Miten saan kauris miehen tykkäämään toisesta? -.-

??????

Seurustelin kauris miehen kanssa pitkään, en ikävä kyllä rakastanut häntä, vaikka todellakin halusin. Nyt kun erosimme hän koko ajan hokee rakastavansa minua, eikä anna rauhaa. Nykyään hän koko ajan vihjailee siihen että tapaisimme. Vaikka olen sanonut hänelle monesti että en halua jatkaa muina kun kavereina. Aina olen ihmetellyt miten kauris miehen sais pitämään itsestään, mutta enää ei oikeen huvita. Itse olen kalat.

6

2295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris mies monenvuoden kok...

      Itse olen mies ja horoskoopilta kauris.
      En tiedä muista kauriista, mutta minulla on erittäin kovapää, mielipiteitäni ei saa muuttumaan, kuin väkipakolla, sekä olen erittäin pitkävihainen, mutten suutu melkein mistään.

      Rakkaus on katoavaista, kaikkien suhteiden pitäisi kestää ainoastaan, niinpitkään, kun molemmat ovat onnellisia (poislukien ne muutamat päivät, jotka jokainen tarvitsee paineiden purkamiseen).

      Rakkaudesta en tiedä mitään, suhteeni ovat perustuneet lähinnä tykkäämiseen (tälläkin hetkellä) ja hauskanpitoon eli en tiedä olenko oikea henkilö vastaamaan viestiisi.

      Miehet (minä) eivät ymmärrä sanaa "muina kun kavereina.", miehet ajattelevat kavereistakin (naispuolisista) usein (lähesaina?) kaksimielisesti ja jos toinen tosissaan pitää sinusta todella paljon, niin sinulla on vain kaksivaihtoehtoa pistä välit poikki kokonaan ja ette tapaa enään koskaan tai sitten ota mies takaisin.
      Me miehet myös aina puhumme toista mitä tarkoitamme, jotkut puhuvat kiertoilmauksin, toiset jättävät sanomatta ja osa pelkästään huijaa, mutta naisille ei puhuta kaikessa totta, eivät naiset edes tahtoisi sellaista usein kuullakkaan.

      Turhaan pelleilet toisen sydämen kanssa, jos et häntä rakasta, välit poikki vain.
      Tottakai se saattaa tuntua pahalta pitkään ja masentaa hetken, mutta pidemmänpäälle se kannattaa, ettet pilaa omaa elämääsi

      "Aina olen ihmetellyt miten kauris miehen sais pitämään itsestään"
      Jos löydät vastauksen, minäkin olen halukas kuulemaan sen :)
      Epäonnen voi ajaa pois, esim. töitä tekemällä/juhlimalla/touhuamalla kokoajan, mutta aina se palaa takaisin, kun sitä vähiten odottaa.

      Itseni kohdalla naiset eivät ole pystyneet samaan minua pitämään itsestäni, onnellisuus tulee pienistä asioista (esim. kaakao tai hyvät kaverit ja ihmissuhteet), sekä elämänkokemuksesta (esim. armeijan käytyä oppii kestämään 'vittuilua' ja muita paineita paremmin).
      Nämä tietysti perustuivat omiin kokemuksiini :)

      • ??????

        Sellane juttu vaan että en millään kestäis laittaa välejä poikki, en missään nimessä! :)
        koska kyseinen henkilö on mulle silti todella tärkeä. Mutta en myöskään halua olla hänen kanssaan muuta kuin kavereita/ystäviä. :/

        kiitos kuitenki :)


      • yhden kauriin katsantokanta
        ?????? kirjoitti:

        Sellane juttu vaan että en millään kestäis laittaa välejä poikki, en missään nimessä! :)
        koska kyseinen henkilö on mulle silti todella tärkeä. Mutta en myöskään halua olla hänen kanssaan muuta kuin kavereita/ystäviä. :/

        kiitos kuitenki :)

        ole juuri rakkautta, että toinen ihminen koetaan hyvin tärkeänä? kaloilla tuntuu olevan muutenkin aika kumma käsitys ihmissuhdeasioista ja tunteista, olen huomannut. vai kyseessä kauna, kun "ei anneta rahaa"...!?


    • Vanha Kauris

      eli kuulostaa, että kaurismiehelläsi on teeskentely vaihe päällä - on jo luopunut sinusta, mutta ei myönnä tätä itselleen ja pelaa julmaa peliään - tällaisia me kaurisM:het olemme :=(

      • TeikäkaurisM

        ei ole jokakaurisM.


    • Ajattelitko

      kenties ryhtyä välittäjäksi ja onko sinulla jo tiedossa tuo toinen, keneen haluaisit kauriin tykästyvän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe