sertlanin orion+ alkoholi?

Eli nyt kun vihdoin ja viimein sain itseäni niskasta kiinni ja hankittua apua niin kysyisinkin onko kyseisellä pillerillä vaikutusta jos otan vaikka yhden olusen tai kaksi, käytön aikanahan ei suositella mutta netistä luettuani niille ei pitäsi olla vaikutusta keskenään?onko kenelläkään omakohtaista kokemusta asiasta,ihmisethän ovat yksilöitä mutta kyllä kai joku selvä linja ja mielipide löytyy, annos kokona on 50mg /päivä,alkuunhan nää tabut teki elämän helvetiksi pahoinvointia ja oireiden pahemtumista nyt taitaa olla jo 6 viikko takana ja olo on yhtä lehmän häntää välillä.

Tsemppiä kaikille niille jotka tasitelevat saman asiasn kanssa, ja jos joku miettii että ei uskalla ottaa yhteyttä tohtoriin niin miettikään miksi tämän "kaverin" pitää rajoittaa teidäbn elämää kun siihen on olemassa hoitoakin
5443
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Itse aloitin Sertralinin viime viikolla ja otin alkoholia samana päivänä (!) kun aloitin lääkityksen . Olo oli todella hirveä ja olin vähällä saada jonkinlaisen rajun paniikkikohtauksenkin mutta onneksi jotenkin selvisin siitä enkä kyllä vähään aikaan aio edes kokeilla, henki siitä lähtee!

Äänestä

on että voi ottaa vaikka kuinka paljon mutta ei saisi oksentaa krapulassa seuraavana päivänä koska lääkkeen vaikutus hiipuu.

Äänestä
  • se lääkkeen vaikutus hiivu, se hiipuu kyllä ihan sen alkoholin OTON TAKIA.

    Äänestä

En usko että alkoholilla on huomattavaa vaikutusta sertralinin tehoon, mutta toki kannattaa pitää kohtuus kaikessa. Se on muutenkin hyvä elämän ohje. :) Itse aloitin lääkkeen käytön viikko sitten ja olo on välillä tosi huono, välillä jo parempi. Tiedän että lääke alkaa vaikuttaa vasta viikon parin jälkeen, silti uskallan oluen jos toisenkin välillä ottaa..

Äänestä

Mulla on ollut Sertralin puolitoista vuotta ja oon kyllä juonut paljon alkoholia.. käyny 3-4 kertaa kuussa bilettämässä ja juonu vähintään 10 annosta kerralla.. eli ei ne keskenään mitenkään reagoi, niinkuin esim. rauhoittavat ja alkoholi. Mutta pitkällä tähtäimellä kuulemma huono juttu, jos juo. En kyllä ite huomaa mitään...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


mr.banic kirjoitti:

Eli nyt kun vihdoin ja viimein sain itseäni niskasta kiinni ja hankittua apua niin kysyisinkin onko kyseisellä pillerillä vaikutusta jos otan vaikka yhden olusen tai kaksi, käytön aikanahan ei suositella mutta netistä luettuani niille ei pitäsi olla vaikutusta keskenään?onko kenelläkään omakohtaista kokemusta asiasta,ihmisethän ovat yksilöitä mutta kyllä kai joku selvä linja ja mielipide löytyy, annos kokona on 50mg /päivä,alkuunhan nää tabut teki elämän helvetiksi pahoinvointia ja oireiden pahemtumista nyt taitaa olla jo 6 viikko takana ja olo on yhtä lehmän häntää välillä.

Tsemppiä kaikille niille jotka tasitelevat saman asiasn kanssa, ja jos joku miettii että ei uskalla ottaa yhteyttä tohtoriin niin miettikään miksi tämän "kaverin" pitää rajoittaa teidäbn elämää kun siihen on olemassa hoitoakin

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu