?
Mulle välittäminen on ihan luonnollinen juttu vaikkei päälle päin äijästä luulisi. Totta kai fiksut ihmiset toisista välittää jos haluaa...Et tainnut ymmärtää kysymystä...!
- jos huomaa...
että toisella on vaikeaa, niin antaa aikaa ja kuuntelee ja vie vaikka hyvän kirjan ja suklaata
- ...........
Kyllä normaalit ihmiset tuon tietää
- I Care
minäkin olen samaa mieltä että välittäminen tarkoittaa just sitä että kyselee kuulumisia ja miten menee. on kiinostunut toisesta ihmisestä ja haluaa tuntea sen ihmisen paremmin. se on todellakin osa rakastamista ja rakkautta. yksi mies aina kyselee minulta kuulumisiani ja häntä kiinostaa tekemiseni. aina halaamassa kun nähdään ja se on tosi mukavaa ja ihanaa kun joku välittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295594Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144164Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512880Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3021419Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3991148Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148